Αναζήτηση Αναρτήσεων

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Ερώτηση βουλευτών της Ν.Δ για τον «Καλλικράτη»

Ερώτηση βουλευτών της Ν.Δ για τον «Καλλικράτη»


Μερικούς μήνες μετά τη θέση σε ισχύ του Προγράμματος «Καλλικράτης» έχουν επαληθευθεί πλήρως οι προειδοποιήσεις που η Νέα Δημοκρατία απηύθυνε προς την Κυβέρνηση από κοινού με την ΚΕΔΚΕ και την ΕΝΑΕ για τα προβλήματα που θα δημιουργούσε η επιπόλαιη και πρόχειρη προσπάθεια «μεταρρύθμισης» της διοικητικής δομής της χώρας. Γιατί, μόλις κατακάθησε ο επικοινωνιακός «κουρνιαχτός» και έπρεπε να αρχίσει η πρακτική εφαρμογή αποκαλύφθηκε η σωρεία των λαθών, η ανεπάρκεια και τα κενά. Και ενώ καταβάλλονται προσπάθειες για να διορθωθούν ορισμένα προβλήματα με μπαλώματα σε σειρά άσχετων νομοσχεδίων, ωστόσο η Τοπική Αυτοδιοίκηση σηκώνει τα χέρια ψηλά και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου: για πόσο μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί ακόμη χωρίς πόρους και προσωπικό, βασισμένη στη διάθεση προσφοράς των νεοεκλεγέντων αιρετών, του μόνιμου προσωπικού και των συμβασιούχων;

Το κατεξοχήν αρμόδιο Υπουργείο Εσωτερικών παρουσιάζει εικόνα πανικού, καθώς οι δεσμεύσεις που έχει αναλάβει βάσει του Μνημονίου, ιδίως όσον αφορά τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις νομικών προσώπων δεν έχουν σημειώσει καμία πρόοδο. Οι Δήμοι και οι Περιφέρειες ακόμη περιμένουν την κοστολόγηση των νέων αρμοδιοτήτων τους και την ολοκλήρωση των μετατάξεων του προσωπικού τους, ενώ προσπαθούν να λειτουργήσουν με καταβολές έναντι των οφειλομένων. Η ΚΕΔΚΕ, λειτουργώντας ουσιαστικά με διοικούσα επιτροπή γιατί το ΥΠ.ΕΣ. δεν έχει ακόμη εκδώσει το σχετικό π.δ. με συνέπεια ουσιαστικά την φίμωση των συλλογικών οργάνων των ΟΤΑ, απευθύνει κραυγή αγωνίας: «Η επιχορήγηση για το 2011 κινείται στα ίδια επίπεδα με το ήδη προβληματικό 2010 και η διασφάλιση της λειτουργίας των δήμων κινείται στο όριο». Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ υποβάλλει την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε δεύτερο γύρο παρακρατήσεων, συνεχίζοντας την «επιτυχημένη» ιδέα των λογιστικών αλχημειών και των παρακρατήσεων πόρων που επινόησαν οι Κυβερνήσεις Σημίτη για να φαίνεται ότι εκπληρώνουν τις ευρωπαϊκές τους δεσμεύσεις.

Επερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί:

1. Γιατί το Υπουργείο Εσωτερικών καταβάλλει στους Δήμους επιχορηγήσεις έναντι των οφειλομένων; Ακόμη και με βάση τους δραστικά μειωμένους πόρους του προϋπολογισμού του 2011 έπρεπε να είχαν πάρει, για τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο 2011, ΚΑΠ ύψους 3.430.000.000 ευρώ, ενώ τους έχουν δοθεί 335.846.570 ευρώ, και μάλιστα χωρίς την προβλεπόμενη από το νόμο γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας. Δεν μπορεί να εκτελέσει τον προϋπολογισμό που η ίδια ψήφισε πριν από 2 μήνες (άρθρο 259, παρ.3 και 4 του ν. 3852/2010);

2. Τι είδους αδιαφανείς διαδικασίες ακολουθεί η Κυβέρνηση, όταν κατανέμει πόρους εν κρυπτώ στους Δήμους, χωρίς να έχει εκδώσει την προβλεπόμενη από τον «Καλλικράτη» Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) σχετικά με τα κριτήρια, τον τρόπο και τη διαδικασία κατανομής των ΚΑΠ; Να μας γνωστοποιήσει τα ποσά που κατέβαλε σε κάθε Δήμο ως σήμερα και με ποια κριτήρια προχώρησε σε αυτές τις κατανομές.

3. Ποιες μαύρες τρύπες προσπαθεί να καλύψει η Κυβέρνηση όταν οι αποφάσεις επιχορήγησης για τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο 2011 προβλέπουν την παρακράτηση μη επακριβώς προσδιορισμένων ποσών για την «μερική ή ολική εξόφληση οφειλών δήμων»; Πότε θα ενημερώσει τους ίδιους τους ΟΤΑ πώς προέκυψαν τα ποσά αυτά και ποιες είναι οι οφειλές της κεντρικής διοίκησης προς αυτούς;

4. Πότε σκοπεύουν ν’ αποδώσουν στους Δήμους την τρίτη δόση από τους παρακρατηθέντες από τις δικές τους κυβερνήσεις πόρους ύψους 213,9 εκατ. ευρώ, για τους οποίους κόπτονταν προεκλογικώς;

5. Πώς είναι δυνατόν να λειτουργήσουν οι Δήμοι, όταν όχι μόνο δεν έχουν δοθεί επιχορηγήσεις για επενδυτικές δραστηριότητες (ΣΑΤΑ) 2011, αλλά δεν έχει εκδοθεί ακόμη η προβλεπόμενη από το νόμο ΚΥΑ, βάσει της οποίας έπρεπε να καθορισθούν τα κριτήρια και η διαδικασία κατανομής των πόρων αυτών, μετά από γνώμη της ΚΕΔΕ;

