Αναζήτηση Αναρτήσεων

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Παραίτηση Καραμίχα από το Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ, λόγω του νομοσχεδίου για τους Συνεταιρισμούς

Παραίτηση Καραμίχα από το Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ, λόγω του νομοσχεδίου για τους Συνεταιρισμούς


Την παραίτησή του από μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ γνωστοποίησε με επιστολή του προς τον πρωθυπουργό και πρόεδρο του κόμματος, κ. Γιώργο Παπανδρέου, ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ, κ. Τζανέτος Καραμίχας. Αιτία της παραίτησης αναφέρεται το Σχέδιο Νόμου για τις Αγροτικές Συνεταιριστικές Οργανώσεις. Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που ως γνωστόν έχει απορριφθεί από τις Συνεταιριστικές Οργανώσεις, ενώ κρίνεται αντισυνταγματικό με γνωμοδότηση του καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Ν. Αλιβιζάτου.

Όπως επισημαίνει στην επιστολή του ο κ. Καραμίχας «Με την θεσμική μου ιδιότητα ως προέδρου της ΠΑΣΕΓΕΣ αλλά κυρίως ως συνεταιριστή αδυνατώ να συναινέσω σ΄ ένα νομοσχέδιο, το οποίο καταργεί τον πλέον δημοκρατικό, κοινωνικοοικονομικό θεσμό, που είναι ο Συνεταιρισμός.

Για τον λόγο αυτό, παραιτούμαι από την θέση μου, ως μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και δηλώνω ότι θα αγωνιστώ μαζί με τους Συνεταιριστές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για να αποτρέψω την θεσμική αυτή εκτροπή.

Η δημοκρατική μου ευαισθησία και η συνεταιριστική μου ιδεολογία που συνιστούν την ταυτότητά μου, επιβάλλουν να το πράξω».

Σημειώνεται πως το εν λόγω νομοσχέδιο σήμερα Τρίτη και αύριο Τετάρτη 27 Ιουλίου θα συζητείται στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, όπου αναμένεται να ζητηθεί η γνώμη των κοινωνικών φορέων και θα υπάρξει σχετική παρέμβαση του προέδρου της ΠΑΣΕΓΕΣ.

Ολόκληρη η επιστολή

Ολόκληρη η επιστολή του κ. Καραμίχα που απευθύνεται στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ κ. Παπανδρέου και κοινοποιείται στο γραμματέα του κόμματος κ. Καχριμάκη έχει ως εξής:

Κύριε Πρόεδρε,

Ο κ. Υπουργός του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στις 19.7.2011 κατέθεσε στη Βουλή των Ελλήνων σχέδιο νόμου για τις Αγροτικές Συνεταιριστικές Οργανώσεις. Με την θεσμική μου ιδιότητα ως Προέδρου της ΠΑΣΕΓΕΣ αλλά κυρίως ως συνεταιριστή αδυνατώ να συναινέσω σ’ ένα νομοσχέδιο, το οποίο καταργεί τον πλέον δημοκρατικό, κοινωνικοοικονομικό θεσμό, που είναι ο Συνεταιρισμός.

Για το λόγο αυτό, παραιτούμαι από τη θέση μου, ως μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και δηλώνω ότι θα αγωνιστώ μαζί με όλους τους Συνεταιριστές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για να αποτρέψω την θεσμική αυτή εκτροπή.

Η δημοκρατική μου ευαισθησία και η συνεταιριστική μου ιδεολογία που συνιστούν την ταυτότητά μου, επιβάλλουν να το πράξω.

Το Σχέδιο Νόμου για τις Αγροτικές Συνεταιριστικές Οργανώσεις αναφέρει ως λόγο της παραίτησής του από μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ, κ. Τζανέτος Καραμίχας. Ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ έκανε γνωστή την παραίτησή του με επιστολή του προς τον πρωθυπουργό και πρόεδρο του κόμματος, κ. Γιώργο Παπανδρέου.

Όπως επισημαίνει στην επιστολή του ο κ. Καραμίχας «Με την θεσμική μου ιδιότητα ως προέδρου της ΠΑΣΕΓΕΣ αλλά κυρίως ως συνεταιριστή αδυνατώ να συναινέσω σ΄ ένα νομοσχέδιο, το οποίο καταργεί τον πλέον δημοκρατικό, κοινωνικοοικονομικό θεσμό, που είναι ο Συνεταιρισμός.


Για τον λόγο αυτό, παραιτούμαι από την θέση μου, ως μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και δηλώνω ότι θα αγωνιστώ μαζί με τους Συνεταιριστές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για να αποτρέψω την θεσμική αυτή εκτροπή.


Η δημοκρατική μου ευαισθησία και η συνεταιριστική μου ιδεολογία που συνιστούν την ταυτότητά μου, επιβάλλουν να το πράξω».

www.paseges.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: