Σχέδιο της Απόφασης Λεπτομερειών Εφαρμογής για την υποβολή αιτήσεων ενίσχυσης στο πλαίσιο του Μέτρου 121 : "Εκσυγχρονισμός γεωργικών εκμεταλλεύσεων" του Προγράμματος "Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007-2013" (ΠΑΑ).
Το συνημμένο σχέδιο Υπουργικής Απόφασης (ΥΑ) αφορά στην αποτελεσματική εφαρμογή του καθεστώτος ενίσχυσης για την ενθάρρυνση των επενδύσεων στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις της με αρ. 724/2010 ΚΥΑ του Μέτρου 121 "Εκσυγχρονισμός γεωργικών εκμεταλλεύσεων" του ΠΑΑ. Το σχέδιο της ΥΑ βρίσκεται αναρτημένο εδώ και τίθεται σε δημόσια διαβούλευση μέχρι την Παρασκευή 20/08/2010.
Στο εν λόγω σχέδιο ΥΑ για την διευκόλυνση των ενδιαφερομένων ενσωματώθηκαν σε ενιαίο κείμενο στο κυρίως σώμα και στο παράρτημα αυτής αποφάσεις, εθνικές προδιαγραφές, όροι και προϋποθέσεις, ορισμοί και εννοιολογικοί προσδιορισμοί, δείκτες, τυποποιημένα υποδείγματα, κλπ. που στο παρελθόν περιέχονταν σε διαφορετικές αποφάσεις και εγκυκλίους και δημιουργούσαν σύγχυση και δυσκολία στην συμπλήρωση των αιτήσεων ενίσχυσης.
Για επισημάνσεις - παρατηρήσεις μπορεί να γίνει χρήση του συνδέσμου: "Επικοινωνία" της παρούσας ιστοσελίδας.
Αναζήτηση Αναρτήσεων
Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010
ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΥΑ Λεπτομερειών Σχεδίων Βελτίωσης
Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010
Στα 2,86 δισ. ευρώ έφτασαν οι πληρωμές για ενισχύσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ κατά την διάρκεια του 2010,
Εν τω μεταξύ μάχη με το χρόνο καταβάλλουν τα στελέχη και ο υπόλοιπος μηχανισμός του ΟΠΕΚΕΠΕ, προκειμένου να πληρωθεί στους παραγωγούς η εξισωτική αποζημίωση για το έτος 2009, έως τον Δεκαπενταύγουστο. Σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ του ΑγροΤύπου, (το οποίο μετά και από την δήλωση της υπουργού Αγροπτικής Ανάπτυξης που ακολουθεί επιβαιβεώνεται) τα χρήματα από Ευρωπαϊκά κονδύλια έχουν εξαντληθεί και η εξισωτική αποζημίωση του 2009 θα καταβληθεί από εθνικούς πόρους. Όπως δήλωσε στον ΑγροΤύπο ο υφυπουργός κ. Μιχάλης Καρχιμάκης «θα δοθεί μέχρι της Παναγίας (15 Αυγούστου) προκαταβολή το 70% - 80% της εξισωτικής αποζημίωσης του 2009, από εθνικούς πόρους και μέχρι τον Σεπτέμβριο θα γίνει η εξόφληση». Ο κ. Καρχιμάκης πρόσθεσε ότι «ενώ το ΠΑΣΟΚ στο τρίτο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης είχε προβλέψει 1 δις ευρώ, η ΝΔ είχε προβλέψει μόλις 420 εκατ. ευρώ για τη 4η Προγραμματική Περίοδο για την Αγροτική Ανάπτυξη (2007 – 2013). Αυτά τα χρήματα εισπράχθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση και έτσι αναγκαστήκαμε να καλύψουμε το 2009 από ελληνικά χρήματα».