6. Πώς είναι δυνατό, με βάση τα ανωτέρω δεδομένα να καταρτίσουν , οι Δήμοι εντός του Μαρτίου 2011 τους προϋπολογισμούς τους και μάλιστα να υποβάλουν έως την 3/3/2011 τον προγραμματισμό των προσλήψεων ορισμένου χρόνου και συμβάσεων έργου, σύμφωνα με την από 24/2/2011 εγκύκλιο του ΥΠΕΣΑΗΔ, τη στιγμή που δεν γνωρίζουν ποιοι θα είναι οι ΚΑΠ τους;

7. Σε ποια φάση βρίσκεται η μελέτη για την κοστολόγηση των μεταβιβαζόμενων, στους Δήμους, αρμοδιοτήτων; Να κατατεθεί το σχετικό προσχέδιο.

8. Τι θα γίνει με τα έργα του «ΘΗΣΕΑ» τα οποία το Υπουργείο δεν αποπληρώνει, οδηγώντας τις ανάδοχες εταιρείες στη χρεοκοπία και εργαζόμενους στην ανεργία, σε αυτή την τόσο δύσκολη για τον τόπο οικονομική συγκυρία; Να δοθεί πίνακας με τις υποχρεώσεις του προγράμματος και χρονοδιάγραμμα εκπλήρωσης.

9. Σύμφωνα με το άρθρο 281 του ν. 3852/2010, η υποστήριξη του «Καλλικράτη», θα γίνει ιδίως μέσα από το Πρόγραμμα «ΕΛΛ.Α.Δ.Α.», το οποίο έπρεπε να είναι έτοιμο, με τη μορφή υ.α., ως τις 31.12.2011. Δύο μήνες μετά την εκπνοή της σχετικής προθεσμίας και δεν έχει γίνει τίποτα ούτε έχει δοθεί τίποτε στη δημοσιότητα, ενώ οι ΟΤΑ βρίσκονται στα πρόθυρα της οικονομικής και λειτουργικής κατάρρευσης. Πότε θα δώσει μια εξήγηση η Κυβέρνηση για το που οφείλεται αυτή η καθυστέρηση; Μήπως γιατί τα 4 δις για τα οποία έχει δεσμευθεί ο ίδιος ο Πρωθυπουργός δεν είχαν ποτέ διασφαλισθεί; Ζητούμε να κατατεθεί το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του Προγράμματος «ΕΛΛΑΔΑ».

Οι Επερωτώντες Βουλευτές:

Χρήστος Ζώης

Γρηγόριος Αποστολάκος

Προκόπης Παυλόπουλος

Αθανάσιος Νάκος

Κωνσταντίνος Γκιουλέκας

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης

Ιωάννης Πλακιωτάκης

Αθανάσιος Μπούρας

Κωνσταντίνος Παπασιώζος

Σάββας Αναστασιάδης

Δημήτριος Τσουμάνης

Γεώργιος Καρασμάνης


http://www.newsblog.gr/index.php/53095/erotisi-bouleuton-nd-kallikrati

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Ξεκινά και ολοκληρώνεται έως την 4η Απριλίου η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις Μεταβιβάσεις Δικαιωμάτων Ενιαίας Ενίσχυσης

Ξεκινά και ολοκληρώνεται έως την 4η Απριλίου η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις Μεταβιβάσεις Δικαιωμάτων Ενιαίας Ενίσχυσης

Έως την Δευτέρα, 4 Απριλίου του 2011 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι – σύμφωνα με εγκύκλιο του ΟΠΕΚΕΠΕ - να υποβάλουν τις αιτήσεις τους για την διαδικασία «Μεταβιβάσεων Δικαιωμάτων Ενιαίας Ενίσχυσης έτους 2011». Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Οργανισμού Πληρωμών του ΥπΑΑΤ τα δικαιώματα ενιαίας ενίσχυσης (Δ.Ε.Ε.) δύνανται να μεταβιβάζονται μόνο σε άλλο γεωργό εγκατεστημένο στην ελληνική επικράτεια, εκτός των περιπτώσεων κληρονομιάς. Στην περίπτωση αποδέκτη πολίτη κράτους εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης απαιτείται να υποβάλλονται στοιχεία που αποδεικνύουν ότι ο ενδιαφερόμενος είναι μόνιμα και νόμιμα εγκατεστημένος στην ελληνική επικράτεια. Επίσης τα δικαιώματα ενιαίας ενίσχυσης είναι δυνατόν να μεταβιβάζονται με πώληση ή με οποιαδήποτε άλλη οριστική μεταβίβαση, συνοδευόμενα ή μη από γη.

Αντίθετα, η ενοικίαση, επιτρέπεται μόνον εάν συνοδεύεται και από την ενοικίαση τουλάχιστον ισοδύναμου αριθμού επιλέξιμων εκταρίων. Σε περίπτωση μίσθωσης τα δικαιώματα ενιαίας ενίσχυσης (Δ.Ε.Ε) και η έκταση μισθώνονται για την ίδια χρονική περίοδο. Τα αγροτεμάχια που μισθώνονται θα πρέπει να εμφανίζονται ως επιλέξιμα στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (Ο.Π.Σ) στο τελευταίο έτος ενεργοποίησης του μεταβιβαστή, δηλαδή το 2009 ή το 2010.
Παράλληλα ο μεταβιβάζων/εκμισθωτής πρέπει να είναι δικαιούχος ενιαίας ενίσχυσης και να έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του όσον αφορά στο καθεστώς της ενιαίας ενίσχυσης. Στην περίπτωση που υποβληθούν «ταυτόχρονες» μεταβιβάσεις, δηλαδή αποδέκτης δικαιωμάτων μεταβιβάζει τα αποκτώντα δικαιώματα σε άλλον παραγωγό στο ίδιο έτος, θα πρέπει στην δεύτερη αίτηση μεταβίβασης να αναγράφονται στοιχεία που αφορούν στην πρώτη μεταβίβαση δικαιωμάτων (πχ. ΑΦΜ πρώτου μεταβιβαστή κτλ). Το σύνολο των εν λόγω αιτήσεων υποβάλλονται μόνο στην Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΕΠΕ. Στην περίπτωση μεταβίβασης δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης μαζί με γη, η γη που μεταβιβάζεται πρέπει να αποτελείται από επιλέξιμα εκτάρια, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 34 του καν.73/2009. Εάν μεταβιβαστεί το σύνολο των δικαιωμάτων (σύνολο εκμετάλλευσης) από γεωργό σε γεωργό, ο διάδοχος αποκτά όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του μεταβιβάζοντος που απορρέουν από την έννομη σχέση του μεταβιβάζοντος και της αρμόδιας αρχής, την οποία δημιουργεί η αίτηση ενίσχυσης. Προκειμένου η μεταβίβαση να ληφθεί υπόψη στις ενισχύσεις του τρέχοντος έτους η αίτηση θα πρέπει να είναι εμπρόθεσμη, δηλαδή να έχει υποβληθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία της 4ης Απριλίου.

Δείτε εδώ όλες τις λεπτομέρειες καθώς και τα ειδικά έντυπα για την συμπλήρωση της αίτησης

http://www.agrotypos.gr/index.asp?mod=articles&ID=63043

Τέλος οι κοινοτικές πιστώσεις για πριμ ελαιολάδου 2009

Image

«Δεδομένου ότι οι Κοινοτικές πιστώσεις που αφορούν την πρόσθετη ενίσχυση ελαιολάδου έτους 2009 έχουν εξαντληθεί, η εν λόγω πληρωμή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς ή πριν την έγκριση των σχετικών πιστώσεων από τον κρατικό προϋπολογισμό.»

Αυτό απαντά ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Σκανδαλίδης, σε αναφορά που είχε καταθέσει ο βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ Μανόλης Στρατάκης, σχετικά με το αίτημα της Ομάδας Ελαιοπαραγωγών Βιάννου για τη χορήγηση του ποιοτικού παρακρατήματος περιόδου 2008-2009.

Αναλυτικά, ο υπουργός αναφέρει τα εξής:

«Η χορήγηση του ποιοτικού παρακρατήματος περιόδου 2008-2009 (αίτηση ενιαίας ενίσχυσης έτους 2009) στους δικαιούχους βιοκαλλιεργητές, ελαιοπαραγωγούς ολοκληρωμένης διαχείρισης και παραγωγούς ελαιοκομικών προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ, πραγματοποιήθηκε βάσει αρχείων που απεστάλησαν στον ΟΠΕΚΕΠΕ από τις Διευθύνσεις Αγροτικής Ανάπτυξης, αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή.

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ έλαβε αρχείο με τα στοιχεία της εν λόγω ομάδας ελαιοπαραγωγών, από τη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης Ηρακλείου, μετά την ημερομηνία της τελευταίας πληρωμής της πρόσθετης ενίσχυσης ελαιολάδου έτους 2009.

Δεδομένου ότι οι Κοινοτικές πιστώσεις που αφορούν την πρόσθετη ενίσχυση ελαιολάδου έτους 2009 έχουν εξαντληθεί, η εν λόγω πληρωμή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς ή πριν την έγκριση των σχετικών πιστώσεων από τον κρατικό προϋπολογισμό».

http://www.agronews.gr/content/view/64962/200/lang,el/

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Η αναδιοργάνωση αναγκαία για το ΕΘΙΑΓΕ

Image

Απαραίτητη κρίνει την αναδιοργάνωση του ΕΘΙΑΓΕ ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κ. Σκανδαλίδηςμ προκειμένου οι Ερευνητικές του Μονάδες να μπορέσουν να ανταποκριθούν πλήρως στις σύγχρονες επιστημονικές-ερευνητικές απαιτήσεις και να καλύπτουν απολύτως τις ανάγκες της αγροτικής έρευνας της χώρας.

Όπως απαντά σε αναφορά του βουλευτή Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ Μανόλη Στρατάκη, ο υπουργός σημειώνει τα εξής:

"Το ΕΘΙΑΓΕ στα 20 και πλέον χρόνια λειτουργίας του, επιτελεί σημαντικό ρόλο στην αγροτική ανάπτυξη της χώρας, στηρίζει και υλοποιεί τις αναπτυξιακές προσπάθειες του ΥΠΑΑΤ, παραγωγικών φορέων, ομάδων παραγωγών κλπ, με την επιστημονική γνώση και τεχνολογική καινοτομία που παράγει για μια, φιλική προς το περιβάλλον αρχικά, συνάμα όμως δυναμική και ανταγωνιστική γεωργία.

Για την αποδοτικότερη, όμως, λειτουργία των Ερευνητικών Μονάδων του και την πληρέστερη αντιμετώπιση των προβλημάτων του αγροτικού τομέα, απαιτείται η δημιουργία μιας σύγχρονης οργανωτικής δομής, ανταποκρινόμενης στις σημερινές απαιτήσεις της αγροτικής έρευνας.

