Αναζήτηση Αναρτήσεων

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ Μετρήσαμε τις συσκευές που συνήθως χρησιμοποιούμε σε μια ημέρα

Μετρήσαμε τις συσκευές που συνήθως χρησιμοποιούμε σε μια ημέρα

Η μέτρηση πραγματοποιήθηκε παρουσία του ερευνητή του «Δημόκριτου», κ. Δημήτρη Κοσμόπουλου στο σπίτι μιας τετραμελούς οικογένειας. Το όριο ασφαλείας που θέτουν οι περισσότεροι ερευνητές αλλά και οι κατασκευαστές των μετρητών είναι τα 5,8 μιλιβάτ/τ.μ. εφόσον η έκθεσή μας στην ακτινοβολία είναι..
διαρκής. Οι εθελοντές μας, ένα νεαρό ζευγάρι με δύο παιδιά 3 και 5 ετών, παρακολούθησαν με περιέργεια και αγωνία το πείραμα και πριν φύγουμε, τα ασύρματα τηλέφωνα είχαν εξαφανιστεί, ο πομπός του ασύρματου Ιντερνετ είχε μπει
στην αποθήκη και η οικοδέσποινα θα αγόραζε επειγόντως hands free! Να λοιπόν η «ακτινογραφία» μιας συνηθισμένης μέρας.

07.15 Κινητό τηλέφωνο
365 φορές πάνω από το όριο!

Συνήθως η ημέρα μας αρχίζει μ' ένα τηλεφώνημα. Σύμφωνα με τα διεθνή όρια
ασφαλείας, η ακτινοβολία δεν πρέπει να ξεπερνά τα 5 με 6 μιλιβάτ/ανά
τετραγωνικό μέτρο. Ο οικιακός μετρητής έδειξε 1.827(!) μιλιβάτ -365 φορές πάνω
από το όριο -τη στιγμή που το τηλέφωνο καλούσε, όπως και κατά τη διάρκεια της
συνομιλίας ! Να σημειώσουμε ότι στη δική μας μέτρηση η απόσταση μετρητή -
κινητού ήταν περίπου 10 εκατοστά, ενώ όταν συνομιλούμε χωρίς hands free, το
κινητό εφάπτεται στο κεφάλι και η απόσταση. μηδενίζεται.

Oταν το κινητό φορτίζει, η μέτρηση κυμαίνεται σε φυσιολογικά όρια, ωστόσο οι
ειδικοί συμβουλεύουν να μη φορτίζουμε το κινητό δίπλα στο κεφάλι μας. Σε
κλειστούς, μικρούς χώρους, όπως το ασανσέρ, το αυτοκίνητο ή τα τούνελ των
αυτοκινητοδρόμων, η ακτινοβολία αυξάνεται, καθώς το κινητό προσπαθεί πιο έντονα
να «πιάσει» σήμα.

09.30 Ασύρματο δίκτυο Ιντερνετ (router)
Μην ξεχνάτε να το κλείνετε

Η ελευθερία που μας προσφέρει η ασύρματη τεχνολογία είναι πολύ σημαντική, ενώ
το γεγονός ότι αποφεύγουμε τα ενοχλητικά καλώδια την κάνει ακόμη πιο δημοφιλή.
Το απαραίτητο router τοποθετείται τις περισσότερες φορές στο γραφείο ή σε
οποιοδήποτε άλλο σημείο υπάρχει υποδοχή τηλεφώνου, συχνά δίπλα στον καναπέ,
όπου περνάμε τη μισή ημέρα, ή ακόμα χειρότερα στην κρεβατοκάμαρα. Στο σπίτι,
όπου έγινε η μέτρηση, το router είναι τοποθετημένο σ' ένα ντουλάπι δίπλα στο
κρεβάτι. Η μέτρηση έδειξε 15,20 μιλιβάτ, τριπλάσια από το όριο, σε απόσταση 10
εκατοστών, ενώ δίπλα στην κεραία η ακτινοβολία άγγιξε τα 578 μιλιβάτ (100 φορές
μεγαλύτερη του ορίου)! Υπολογίστε ότι αυτό το ποσό εκπέμπεται συνεχώς, όσο το
router παραμένει αναμμένο - ακόμη κι όταν δεν χρησιμοποιείτε το Ιντερνετ. Αρα,
μπορεί η ακτινοβολία να είναι μικρότερη του κινητού π.χ., όμως τη λαμβάνετε
συνεχώς.

14.00 Ασύρματος back server
Μακριά του όσο λειτουργεί

Πρόκειται για ένα σκληρό δίσκο, ο οποίος συνδέεται ασύρματα με τον υπολογιστή
μας και κάνει backup στα πολύτιμα αρχεία μας. Η θέση του συνήθως είναι πάνω
στο γραφείο μας, αλλά στο σπίτι όπου έγινε η μέτρηση οι οικοδεσπότες τον είχαν
τοποθετήσει κάτω από το κρεβάτι τους.

Και οι δύο αυτές θέσεις είναι ακατάλληλες, αφού η μέτρηση έδειξε 15,20 μιλιβάτ,
τρεις φορές πάνω από το όριο. Η συσκευή εκπέμπει ακτινοβολία φυσικά την ώρα
που λειτουργεί, λαμβάνοντας ασύρματα και αποθηκεύοντας τα αρχεία σας. Την ώρα
που αυτό συμβαίνει, καλό είναι να είστε μακριά από τη συσκευή. Οταν την έχετε
κλειστή, μπορείτε να την τοποθετείτε οπουδήποτε θέλετε.

16.00 Φούρνος μικροκυμάτων
Από μακριά κι αγαπημένοι

Μεσημέρι έφτασε, ώρα για φαγητό. Από τις πλέον δημοφιλείς οικιακές συσκευές
στις σύγχρονες κουζίνες είναι ο φούρνος μικροκυμάτων, που προσφέρει ευκολία
και χρόνο. Συχνά μάλιστα δεν τον χρησιμοποιούμε μόνο για να ζεστάνουμε για λίγο
το φαγητό μας, αλλά για πολύ περισσότερη ώρα, προκειμένου να ξεπαγώσουμε
τρόφιμα, να ψήσουμε ή να ζεστάνουμε νερό. Ειδικά δε τα τελευταία χρόνια, στις
καινούργιες κουζίνες, η θέση του βρίσκεται περίπου στο ύψος του κεφαλιού και
συνήθως όση ώρα λειτουργεί στεκόμαστε μπροστά του σε μικρή απόσταση. Η μέτρησή
μας έδειξε 11,53 μιλιβάτ, διπλάσια του ορίου, σε μια απόσταση 20 - 30
εκατοστών. Εν ολίγοις: αφήστε τον να δουλεύει μόνος του, όση ώρα λειτουργεί
καλό είναι να απομακρύνεστε, και εσείς και κυρίως τα μικρά παιδιά. Αυξημένη σε
σχέση με τα επιτρεπτά όρια είναι η ακτινοβολία που εκπέμπει και ο συμβατικός
φούρνος όταν λειτουργεί, οπότε καλό είναι και σε αυτή την περίπτωση να κάνετε
το ίδιο.

20.50 Ενδοεπικοινωνία Baby Phone
Χαμηλή ακτινοβολία, αλλά όχι για παιδιά

Την πολύ χρήσιμη αυτή συσκευή οι γονείς την χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση,
κυρίως το βράδυ, όταν το μωρό ή το παιδί κοιμάται. Πολλοί δε, για να είναι
σίγουροι ότι θα ακούσουν και τον παραμικρό θόρυβο που θα κάνει το παιδί, το
τοποθετούν ακόμα και μέσα στο κρεβατάκι ή την κούνια του. Η μέτρηση δίπλα στην
κεραία έδειξε 3,20 μιλιβάτ, κάτω του ορίου, ενώ σε απόσταση 20 εκατοστών η
ακτινοβολία έπεσε κάτω από το μηδέν.