Δήλωση Μπατζελή:
Εντός της ερχόμενης εβδομάδας καταβάλλεται σε ποσοστό 80% η εξισωτική αποζημίωση του 2009 στους δικαιούχους κτηνοτρόφους, ανέφερε στο MEGA η υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κατερίνα Μπατζελή σήμερα Παρασκευή 6 Αυγούστου. Μέχρι τέλος Αυγούστου θα πληρωθούν και οι υπόλοιποι παραγωγοί.
Δείτε αναλυτικά τις πληρωμές που έγιναν από τον ΟΠΕΚΕΠΕ το 2010
Ενημέρωση για το βαμβάκι.
Η κατανομή για το βιοντίζελ. Μεγάλο το ενδιαφέρον των αγροτών.
Περισσότερο από το ήμισυ της ποσότητας κατανομής του βιοντίζελ θα παρασκευαστεί τελικά από πρώτη ύλη προερχόμενη από τις ελληνικές ενεργειακές καλλιέργειες, προσεγγίζοντας το 1 εκατ. στρέμματα.
Οι 16 επιχειρήσεις, που τους κατανεμήθηκε ποσόστωση βιοντίζελ είναι οι : ΕΚΚΟΚΙΣΤΗΡΙΑ - ΚΛΩΣΤΗΡΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε., ΠΕΤΣΑΣ Α.Ε. - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΣΩΡΟΥΧΩΝ, ΒΙΟΝΤΗΖΕΛ Ε.Π.Ε., ΚΑΤΟΪΛ Α.Ε.Β.Ε., STAFF COLOUR - ENERGY A.B.E.E., AGROINVEST SA, ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΫΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε., ΠΑΥΛΟΣ Ν. ΠΕΤΤΑΣ Α.Β.Ε.Ε., ΦΥΤΟΕΝΕΡΓΕΙΑ Α.Ε., ΕΛΙΝ ΒΙΟΚΑΥΣΙΜΑ Α.Ε., BIODIESEL Α.Ε., GF ENERGY Α.Β.Ε.Ε., Mil Oil Hellas A.E., ΜΑΝΟΣ A.E., ΕΛΒΙ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΙΟΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Β.Ε.Ε. και OIL.B S.R.L.
Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010
Αιτήσεις τροποποίησης μετά την ψηφιοποίηση
http://www.agronews.gr/
Τρίτη 3 Αυγούστου 2010
Πρόεδρος ΟΠΕΚΕΠΕ Αθανάσιος Καπρέλης - Πληρωμές .Έρχεται το τσεκ μέσα στο 2010
http://www.agronews.gr/
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ - ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΕΩΠΟΝΟΙ
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ
Καψούρη 4, 41222 Λάρισα
Τηλ - fax:2410618638
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ - ΦΟΡΕΩΝ ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΤΙΣ 3/6/2010
Αξιότιμοι συνάδελφοι ο γεωπονικός κλάδος αποτελεί τη «ραχοκολιά» της ελληνικής γεωργίας. Η ανάπτυξη της πρωτογενούς παραγωγής σχετίζεται άμεσα με τον αναβαθμισμένο γεωπόνο, γεωπόνο με κατοχυρωμένα τα επαγγελματικά του δικαιώματα .Δυστυχώς τα επαγγελματικά δικαιώματα των γεωπόνων «βάλλονται» από άλλους κλάδους αναρμόδιους , και πολλές φορές το αυτονόητο δικαίωμα του γεωπόνου «υποκαθίσταται» επικίνδυνα από άλλους κλάδους. Η γεωπονική επιστήμη αποτελεί μια πολυσύνθετη επιστήμη που απαρτίζεται από πολλούς τομείς που όλες έχουν σαν σκοπό την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα της χώρας μας.