Ως εκ τούτου, η αναδιοργάνωση του Ιδρύματος, κρίνεται πλέον, αναγκαία και απαραίτητη, ώστε οι Ερευνητικές του Μονάδες να μπορέσουν να ανταποκριθούν πλήρως στις σύγχρονες επιστημονικές-ερευνητικές απαιτήσεις και να καλύπτουν απολύτως τις ανάγκες της αγροτικής έρευνας της χώρας".

http://www.agronews.gr/content/view/64910/36/lang,el/

Μεταβίβαση δικαιωμάτων χωρίς παρακράτηση 30%

Image

Καταργείται η παρακράτηση του 30% των δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης που μεταβιβάζεται σε κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, ενώ προσαρμόζεται σε χαμηλότερα επίπεδα η παρακράτηση για μεταβιβάσεις σε μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότες. Σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΟΠΕΚΕΠΕ, η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων μεταβίβασης για το 2011 λήγει στις 4 Απριλίου και οι προϋποθέσεις είναι οι εξής:

2.1 Τα δικαιώματα ενιαίας ενίσχυσης (Δ.Ε.Ε.) δύνανται να μεταβιβάζονται μόνο σε άλλο γεωργό εγκατεστημένο στην ελληνική επικράτεια, εκτός των περιπτώσεων κληρονομιάς. Στην περίπτωση αποδέκτη πολίτη κράτους εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης απαιτείται να υποβάλλονται στοιχεία που αποδεικνύουν ότι ο ενδιαφερόμενος είναι μόνιμα και νόμιμα εγκατεστημένος στην ελληνική επικράτεια.

2.2 Τα δικαιώματα ενιαίας ενίσχυσης είναι δυνατόν να μεταβιβάζονται με πώληση ή με οποιαδήποτε άλλη οριστική μεταβίβαση, συνοδευόμενα ή μη από γη. Αντίθετα, η ενοικίαση, επιτρέπεται μόνον εάν συνοδεύεται και από την ενοικίαση τουλάχιστον ισοδύναμου αριθμού επιλέξιμων εκταρίων.

2.3 Σε περίπτωση μίσθωσης τα δικαιώματα ενιαίας ενίσχυσης (Δ.Ε.Ε) και η έκταση μισθώνονται για την ίδια χρονική περίοδο. Τα αγροτεμάχια που μισθώνονται θα πρέπει να εμφανίζονται ως επιλέξιμα στο Ο.Π.Σ στο τελευταίο έτος ενεργοποίησης του μεταβιβαστή, ήτοι 2009 ή 2010.

2.4 Ο μεταβιβάζων / εκμισθωτής πρέπει να είναι δικαιούχος ενιαίας ενίσχυσης και να έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του όσον αφορά στο καθεστώς της ενιαίας ενίσχυσης.

2.5 Στην περίπτωση που υποβληθούν «ταυτόχρονες» μεταβιβάσεις, δηλαδή αποδέκτης δικαιωμάτων μεταβιβάζει τα αποκτώντα δικαιώματα σε άλλον παραγωγό στο ίδιο έτος, θα πρέπει στην δεύτερη αίτηση μεταβίβασης να αναγράφονται στοιχεία που αφορούν στην πρώτη μεταβίβαση δικαιωμάτων (πχ. ΑΦΜ πρώτου μεταβιβαστή κτλ). Το σύνολο των εν λόγω αιτήσεις υποβάλλονται μόνο στην Κ.Υ. του ΟΠΕΚΕΠΕ.

2.6 Στην περίπτωση μεταβίβασης δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης (Δ.Ε.Ε.) μαζί με γη, η γη που μεταβιβάζεται πρέπει να αποτελείται από επιλέξιμα εκτάρια, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 34 του καν.73/2009.

2.7 Εάν μεταβιβαστεί το σύνολο των δικαιωμάτων (σύνολο εκμετάλλευσης) από γεωργό σε γεωργό, ο διάδοχος αποκτά όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του μεταβιβάζοντος που απορρέουν από την έννομη σχέση του μεταβιβάζοντος και της αρμόδιας αρχής, την οποία δημιουργεί η αίτηση ενίσχυσης.

2.8 Προκειμένου η μεταβίβαση να ληφθεί υπόψη στις ενισχύσεις του τρέχοντος έτους η αίτηση θα πρέπει να είναι εμπρόθεσμη, δηλαδή να έχει υποβληθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία που αναφέρεται στην παράγραφο 1.4. Η ημερομηνία ελέγχεται σύμφωνα με την σφραγίδα του ταχυδρομείου, ή την ημερομηνία καταχώρισης στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, στην περίπτωση ιδιόχειρης υποβολής.

2.9 Πλην περιπτώσεων ανωτέρας βίας ή εξαιρετικών περιστάσεων, οποιαδήποτε επιστολή φέρει ημερομηνία αποστολής μεταγενέστερη της ανωτέρω ημερομηνίας δεν δύναται να παράγει αποτελέσματα για τις πληρωμές της ενιαίας ενίσχυσης τρέχοντος έτους (εκπρόθεσμη αίτηση), αλλά εξετάζεται για το επόμενο έτος ενιαίας ενίσχυσης, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των εμπροθέσμων αιτήσεων.

2.10 Η εμπρόθεσμη αίτηση μεταβίβασης λαμβάνεται υπόψη και η μεταβίβαση ισχύει για το τρέχον έτος ενίσχυσης μόνον εφόσον εγκριθεί κατά τα δυο στάδια ελέγχου:

α) του οπτικού διοικητικού ελέγχου των υποβληθέντων δικαιολογητικών και

β) του διασταυρωτικού μηχανογραφικού ελέγχου που πραγματοποιείται μέσω του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος του ΟΠΕΚΕΠΕ

2.11 Εάν ο γεωργός έχει μεταβιβάσει δικαιώματα ενίσχυσης χωρίς να τηρούνται οι διατάξεις της παρούσας, η μεταβίβαση θεωρείται άκυρη. Εάν στην παραπάνω περίπτωση, οι ενισχύσεις έχουν ήδη καταβληθεί, τα σχετικά ποσά θεωρούνται αχρεωστήτως καταβληθέντα και ανακτώνται σύμφωνα με τις προβλεπόμενες εθνικές και κοινοτικές διατάξεις.