Ωστόσο, τα παιδιά και ειδικά τα βρέφη είναι πολύ ευαίσθητα ακόμα και σε χαμηλά
επίπεδα ακτινοβολίας. Καλό είναι λοιπόν να το τοποθετείτε σε μια απόσταση
μεγαλύτερη του μέτρου. Αλλωστε, οι συσκευές αυτές είναι υπερβολικά ευαίσθητες
και πιάνουν και από μεγαλύτερη απόσταση τους ήχους.

23.05 Ασύρματο τηλέφωνο
Η ύπουλη ακτινοβολία

Στα περισσότερα σπίτια η θέση του ασύρματου τηλεφώνου είναι στο κομοδίνο δίπλα
στο κρεβάτι, στο τραπεζάκι του καναπέ ή στο γραφείο, σε σημεία δηλαδή στα οποία
περνάμε πολλές ώρες της ημέρας και της νύχτας μας. Ακόμα και όταν δεν μιλάμε
όμως με το ασύρματο τηλέφωνο, η βάση του εκπέμπει συνεχώς ακτινοβολία, και αυτό
είναι το ύπουλο σε αυτή την περίπτωση. Η μέτρηση έδειξε 31,40 μιλιβάτ,
πενταπλάσια του ορίου, δίπλα στη βάση του τηλεφώνου. Οταν τοποθετήσαμε τον
μετρητή στο μαξιλάρι, στο σημείο δηλαδή που βρίσκεται το κεφάλι μας επί
τουλάχιστον οχτώ ώρες κάθε βράδυ, έδειξε 10,76 μιλιβάτ, νούμερο δύο φορές πάνω
από τα επιτρεπτά όρια. Σκεφτείτε ότι μπορεί να μην αγγίζει την τιμή του κινητού
κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, αυτό όμως εκπέμπει χωρίς καμιά διακοπή!

http://alithinapsemata.wordpress.com/

ΘΕΜΑ: «Πληρωμή β’ δόσης εφάπαξ ενίσχυσης στους Νέους Γεωργούς ανειλημμένων υποχρεώσεων της περιόδου 2000-2006»

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 22 Mαρτίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: «Πληρωμή β’ δόσης εφάπαξ ενίσχυσης στους Νέους Γεωργούς ανειλημμένων υποχρεώσεων της περιόδου 2000-2006»

Στις 21.03.2011 πραγματοποιήθηκε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ σε συνεργασία με την Διαχειριστική Αρχή, η πληρωμή της β’ δόσης εφάπαξ ενίσχυσης στους Νέους Γεωργούς ανειλημμένων υποχρεώσεων της περιόδου 2000-2006.
Η πληρωμή έγινε απευθείας στους λογαριασμούς των δικαιούχων, οι οποίοι μπορούν να ενημερώνονται για το ακριβές ποσό της πληρωμής τους στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΕΠΕ (www.opekepe.gr ). Η πληρωμή αυτή αφορούσε 908 δικαιούχους και το συνολικό ποσό που καταβλήθηκε ανέρχεται σε 4.388.200 €.

Γκάζι στα Σχέδια Βελτίωσης για αιτήσεις από 31 Μαρτίου

ImageΜε νέες μικροδιορθώσεις, όπως την κατάργηση του ορίου των 50.000 ευρώ για τους παραγωγούς οπωροκη- πευτικών, υπογράφτηκαν οι τελικές αποφάσεις για την προκήρυξη των Σχεδίων Βελτίωσης από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστα Σκανδαλίδη.

Η διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη για να προχωρήσει το πρόγραμμα στην επόμενη φάση του, που είναι η προκήρυξη, έτσι ώστε να αρχίσουν να γίνονται δεκτές οι αιτήσεις των υποψηφίων, σύμφωνα με το νέο πλαίσιο υλοποίησης. Με δεδομένο ότι το υπουργείο ανακοίνωσε επίσημα ότι η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων θα λήγει πλέον στις 31 Μαΐου, θα πρέπει όλα να είναι έτοιμα μέχρι 31 Μαρτίου, για να έχουν ένα περιθώριο τουλάχιστον δύο μηνών οι υποψήφιοι και να προετοιμαστού.

Για τις μεν υπουργικές αποφάσεις αυτό είναι εύκολο, το δύσκολο είναι η Κοινή Υπουργική Απόφαση να δημοσιευτεί εγκαίρως, καθώς εξαρτάται και από το συναρμόδιο υπουργό που υπογράφει.

Ειδικότερα, ο κ. Σκανδαλίδης υπέγραψε τις παρακάτω σχετικές Αποφάσεις:

1. Τροποποίηση της ΥΑ 146/11-1-2011 (ΦΕΚ 12/Β/2011) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του Μέτρου, στην οποία προβλέπονται κυρίως:

• Αύξηση των διαθέσιμων πιστώσεων σε 500 εκατ. ευρώ (από 285 εκατ. ευρώ), με διακριτή κατανομή των κονδυλίων μεταξύ ζωικής και φυτικής παραγωγής με αναλογία 2 προς 1 (67% - 33%). Τα ποσά κατανέμονται ως εξής:

- 75 εκατ. ευρώ για νέους γεωργούς - δικαιούχους του Μέτρου 112 (από 50 εκατ. ευρώ.)

- 270 εκατ. ευρώ για λοιπούς γεωργούς (από 100 εκατ. ευρώ), με κατανομή ανά Περιφέρεια.

- 135 εκατ. ευρώ για γεωργούς σε καπνοπαραγωγικές περιοχές,

- 20 εκατ. ευρώ για κτηνοτρόφους που δραστηριοποιούνται στην γαλακτοπαραγωγό αγελαδοτροφία.

• Αύξηση του μέγιστου προϋπολογισμού για επενδύσεις θερμοκηπιακών εγκαταστάσεων από 300.000 ευρώ σε 500.000 ευρώ.

• Δυνατότητα υλοποίησης επενδύσεων στο τομέα της ΚΟΑ των οπωροκηπευτικών, χωρίς τον περιορισμό των 50.000 ευρώ για μη φυσικά πρόσωπα (ατομικές επιχειρήσεις και νομικά πρόσωπα).

• Διεύρυνση των επιλεξιμοτήτων σε περιπτώσεις καθετοποίησης της παραγωγής της εκμετάλλευσης.

• Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των αιτήσεων ενίσχυσης μέχρι 31/5/2011.

2. Τροποποίηση της ΥΑ 145/11-1-2011 (ΦΕΚ 7/Β/2011) Κριτηρίων Βαθμολογίας του Μέτρου, στην οποία προβλέπονται κυρίως:

• Σημαντική μείωση της βάσης των 40 μορίων στις επιμέρους κατηγορίες δικαιούχων, και συγκεκριμένα:

- 20 μόρια για τους Νέους Γεωργούς του Μέτρου 112 που το Σχέδιο Βελτίωσης αφορά φυτική παραγωγή και 25 μόρια για αυτούς που το σχέδιο βελτίωσης αφορά ζωική παραγωγή,

- 25 μόρια για τις λοιπές κατηγορίες υποψηφίων (συμπεριλαμβανομένων των καπνοπαραγωγών) που το σχέδιο βελτίωσης αφορά φυτική παραγωγή και 30 μόρια για αυτούς που το σχέδιο βελτίωσης αφορά ζωική παραγωγή.

• Κατάργηση της επιμέρους βάσης των 15 μορίων καθώς επίσης και βελτιώσεις των κριτηρίων βαθμολόγησης (πχ πρόβλεψη βαθμολογίας για νέους γεωργούς που εντάχθηκαν με τη προκήρυξη του 2006, αύξηση της βαθμολογικής πριμοδότησης “πρώην” και “νυν” καπνοπαραγωγών, κλπ.)

• Κατάργηση της βάσης για τα νησιά του Αιγαίου Πελάγους (εκτός Κρήτης και Εύβοιας) και τα νησιά του Ιονίου Πελάγους, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν σε αυτά.

3. Τροποποίηση της ΥΑ 11308/11-1-2011 (ΦΕΚ 7/Β/2011) Λεπτομερειών Εφαρμογής του Μέτρου, στην οποία προβλέπονται κυρίως:

• Αύξηση του ορίου ηλικίας του υποψηφίου επενδυτή από τα 60 στα 65 έτη.

• Δυνατότητα συμμετοχής στην πρόσκληση του Μέτρου νομικών προσώπων, η πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου των οποίων ανήκει σε φυσικά πρόσωπα που αντλούν το 35% του ατομικού τους εισοδήματος από γεωργικές δραστηριότητες που ασκούνται στα όρια της εκμετάλλευσής τους και δεν πραγματοποιούν περισσότερα από 115 ημερομίσθια σε εξωγεωργικούς τομείς, υπολογιζόμενα ως μέσος όρος 3ετίας, εξαιρούμενα της υποχρέωσης ασφάλισης στον ΟΓΑ.

• Δυνατότητα επέκτασης των μισθώσεων μέχρι την αποδοχή της ατομικής απόφασης έγκρισης του δυνητικού δικαιούχου στην περίπτωση που την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ενίσχυσης, η διάρκεια μίσθωσης είναι μικρότερη της προβλεπόμενης.

• Δυνατότητα μεταβίβασης της νόμιμης κατοχής (ιδιοκτησία ή μίσθωση) μέχρι την αποδοχή της ατομικής απόφασης έγκρισης του δυνητικού δικαιούχου στην περίπτωση που την ημερομηνία της υποβολής της αίτησης ενίσχυσης η ιδιοκτησία του ακινήτου ανήκει σε συγγενείς του μέχρι 2ου βαθμού.

4. Τροποποίηση της ΚΥΑ 4985/21-6-2010 (ΦΕΚ 1026/Β/2010) του Μέτρου, στην οποία προβλέπονται κυρίως:

• Έναρξη επιλεξιμότητας επενδύσεων από την ημερομηνία έναρξης υποβολής των αιτήσεων ενίσχυσης, δηλαδή την 18-2-2011.

• Δυνατότητα χορήγησης προκαταβολής για την υλοποίηση του σχεδίου βελτίωσης στο ποσοστό που κάθε φορά προβλέπεται στις τροποποιήσεις του καν. (ΕΚ) 1974/2006 της Επιτροπής. Σύμφωνα με τον υπό ψήφιση κανονισμό το ποσοστό αυτό θα μπορεί να ανέλθει στο 50%.

• Δυνατότητα για υπογραφή και υποβολή αιτήσεων ενίσχυσης, προϋπολογισμού μικρότερου ή ίσου των 50.000 ευρώ, από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο χωρίς την υπογραφή συντάκτη.

Με αφορμή τη δημοσίευση της νέας προκήρυξης ο υπουργός Κ. Σκανδαλίδης δήλωσε τα εξής: «Για μας, τα 500 εκατ. ευρώ των Σχεδίων που βελτιώνουν και εκσυγχρονίζουν γεωργικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις αποτελούν πολύτιμη συμβολή στην ανάπτυξη υποδομών για την ελληνική γεωργία σε μια φάση κρίσιμη όπου κυριαρχεί η ύφεση και η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά. Καλώ κάθε γεωργό και κτηνοτρόφο να καταθέσει μέχρι το τέλος Μαΐου την πρότασή του για να μπορεί το υπουργείο μετά τη συνολική αξιολόγηση των αιτήσεων ένταξης να εκταμιεύσει τα πρώτα 250 εκατ. ευρώ στην αρχή του φθινοπώρου ως προκαταβολή στις προτάσεις που θα εγκριθούν».