Με αφορμή αυτή την υποβάθμιση που βιώνει ο κλάδος μας και με γνώμονα και στόχο τον αναβαθμισμένο γεωπονικό κλάδο, καταλύτη και με ουσιαστικό ρόλο στην πράσινη αειφορική ανάπτυξη της χώρας μας, πρέπει όλοι οι γεωπόνοι υπάλληλοι δημοσίου και ιδιωτικού τομέα ,ιδιώτες καταστηματάρχες προϊόντων φυτοπροστασίας , γεωπόνοι αρχιτέκτονες τοπίου , εκπαιδευτικοί, γεωπόνοι Επιστήμονες Τροφίμων, σύμβουλοι, μελετητές, γεωπόνοι ζωοτέχνες, αγρο- οικονομολόγοι, γεωπόνοι εγγείων βελτιώσεων και οποιοσδήποτε γεωπονικός κλάδος να είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι να αντιμετωπίσουμε από κοινού την τρέχουσα για τον κλάδο δυσμενή κατάσταση.
( θα αναρτηθούν και τα υπομνήματα – επιστολές των γεωπονικών φορέων )
Επιστολή της ΕΓΜΕΣΕ, στην Υπουργό, για τα Σχέδια Βελτίωσης
Η ΕΓΜΕΣΕ, μετά και τη δημοσιοποίηση των λεπτομερειών εφαρμογής για την Υ.Α των Σ.Β, απέστειλε την παρακάτω επιστολή στην Υπουργό ΥΠΑΑΤ, κα. Μπατζελή, με κοινοποίηση στο κ. Ειδικό Γραμματέα , και στο ΓΕΩΤΕΕ,
Η επιστολή αναφέρετε , τόσο στο θέμα των υπογραφών από διαπιστευμένους μελετητές, όσο και στο τιμολόγιο, στις αμοιβές, στην ανυπαρξία υπολογιστικού τμήματος στις μελέτες, καθώς επίσης και στο θέμα της συνταγογράφης. Δές παρακάτω όλη την επιστολή.
geoponoimeletites.gr
Σύστημα προστασίας και ασφάλισης της αγροτικής δραστηριότητας
Ενημερωτικό σημείωμα άρθρο 36 παρ 7 ΚτΒ για υπο κατάθεση σ/ν
Ο ΝΕΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ: Κέρδη χωρίς φόρο στον νέο αναπτυξιακό
Όπως αποκάλυψε την προηγούμενη Κυριακή το “Πρώτο Θέμα”, με τη συγκεκριμένη παρέμβαση, το υπουργείο Οικονομίας, πέραν της τόνωσης των ιδιωτικών επενδύσεων, στοχεύει στην αποφυγή της άμεσης διάθεσης ρευστότητας από δημόσιους πόρους, οι οποίοι είναι γνωστό ότι, στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης, έχουν περιοριστεί σημαντικά.
Με βάση τις νέες ρυθμίσεις, ας υποτεθεί ότι μία επένδυση της τάξης των 100 εκατ. ευρώ, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της, θα εντασσόταν σε καθεστώς επιχορήγησης με 40%. Αν ο επενδυτής επιλέξει τη συγκεκριμένη ρύθμιση, δεν θα πληρώνει φόρο μέχρι η συγκεκριμένη επένδυση να φτάσει να αποδώσει κέρδη 40 εκατ. ευρώ!
Η λογική των φοροαπαλλαγών έχει εφαρμοστεί με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα σε πολλές χώρες μα χαρακτηριστικότερο, ίσως, προηγούμενο την …άσπονδη φίλη μας Τουρκία.
Επιπλέον, με το νέο αναπτυξιακό νόμο, το υπουργείο έχει ως στόχο:
-την ποιοτική και αποτελεσματική παραγωγή στον τόπο μέσα από την προώθηση επενδύσεων και εξαγωγών.
-την επικέντρωση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των επενδύσεων.
-την προώθηση ενός νέου επιχειρηματικού προτύπου, το οποίο θα βασίζεται στην ανταγωνιστικότητα, την ποιότητα, την εξωστρέφεια, την καινοτομία, την παραγωγική αναδιάρθρωση, την “πράσινη” επιχειρηματικότητα και την αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο για την προώθηση της ισόρροπης ανάπτυξης στη χώρα.