2.12 Ειδικά, για μεταβίβαση των πρόσθετων δικαιωμάτων ενίσχυσης, που χορηγήθηκαν ως ειδική στήριξη με βάση το άρθρο 68 του ΕΚ 73/2009, που συνοδεύονται από τη μεταβίβαση ισοδύναμου αριθμού εκταρίων, τα αντίστοιχα αγροτεμάχια που δηλώνονται θα πρέπει να βρίσκονται αποκλειστικά σε ορεινές και μειονεκτικές περιοχές, όπως προβλέπεται στο άρθρο 13 της υπ΄ αριθ. 262345 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 323/2010).

ΠΙΝΑΚΑΣ 1: ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΝΙΑΙΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ

Μεταβιβαζόμενα δικαιώματα

Κατηγορίες αποδεκτών μεταβιβαζομένων δικαιωμάτων

Δικαιώματα συνοδευόμενα από γη (σύνολο εκμετάλλευσης)

Υπόδειγμα 4

Δικαιώματα συνοδευόμενα από γη

Υπόδειγμα 1

Δικαιώματα μη συνοδευόμενα από γη

Δικαιώματα ετήσιας στήριξης χωρίς γη

Υπόδειγμα 2

1

Γεωργοί με έναρξη γεωργικής δραστηριότητας ή κληρονόμοι

0%

0%

0%

2

Κατά κύριο επάγγελμα αγρότες (Ν. 3874/6-9-10)

0%

0%

0%

3

Λοιποί Γεωργοί

5%

10%

30%

Παρακράτηση δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις:

Α. μεταβίβασης δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης σε γεωργό που αρχίζει να ασκεί γεωργική δραστηριότητα (ανεξαρτήτως κατηγορίας μεταβίβασης) μετά το έτος 2011

Β. μεταβίβασης δικαιωμάτων από κληρονομική διαδοχή

Γ. μεταβίβασης ειδικών δικαιωμάτων

Δ. μίσθωσης δικαιωμάτων

Ε. κατά κύριο επάγγελμα αγρότες σύμφωνα με το Ν. 3874/6-9-10

Ειδικά για την ανωτέρω Α. περίπτωση, απαιτείται μαζί με την αίτηση μεταβίβασης να προσκομιστεί υπεύθυνη δήλωση του αποδέκτη των δικαιωμάτων ενίσχυσης, ότι δεν έχει ασκήσει γεωργική δραστηριότητα στο όνομα του και υπ’ ευθύνη του, ούτε ελέγχει νομικό πρόσωπο που ασκούσε γεωργική δραστηριότητα, κατά τα 5 έτη που προηγούνται της έναρξης της νέας γεωργικής δραστηριότητας.

Βρείτε εδώ τα σχετικά έγγραφα:

Μεταβιβάσεις δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης για το 2011

Αίτηση μεταβίβασης δικαιωμάτων για το 2011

Υπεύθυνη δήλωση συνκληρονώμων για τα δικαιώματα του 2011

Υπόδειγμα αίτησης μεταβολής προσωπικών στοιχείων για δικαιούχους δικαιωμάτων 2011

Υπόδειγμα ενοικίασης δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης μαζί με γη για το 2011

Υπόδειγμα λύσης συμφωνηθείσας μίσθωσης

http://www.agronews.gr/content/view/64897/200/lang,el/

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Τι σημαίνουν οι λέξεις: Τριώδιο, Αποκριά, Μασκαράς


γράφει ο Γιώργος Δαμιανός
Τριώδιο: «άνοιξε το Tριώδιο»: H φράση χρησιμοποιείται μεταφορικά και σημαίνει την έναρξη της Aποκριάς.
Για την Oρθόδοξη Eκκλησία, όμως, η φράση κυριολεκτείται, επειδή δέκα Κυριακές πριν το Πάσχα αναγνώσκεται το εκκλησιαστικό βιβλίο, το λεγόμενο Tριώδιο< τρεις ωδές. Πρόκειται για Υμνογραφικούς Κανόνες – εκκλησιαστικά ποιήματα- που αποτελούνται μόνο από τρεις ωδές αντί από εννέα ωδές, που είναι το σύνηθες.24γράμματα

Απόκρεως, αποκριά, απόκριες: Η αποκρέα (ενν. Κυριακή ή ημέρα), αρχικά, προσδιόριζε την τελευταία μέρα κατανάλωσης του κρέατος (από+κρέας). Η εβδομάδα πριν τη μεγάλη Σαρακοστή θεωρείται προπαρασκευαστική για τη νηστεία των σαράντα ημερών. Σ’ αυτή την εβδομάδα επιτρέπεται η κατανάλωση γαλακτομικών αλλά όχι του κρέατος (από + κρέως> γεν. ενικ. του ουσ. “κρέας”). Γι αυτό, άλλωστε, η σαρκοφαγία, τιμάται ιδιαίτερα κατά την προηγούμενη εβδομάδα, με αποκορύφωμα την Τσικνοπέμπτη. Η τελευταία ημέρα σαρκοφαγίας (η αποκριά) προσδιόρισε, τελικά, όλη την περίοδο των αποκριάτικων εορτασμών. Ας μην ξεχνάμε ότι οι πιστοί αποκρεύουν (απέχουν από το κρέας) την ημέρα του Aγίου Φιλίππου (14 Νοεμβρίου), πριν αρχίσει η νηστεία των Χριστουγέννων, την Κυριακή των Aγίων Πάντων (την Kυριακή μετά την Πεντηκοστή) και την τελευταία ημέρα του Ιουλίου, για τη νηστεία του Δεκαπενταύγουστου.24γράμματα