http://www.agronews.gr/content/view/65451/67/lang,el/

On line αιτήσεις ενιαίας ενίσχυσης και με μεταβολές

ImageΑπό τις 21 Μαρτίου ξεκίνησε η διαδικτυακή υποβολή αίτησης ενιαίας ενίσχυσης 2011 και δήλωσης καλλιέργειας και εκτροφής ΕΛΓΑ 2011 με μεταβολές αλφαριθμητικών στοιχείων σε σχέση με την αίτηση ενιαίας ενίσχυσης προηγούμενου έτους 2010, σε συνέχεια της λειτουργίας της διαδικτυακής υπηρεσίας υποβολής της αίτησης ενιαίας ενίσχυσης 2011 και δήλωσης καλλιέργειας και εκτροφής ΕΛΓΑ 2011 χωρίς μεταβολές στοιχείων σε σχέση με την αίτηση ενιαίας ενίσχυσης του προηγούμενου έτους 2010 από τις 24 Ιανουαρίου.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΟΠΕΚΕΠΕ, για την υποβολή της αίτησης σας:

- Επισκεφτείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.opekepe.gr/ από οποιαδήποτε σημείο έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο.

- Ακολουθήστε τις οδηγίες και υποβάλετε ηλεκτρονικά την αίτηση σας και ακολούθως εκτυπώστε την σε δύο αντίγραφα.

- Καταθέστε υπογεγραμμένα εντός 15 ημερών τα αντίγραφα της αίτησής σας σε οποιοδήποτε γραφείο του ΟΠΕΚΕΠΕ ή του ΕΛΓΑ για επικύρωση και ολοκλήρωση της διαδικασίας.

- Η μη έντυπη κατάθεση και έγκαιρη επικύρωση της αίτησης οδηγεί σε ακύρωση αυτής και απαιτεί την εκ νέου υποβολής της.

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ και ο ΕΛΓΑ στοχεύοντας στην έγκαιρη υποβολή των αιτήσεων του έτους 2011, υλοποίησαν την παραπάνω εφαρμογή ως ανταπόκριση στην απαίτηση των δικαιούχων για την εισαγωγή νέων τεχνολογιών στην υπηρεσία του πολίτη που απλοποιούν τις διαδικασίες και μειώνουν την γραφειοκρατία.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής της δήλωσης ενιαίας ενίσχυσης 2011 και δήλωσης καλλιέργειας και εκτροφής ΕΛΓΑ 2011 είναι η 15 Μαΐου 2011.


http://www.agronews.gr/content/view/65477/67/lang,el/

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΗNΥMΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ

22.03.2011
Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ .

Όταν πριν από 29 χρόνια , η Γενική Συνέλευση του Ο.Η.Ε. , εξέδωσε το ψήφισμα A / RES / 47 / 193 της 22ας Δεκεμβρίου 1992 , με το οποίο η 22α Μαρτίου , κάθε έτους , ανακηρύσσετε σαν η Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό , σύμφωνα με τις συστάσεις της Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για την Περιβάλλον και την Ανάπτυξη ( U.N.C.E.D.) , που περιλαμβάνονται στο κεφάλαιο 18 ( Fresh Water Resources ) του Προγράμματος Δράσης 21 , γνωστού και ως Agenda 21 , που υιοθετήθηκε στο Rio de Janeiro την 06.06.1992 , κανένας στον πλανήτη δεν πίστευε ότι , ο εορτασμός αυτής επρόκειτο να λάβει τεράστιες , αλλά και σημαντικές για την ζωή μας διαστάσεις .