- την εισαγωγή νέων διαδικασιών ελέγχου, οι οποίες υπηρετούν τη διαφάνεια και αξιοπιστία στην αξιολόγηση των επενδυτικών σχεδίων.
Πιο συγκεκριμένα:
1)Μορφές ενίσχυσης
Οι μορφές ενίσχυσης περιλαμβάνουν:
* την επιχορήγηση κεφαλαίου,
* την επιδότηση χρηματοδοτικής μίσθωσης,
* την επιχορήγηση χρεωλυσίου μακροπρόθεσμου δανείου,
* την επιδότηση του κόστους της δημιουργούμενης απασχόλησης και κυρίως
* το κίνητρο της φορολογικής απαλλαγής, το οποίο, όπως εξηγήσαμε, διαφοροποιείται σημαντικά από το καθεστώς που ίσχυε μέχρι σήμερα. Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως και οι προτάσεις που στοχεύουν στη φοροαπαλλαγή, υποβάλλονται και αξιολογούνται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο με τον οποίο γίνεται για όλες τις προτάσεις που εντάσσονται στα λοιπά καθεστώτα επιχορήγησης και έχουν ως μοναδική προϋπόθεση για την υπαγωγή τους στον αναπτυξιακό νόμο την πλήρωση των κριτηρίων φερεγγυότητας του φορέα και τη συγκέντρωση βαθμολογίας ανώτερης από το 50% της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας.
2)Καταβολή των ενισχύσεων
Η καταβολή των ενισχύσεων πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις:
α) προκαταβολή μέχρι 25% με την υπαγωγή του επενδυτικού σχεδίου,
β) καταβολή μέχρι 25% επιπλέον με την ολοκλήρωση του 50% της συνολικής επένδυσης,
γ) καταβολή επιπλέον 40% (και ότι δεν έχει εισπραχθεί κατά τις πρώτες δύο φάσεις) μετά τον έλεγχο ολοκλήρωσης του έργου και
δ) το υπόλοιπο 10% καταβάλλεται μετά το πέρας της τριετίας από την ολοκλήρωση και εφόσον έχουν τηρηθεί τα προβλεπόμενα.
Στο επιτελείο της κας Κατσέλη θεωρούν ότι ο συγκεκριμένος τρόπος καταβολής, καθιστά το νέο νόμο ενεργητικό και όχι παθητικό όπως ήταν ο προηγούμενος, καθώς θα παρακολουθείται η λειτουργία της ενισχυόμενης επιχείρησης και μετά την ολοκλήρωση.
Γ) Κίνητρα για βιώσιμες επενδύσεις που στηρίζουν την ποιοτική και ανταγωνιστική παραγωγή
Για επενδυτικούς φορείς που πληρούν τα κριτήρια φερεγγυότητας και διάθεσης των ιδίων κεφαλαίων η αξιολόγηση γίνεται:
Α) σε ποσοστό 50% επί του συνόλου της βαθμολογίας με βάση τη συμβολή της επένδυσης στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας της ποιότητας και της εξωστρέφειας, όπως αυτή προσδιορίζεται από τη συμβολή στην αύξηση του ΑΕΠ, την εξαγωγική επίδοση της μονάδας και την υποκατάσταση εισαγωγών στον κλάδο, τη συμβολή στον παραγωγικό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, τη συμβολή στη δικτύωση επιχειρήσεων, τη χρηματοοικονομική βιωσιμότητα και τη συμμετοχή των Ιδίων κεφαλαίων στην επένδυση
Β) σε ποσοστό 30% επί του συνόλου της βαθμολογίας με βάση το κατά πόσο η προτεινόμενη επένδυση ενσωματώνει δράσεις που σχετίζονται με την πράσινη επιχειρηματικότητα και την προστασία του περιβάλλοντος, όπως αυτό προσδιορίζεται από τη συμβολή στην εξοικονόμηση ενέργειας, καθώς και στην αξιοποίηση υφιστάμενων υποδομών και στην αναβάθμιση υπηρεσιών
Γ) σε ποσοστό 20% επί του συνόλου της βαθμολογίας με βάση το κατά πόσο η προτεινόμενη επένδυση ενισχύει την απασχόληση και συμβάλλει στην ισόρροπη ανάπτυξη, όπως αυτά προσδιορίζονται από τις νέες και διατηρούμενες θέσεις απασχόλησης, την εκατάσταση σε ορεινή, μειονεκτική ή νησιωτική περιοχή, και την αξιοποίηση πλουτοπαραγωγικών πηγών σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.