Μασκαράς: Η Ιταλική λέξη maschera σημαίνει το “προσωπείο”. Το maschera παράγεται από το masca, το οποίο ακόμα και σήμερα στη διάλεκτο του Piemonte προσδιορίζει τη μάγισσα. Κατα τους Deviz, Dozy, Mahn το υστερολατινικό masca παράγεται από το αραβικό maskara (: γελωτοποιός). Kατά το συνεργάτη μας, τον κ. Ραχίμι, το maskara παράγεται από το ρήμα ΣΟΧΡ سخر που σημαίνει «κοροϊδεύω, ξεγελάω, αστειεύομαι». Από το ρήμα παράγεται το όνομα ΜΑΣΧΑΡΕ مسخره (: γελοίος). Πάντως είτε Ιταλική, είτε Αραβική είναι η λέξη στην ελληνική έδωσε τις λέξεις: μάσκα, μασκέ, μάσκαρα, μασκαράς, μασκαρεύω, μασκάρεμα μασκαριλίκι, μασκότ κ.ά.

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 24γράμματα.

kafeneio.info/

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Αρωματικά δένδρα

Αρωματικά δένδρα


Συνήθως κατά την εκπόνηση μελετών τα δένδρα επιλέγονται από τον αρχιτέκτονα τοπίου για να εξυπηρετήσουν κάποιους συγκεκριμένους σκοπούς και λειτουργίες των χώρων που σχεδιάζει. Το άρωμα ενός δένδρου δεν είναι το κύριο χαρακτηριστικό επιλογής του λαμβάνοντας υπόψη ότι το μέγεθος και το ύψος των δένδρων δεν επιτρέπουν στον χρήστη να έχει επαφή με τα άνθη.Πολλά όμως από τα δενδρώδη είδη γεμίζουν τον αέρα με την λεπτή και διεισδυτκή μυρωδιά τους δίνοντας ιδιαίτερη αίσθηση στον χρήστη του χώρου που τα φιλοξενεί. Έτσι λοιπόν ο κράταιγος ο οξυάκανθος (Crataegus oxyacanthoides) τον Μάιο, προσφέρει πληρότητα στον χώρο που διακοσμεί με το υπέροχο άρωμα των ανθέων του ενώ οι φιλύρες ξεχωρίζουν για την απαλότητα του αρώματος που προσφέρουν. Μια ομάδα από αυτά τα δένδρα μπορεί να γεμίσουν με ανάλαφρη και διακριτική μυρωδιά τον άνεμο ένα ζεστό βράδυ μεταφέροντας την μακριά σε μεγάλη απόσταση.To άρωμα του Eleagnus unbellata είναι εξίσου διαπεραστικό και εξίσου εκπληκτικό με το αγιόκλημα. Ο Fraxinus ornus έχει αρωματικά άνθη και η Paulownia tormentosa το ίδιο, ενώ αρωματικά άνθη έχουν και οι δυο μανόλιες, η M. Stellata και η Μ. denudata, και καθώς είναι τόσο μικρές μπορούν να φυτευθούν σε μικρό χώρο.

Η Buddleia alternifolia μπορεί να διαμορφωθεί σε ένα μικρό δένδρο (3μ.) με διάμετρο κόμης ίση με το ύψος του. Τα άνθη της μαζεμένα το ένα κοντά στο άλλο σε όλο μήκος του μεγάλου μίσχου της έχουν πανέμορφο χρώμα σαν αυτό της λεβάντας με ευχάριστο άρωμα. Πρόκειται για ένα δένδρο που φυτεύεται και προσαρμόζεται εύκολα δίνοντας πολύ ωραία λουλούδια την άνοιξη.
Η Camelia sasanqua φθάνει σε ύψος 3μ. ή και περισότερο και μπορεί να διαμορφωθεί σε μικρό δέντρο. Βεβαίως το είδος απατεί ειδικές εδαφικές αλλά και κλιματικές συνθήκες αλλά αξίζει να αναφερθεί διότι ποικιλίες της όπως η “Crimson King” και η “Narumi Gata” έχουν υπέροχα αρωματικά άνθη και, επιπλέον, είναι ένα είδος που ανθίζει το χειμώνα. Οι καμέλιες είναι γνωστές για την εξαιρετική ομορφιά των φύλλων και των λουλουδιών τους δίνοντας έτσι χρώμα στον κήπο σε μια εποχή που πολύ λίγα φυτά μπορούν να προσφέρουν.


Περνώντας από το άρωμα των λουλουδιών στο άρωμα των φύλλων και του φλοιού βρίσκουμε μερικά είδη, ιδαίτερα κωνοφόρα όπως η Thuyja plicata με βλαστούς που αν τους τρίψουμε αναδύουν ένα άρωμα σαν αυτό του ανανά.
Επίσης οι κέδροι αναδύουν ένα γενικό άρωμα από το φυλλωμά τους καθώς επίσης και το Cupressus macrocarpa όπως και οι βελόνες της Ερυθρελάτης (Picea engelmanii “Glauca” 3μ.) που μυρίζουν σαν βάλσαμο. Από τα φυλλοβόλα δένδρα η Λεύκη Populus trichocarpa έχει αρωματικό φλοιό όπως επίσης και το Liriodedron tulipifera. Τέλος και για να επιστρέψουμε στο σημείο απ’ όπου ξεκινήσαμε υπάρχει και η Δαφνη με το έντονο άρωμα στα φύλλα της.




ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΑΠΘ

http://istath.blogspot.com/2011/02/blog-post_26.html

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

ΓΕΩΤ.Ε.Ε.: ΕΙΔΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΓΕΩΤ.Ε.Ε.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ενημερώνουμε τους συναδέλφους γεωτεχνικούς ότι προκειμένου να καλυφθεί πλήρως και αποτελεσματικά η ανάγκη για ενημέρωση σε σχέση με τις προσεχείς εκλογές

(10 Απριλίου 2011) για την ανάδειξη νέων οργάνων διοίκησης στο Επιμελητήριο, δημιουργήθηκε ειδικός χώρος στον κόμβο του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. (www.geotee.gr) με τίτλο «ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΕΩΤ.Ε.Ε. 2011»
στον οποίο θα καταχωρείται όλο το ενημερωτικό υλικό για τις εκλογές

.