Υπενθυμίζουμε ότι ,
Χθες , ήταν ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας για τα Δάση ( πρώτη ημέρα της Άνοιξης ) ,
Σήμερα , είναι ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας για το Νερό ( την πηγή της ύπαρξης Ζωής ) και
Αύριο , εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρας για την Μετεωρολογία …
Σχεδόν , κάθε ημέρα « εορτάζεται » και μια Παγκόσμια Ημέρα , που με την Ανατολή της επόμενης Ημέρας , δυστυχώς … λησμονείται …

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ .
ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ .

Α. Το μόνο σίγουρο , είναι ότι , στη Διεθνή σκηνή , οι εξελίξεις είναι προς τα
χειρότερα δοθέντος ότι , εδώ και πολλές δεκαετίες δεν έγινε ΤΙΠΟΤΑ .

Αναφερόμενος για ΤΟ ΝΕΡΟ , στις εκτιμήσεις όλων των ειδικών με τους Υδάτινους Πόρους είναι ότι , όλα αυτά συμβαίνουν γιατί :
1. δεν υπάρχει Όραμα ,
2. λείπει η Στρατηγική και σε Εθνικό και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο ,
3. οι Προοπτικές για βελτιώσεις είναι μηδαμινές και
4. το αύριο είναι απρόβλεπτο .

Β. Αναφερόμενοι , τόσον στις γενικές , όσον και τις διεθνείς διαπιστώσεις , σχετικά με τους Επιφανειακούς και Υπόγειους Υδατικούς Πόρους του Πλανήτη Γη , παρατηρούμε ότι :

Όλοι , επιθυμούν να έχουν πρόσβαση στο Νερό ,
Όλοι , προγραμματίζουν έργα για να έχουν Νερό ( υψηλή η ζήτησή του ),
Όλοι , οι χρήστες αυτού στις ανεπτυγμένες χώρες , σπαταλούν το νερό ,
Όλοι , στον κόσμο που ζούμε , γνωρίζουν ότι , η προσφορά του Νερού
είναι ελλιπής ότι , πολλά και εκατομμύρια μικρά παιδιά δεν έχουν
υγιεινό και ασφαλές νερό ,
Όλοι , μιλούν για υποβάθμιση των ποταμών και λιμνών από τις τυχόν
ρυπάνσεις και μολύνσεις στο Νερό και
Όλοι , νοιαζόμαστε για το Νερό όταν δεν το έχουμε , αλλά και όταν αυτό
σε μερικές περιοχές είναι « άφθονο » κάνουμε ότι,δήποτε περνάει
από το χέρι μας , προκειμένου να μη το δώσουμε στους λοιπούς
πολίτες που το έχουνε ανάγκη .

Γ. Ας δούμε και τι γίνετε και στην Ευρώπη μετά την υιοθέτηση της
Οδηγίας – Πλαίσιο 60 / 2000 του Ε.Κ. και του Συμβουλίου :