Τα επενδυτικά σχέδια ταξινομούνται βάσει της τελικής βαθμολογίας που συγκεντρώνεται από τα παραπάνω κριτήρια και η τελική επιλογή γίνεται μεταξύ των προτάσεων με υψηλότερη βαθμολογία μέχρις εξάντλησης των διαθέσιμων πόρων.
Από την υποχρέωση ένταξης στον παραπάνω πίνακα εξαιρούνται εκείνα τα επενδυτικά σχέδια που εντάσσονται στο καθεστώς της φορολογικής απαλλαγής.
Δυνατότητα υποβολής προτάσεων έχουν όλοι σχεδόν κλάδοι, με εξαίρεση δραστηριότητες που απαγορεύονται από την κοινοτική νομοθεσία, κάποιοι κλάδοι υπηρεσιών, καθώς και δραστηριότητες που αφορούν στην παροχή δημόσιων αγαθών και υπηρεσιών.
Ωστόσο, προβλέπεται η ένταξη επενδυτικών σχεδίων με ειδικά καθεστώτα για:
α) επιχειρηματικά σχέδια διάσωσης και αναδιάρθρωσης υφιστάμενων επιχειρήσεων,
β) έκτακτες και στοχευμένες περιφερειακές και τομεακές ενισχύσεις
γ) ενισχύσεις προς νεοϊδρυθείσες πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις εντάσεως γνώσης και καινοτομίας και
δ) ειδικές ρυθμίσεις για επενδυτικά σχέδια σε Ζώνες Καινοτομίας, Επιχειρηματικά και Τεχνολογικά Πάρκα.
Δ) Περιφερειακή σύγκλιση με πρόσθετους πόρους πέραν του Χάρτη Περιφερειακών Ενισχύσεων
* Για όλα τα επενδυτικά σχέδια τηρούνται τα όρια του εγκεκριμένου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Χάρτη Περιφερειακών Ενισχύσεων 2007-2013 αλλά αίρονται οι ενδοπεριφερειακές αδικίες του, με εξασφάλιση πρόσθετων πόρων ύψους 20% του συνολικού προϋπολογισμού.
* Το ποσοστό ενίσχυσης κάθε επενδυτικού σχεδίου εξαρτάται από το μέγεθος της επιχείρησης και τον Νομό στον οποίο υλοποιείται.
* Για τον καθορισμό των ποσοστών ενίσχυσης χρησιμοποιείται ως βάση το κατά κεφαλή ΑΕΠ κάθε νομού σε σχέση με το αντίστοιχο της χώρας ενώ η επικράτεια χωρίζεται σε τρείς Ζώνες κινήτρων.