Από το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Μεγάλο πρόστιμο σε 5 επιχειρήσεις Ιχθυοκαλλιέργειας .

Πρόστιμο 680.000 Ευρώ περίπου επέβαλε η Επιτροπή Αταγωνισμού με ομόφωνη απόφαση της όπου έκρινε ότι το μνημόνιο συνεργασίας που είχαν συνάψει στις 6 Νοεμβρίου 2008, πέντε εταιρίες ιχθυοκαλλιέργειας , για τον περιορισμό και έλεγχο της παραγωγής και .....διάθεσης των προϊόντων τους στη σχετική αγορά νωπών ψαριών μεσογειακής ιχθυοκαλλιέργειας και τον καθορισμό τιμών των σχετικών προϊόντων, καθώς και οι συνακόλουθες ενέργειες προς υλοποίηση των στόχων του, συνιστούν παράβαση του άρθρου 1 του ν. 703/77, όπως ισχύει, καθώς και του άρθρου 101 ΣΛΕΕ.
Με την απόφαση της, η Επιτροπή, υποχρεώνει τις συμπράττουσες επιχειρήσεις να παύσουν και να μην επαναλάβουν την εν λόγω παράβαση και τους επιβάλλει πρόστιμο, μειωμένο όμως, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές συνθήκες και περιστάσεις της υπόθεσης και τη σχετικά βραχεία διάρκεια της παράβασης, ως ακολούθως :
§«ΝΗΡΕΥΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ Α.Ε»: πρόστιμο ύψους διακοσίων εβδομήντα τριών χιλιάδων πεντακοσίων ογδόντα δύο (273.582) ευρώ,
§«ΙΧΘΥΟΤΡΟΦΕΙΑ ΣΕΛΟΝΤΑ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ»: πρόστιμο ύψους εκατόν σαράντα έξι χιλιάδων τριακοσίων τριάντα εννέα (146.339) ευρώ,
§«ΔΙΑΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ Α.Β.Ε.Ε»: πρόστιμο ύψους εκατόν δέκα εννέα χιλιάδων δέκα πέντε (119.015) ευρώ,
§«ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΥΔΡΟΒΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ»: πρόστιμο ύψους σαράντα δύο χιλιάδων εννιακοσίων πέντε (42.905) ευρώ, και
§«ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ Α.Β.Ε.Ε»: πρόστιμο ύψους ενενήντα έξι χιλιάδων σαράντα τέσσερα (96.044) ευρώ.
Παράλληλα, η Επιτροπή Ανταγωνισμού, απειλεί κάθε μια από τις ανωτέρω επιχειρήσεις, με την επιβολή προστίμου ύψους 10% επί της συνολικής αξίας των πωλήσεων της, σε περίπτωση συνέχισης ή επανάληψης της διαπιστωθείσας παράβασης.
Στην απόφαση, επισημαίνεται ρητά, ότι και κατά πάγια ευρωπαϊκή νομολογία και πρακτική, οι τυχόν οικονομικές κρίσεις δεν δικαιολογούν συμπράξεις οι οποίες περιορίζουν τον ανταγωνισμό. Οι επιχειρήσεις, επομένως, οφείλουν να αντιμετωπίζουν, τις κρίσεις αυτές, ανεξάρτητα η μία προς την άλλη και με μέσα που δεν στρεβλώνουν και δε νοθεύουν τον ελεύθερο ανταγωνισμό.
Η απόφαση:
http://www.epant.gr/news_details.php?Lang=gr&id=19&nid=337