* Οι νομοί οι οποίοι έχουν κατά κεφαλή ΑΕΠ πολύ υψηλότερο από τον εθνικό μέσο όρο ενισχύονται με ποσοστά 15%, 20% και 25% για Μεγάλες, Μεσαίες και Μικρές - Πολύ Μικρές επιχειρήσεις αντίστοιχα. Οι νομοί με κατά κεφαλή ΑΕΠ μεγαλύτερο από το 70% του μέσου όρου της χώρας, ενισχύονται με ποσοστά 30%, 35% και 40% αντίστοιχα. Τέλος, οι νομοί με κατά κεφαλή ΑΕΠ μικρότερο από το 70% του μέσου όρου της χώρας, τα νησιά του Αιγαίου και Ιονίου πελάγους, συμπεριλαμβανομένων των Κυθήρων, καθώς και οι παραμεθόριοι Νομοί της χώρας, ενισχύονται με ποσοστά 40%, 45% και 50% αντίστοιχα
Ε) Ανωνυμία στους αξιολογητές και όλα στο Διαδίκτυο
Η διαδικασία προσκλήσεων θα διενεργείται δύο φορές ετησίως, εντός δύο εξαμηνιαίων περιόδων με τις αιτήσεις υπαγωγής να υποβάλλονται τον Ιανουάριο και τον Ιούλιο κάθε έτους.
* Για την προαγωγή της διαφάνειας, ο νέος νόμος προβλέπει:
o το διαχωρισμό του μητρώου αξιολογητών και ελεγκτών.
o Την τυχαία επιλογή ατόμων από το Μητρώο Πιστοποιημένων Αξιολογητών. Αν η απόκλιση των δύο βαθμών υπερβαίνει το 20% της συνολικής κλίμακας σε πάνω από τρία κριτήρια αξιολόγησης, τότε ανατίθεται η αξιολόγηση σε τρίτο αξιολογητή, ο οποίος ορίζει την τελική βαθμολογία, η οποία θα κινείται υποχρεωτικά μέσα στο εύρος των αρχικών βαθμών. Στο Μητρώο περιλαμβάνονται αξιολογητές τόσο από τις αρμόδιες υπηρεσίες όσο και εξωτερικοί ή και εμπειρογνώμονες σε ειδικά θέματα.
o Την διατήρηση της ανωνυμίας του αξιολογητή καθ’ όλη τη διαδικασία αξιολόγησης των προτάσεων. Στην περίπτωση που απαιτηθούν περεταίρω διευκρινήσεις η σχετική επικοινωνία θα πραγματοποιείται μόνο μέσω του γραφείου εξυπηρέτησης επενδυτών και όχι απευθείας με τους αξιολογητές.
o Tην ανάρτηση της υποβολής και της εξέλιξης του κάθε επενδυτικού φακέλου στο διαδίκτυο.
o Tην παρακολούθηση της επένδυσης μετά την ολοκλήρωση.
o Tη σύσταση Συμβουλίου Παρακολούθησης και Αξιολόγησης της εφαρμογής του νόμου για τη λογοδοσία και την αποτελεσματικότητα του νόμου. Το συμβούλιο θα απαρτίζεται από υπηρεσιακούς.
ΣΤ) Ενίσχυση της Αποκέντρωσης στη Βόρειο Ελλάδα
Τα επενδυτικά σχέδια ύψους μέχρι € 3 εκατ. υποβάλλονται, αξιολογούνται και ελέγχονται από τις Διευθύνσεις Σχεδιασμού και Ανάπτυξης των Περιφερειών. Τα επενδυτικά σχέδια άνω του ύψους αυτού υποβάλλονται, αξιολογούνται και ελέγχονται από τη Γενική Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ενώ τα επενδυτικά προγράμματα που πραγματοποιούνται στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας και Δυτικής Μακεδονίας από την Επιχειρησιακή Μονάδα Ανάπτυξης του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
Με βάση το σχεδιασμό του υπουργείου, προβλέπεται μέχρι το τέλος του 2010 να έχει ολοκληρωθεί η έκδοση των απαραίτητων κανονιστικών Υπουργικών Αποφάσεων ώστε να υποβληθούν οι πρώτες αιτήσεις το 2011.
Παρουσίαση του νόμου εδώ
http://www.protothema.gr