http://www.agroschannel.com/

Αλλαγή πλεύσης με 500 εκατ. ευρώ στα Σχέδια Βελτίωσης

Αύξηση των διαθέσιμων πόρων μείωση της «βάσης» στο μισό, προκαταβολή το 50% της ενίσχυσης με την έγκριση, 20 εκατ. ευρώ μόνο για γαλακτο- παραγωγούς αγελαδοτρόφους θα περιλαμβάνει η ανανεωμένη προκήρυξη των Σχεδίων Βελτίωσης που ετοιμάζει το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης σε περίπου τρεις εβδομάδες.
Ο υπουργός, Κώστας Σκανδαλίδης, παραδέχτηκε ότι η τρέχουσα προκήρυξη ήταν ελλιπής και ότι χρειάζεται διορθώσεις, γι’ αυτό και ανακοίνωσε τις εξής αλλαγές:- Παράταση της προθεσμίας, χωρίς να προσδιοριστεί η ημερομηνία- Αύξηση του συνολικού προϋπολογισμού από 285 εκατ. ευρώ στα 500 εκατ. ευρώ. Η διαθέσιμη πίστωση για Νέους Γεωργούς αυξάνεται από τα 50 εκατ. ευρώ στα 75 εκατ. ευρώ, ενώ για όλους τους γεωργούς και κτηνοτρόφους από 100 εκατ. ευρώ αυξάνεται στα 270 εκατ. ευρώ, με συγκεκριμένη περιφερειακή κατανομή.
- Δεν χρειάζονται μελέτη (επομένως ούτε μελετητή και το αντίστοιχο κόστος) τα Σχέδια Βελτίωσης έως 50.000 ευρώ.
- Προκαταβολή το 50% της ενίσχυσης με την έγκριση.
- Προστίθενται στις επιλέξιμες επενδύσεις τα θερμοκήπια έως 500.000 ευρώ, η ελιά κλασικής φύτευσης (ελληνικές ποικιλίες) και η φύτευση νέων ποικιλιών ροδακινιάς.
- Η βαθμολογική βάση από τα 40 μόρια μειώνεται στα 20-30 μόρια ανά περίπτωση. Επίσης, καταργείται η βάση για τις περιφέρειες της νησιωτικής Ελλάδος (Βόρειο και Νότιο Αιγαίο).
- Κατάργηση της «βάσης» των 15 μορίων που έχει να κάνει με τη συμβολή του Σχεδίου στους στόχους του προγράμματος.
- Για τους τευτλοπαραγωγούς που δεν εντάσσονται στα Σχέδια Βελτίωσης, θα πραγματοποιηθεί προκήρυξη ειδικά για αυτούς, με ένα κονδύλι της τάξης των 17 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός, έχουμε τα εξής:
Οικονομικά στοιχεία
- Αύξηση διαθέσιμων πιστώσεων από 285 εκατ. ευρώ σε 500 εκατ. ευρώ
- Κλαδική κατανομή
75 εκατ. ευρώ για νέους γεωργούς (από 50 εκατ. ευρώ),
270 εκατ. ευρώ για γεωργούς και κτηνοτρόφους εκ των οποίων τα 20 εκατ. ευρώ θα δοθούν για ενίσχυση αγελαδοτρόφων γαλακτοπαραγωγής.
135 εκατ. ευρώ για καπνοπαραγωγικές περιοχές,
- Περιφερειακή κατανομή
Κάθε περιφέρεια θα διατεθούν οι εξής πόροι:
30 εκατ. ευρώ σε Ανατολική Μακεδονία – Θράκη,
20 εκατ. ευρώ σε Δυτική Ελλάδα,
40 εκατ. ευρώ σε Κεντρική Μακεδονία,
10 εκατ. ευρώ σε Αττική,
20 εκατ. ευρώ σε Δυτική Μακεδονία,
30 εκατ. ευρώ σε Κρήτη,
20 εκατ. ευρώ σε Ήπειρο,
10 εκατ. ευρώ σε Νότιο Αιγαίο,
30 εκατ. ευρώ σε Θεσσαλία,
10 εκατ. ευρώ σε Βόρειο Αιγαίο,
20 εκατ. ευρώ σε Στερεά Ελλάδα,
10 εκατ. ευρώ σε Ιόνια Νησιά και
20 εκατ. ευρώ σε Πελοπόννησο.
- Για μικρά σχέδια βελτίωσης μέχρι 50.000 ευρώ χωρίς κόστος μελέτης
Στόχοι
Προτεραιότητες:
- Αύξηση της παραγωγής
- συνδυαστικές οικονομικές δραστηριότητες
- ενίσχυση τυποποίησης
- έμφαση σε προϊόντα που χρήζουν μεταποίησης
- σύνδεση με το καλάθι της Περιφέρειας.
- Δράσεις που ενισχύονται
θερμοκήπια: υδροπονικά υψηλής τεχνολογίας, εξοικονόμησης νερού, μεγάλων αποδόσεων, ειδικών καλλιεργειών (πχ φράουλα- καρπούζι-πεπόνι-κολοκύθι-φασολάκι)
κτηνοτροφία
οπωροκηπευτικά «4 εποχών» (πχ πορτοκάλι-ροδάκινο)
εξαγωγικές καλλιέργειες (πχ σαλιγκάρι-μανιτάρι).
Νέες εντάξεις
θερμοκήπια προϋπολογισμού μέχρι 500.000 ευρώ
ελιά κλασικής φύτευσης
νέες ποικιλίες ροδακινιάς.
Βελτίωση βαθμολογίας
Η αύξηση των πιστώσεων συνοδεύεται από βελτιώσεις στη βαθμολογία με σημαντική μείωση της βάσης των 40 μορίων
Νέους Γεωργούς:
20 μόρια – φυτική παραγωγή,
25 μόρια – ζωική παραγωγή
Λοιποί γεωργοί:
25 μόρια – φυτική παραγωγή,
30 μόρια – ζωική παραγωγή
Κατάργηση της βάσης για τις περιφέρειες νησιωτικής Ελλάδας (Βόρειο Αιγαίο - Νότιο Αιγαίο - Ιόνια νησιά),
Κατάργηση της επιμέρους βάσης των 15 μορίων
Βελτιώσεις κριτηρίων βαθμολόγησης (πχ πρόβλεψη βαθμολογίας για νέους γεωργούς του 2006, αύξηση πριμοδότησης «πρώην» και «νυν» καπνοπαραγωγών, πυρόπληκτες περιοχές).
Αναδιατύπωση αποφάσεων
Τα παρακάτω είναι ήδη έτοιμα ή ετοιμάζονται εντός της εβδομάδας:
- της ΚΥΑ σχετικά με τις αμοιβές μελετητών
- της προκήρυξης όσον αφορά την κατανομή στις περιφέρειες και τις κατηγορίες παραγωγών
- της απόφασης για τις δράσεις των Ομάδων Παραγωγών ώστε τα θερμοκήπια να φθάσουν στον προϋπολογισμό των 500.000 ευρώ
- της απόφασης για την ένταξη νέων ποικιλιών ροδακινιάς και την ένταξη της ελιάς κλασικής φύτευσης στις επιλέξιμες καλλιέργειες
- της απόφασης για τη βαθμολογία των σχεδίων
- τη διαμόρφωση απλοποιημένων εντύπων αίτησης για τους παραγωγούς με σχέδια προϋπολογισμού μέχρι 50.000 ευρώ.
Διαβάστε εδώ το σχετικό έγγραφο του ΥΠΑΑΤ για την Αναμόρφωση προκήρυξης για Σχέδια Βελτίωσης
και το Ισοζύγιο αγροτικών προϊόντων για το 2010

http://www.agronews.gr/