1. Η ενσωμάτωση των « οικολογικών διαστάσεων », είναι πολύ αργή ,
2. Τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης των επιβαλλομένων ρυθμίσεων , είναι από την φύση τους αδύνατο να τηρηθούν ,
3. Η έλλειψη επιστημονικού και εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού , ήταν , είναι και πρόκειται να παραμείνει σαν σημαντικό πρόβλημα στους Οργανισμούς Αποφάσεων , Εκτέλεσης και Ελέγχων των Υδατικών Πόρων σε κάθε Κ – Μ της Ε.Ε. ,
4. Τα Προγράμματα για τους Υδατικούς και Εδαφικούς Πόρους , προαπαιτούν για την ορθή , πλήρη , σωστή , συνετή και φιλική με το περιβάλλον εκτέλεση , μεγάλες χρηματοδοτήσεις , που δυστυχώς δεν διατίθενται , όχι μόνον σήμερα , αλλά και χθες στην Ε.Ε. ,
5. Οι Διαχειριστικές μελέτες ( ή Σχέδια ) στη χώρα μας , είναι μια ανθηρή « βιομηχανία » που ενισχύεται από τις πολιτικές ηγεσίες των « αρμοδίων » Υπουργείων , αλλά δεν μπορεί τα ίδια και τα ίδια να αναπαράγονται , χωρίς καμιά ουσία και αποτέλεσμα ,
6. Οι « αρμόδιοι » χειριστές των προβλημάτων για το Νερό , δεν έχουν τις επαρκείς γνώσεις να εκφράσουν , έστω , ένα καλό λόγο και τους βλέπουμε να καταναλίσκουν το χρόνο εργασίας τους στα πλαίσια της γνωστής Διοικητικής Αρχής … « περί άλλα τυρβάζω » και
7. Η συνεργασίες μεταξύ των Κ – Μ της Ε.Ε. , μέχρι τώρα , είναι μόνον μεταξύ των « ημετέρων » που … « διυλίζουν τον κώνωπα » .

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΝΕΡΩΝ , ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ,
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ .
ΜΟΝΟΝ ΤΟ … ΣΥΣΤΗΜΑ
ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ , ΓΙΑ ΧΑΡΙΝ ΙΔΙΟΤΕΛΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ .
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ , ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ …
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΘΑ ΟΤΙ , ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ


Δ. Διορθωτικές κινήσεις ή Εναλλακτικές Επιλογές , ΥΠΑΡΧΟΥΝ , αλλά μόνον στα χαρτιά , γιατί ΠΑΝΤΟΤΕ οι κάθε « αρμόδιοι » δεν γυρίζουν τα πρόσωπά τους να δουν κατάματα τις σύγχρονες λύσεις , οι οποίες μετά από λίγο καιρό χάνουν την αξία τους και πρέπει να ανασκοπηθούν .

Ακούμε και διαβάζουμε για τα κάθε λογής « σενάρια » , που είναι ΤΟ αποτέλεσμα κάποιων λογισμικών προγραμμάτων , στα οποία ό,τι βάλεις σαν είσοδο , μέσα από το λεγόμενο « black box » , βγάζει σαν έξοδο αυτό το οποίο ο χειριστής επιθυμεί και οι « ειδικοί » , μας το παρουσιάζουν σαν συμπέρασμα Έρευνας προς … εκτέλεση ή … εφαρμογή .

Εδώ και 30 χρόνια , ακούμε για ιεραρχήσεις στόχων και για τη λήψη σοβαρών μέτρων που να μετριάζουν ( όχι να περιορίζουν στα επιθυμητά επίπεδα ) τις επιπτώσεις , αλλά λείπουν οι δεξιότητες για την ορθή και πλήρη εκτέλεση , όπως αυτές εκτελούνταν πριν το 1981 .

Κυριαρχεί , η έλλειψη αποφασιστικότητος , η αυστηρή τήρηση των κανόνων που ρυθμίζουν ικανοποιητικά τους κανόνες και τις σχέσεις αυτών με το Νερό …

Ανάμεσα στην Διαχείριση των Κινδύνων που έχουν σχέση με τα Νερά και στην αποτροπή των –κάθε φύσεως – κρίσεων που τον τελευταίο καιρό παρουσιάζονται , όλο και πιο έντονα , και σε Περιφερειακό , και σε Εθνικό , και σε Ευρωπαϊκό , αλλά και σε Διεθνές επίπεδο , ΥΠΑΡΧΕΙ :

Η ΧΑΡΑΞΗ ΜΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΡΑ , ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Η ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ .

Παρόμοιες προσπάθειες , είχαν προταθεί και κατά το απώτερο και εγγύς παρελθόν που όμως , δεν αξιοποιήθηκαν , αν και η Ε.Ε. με την οδηγία 60 / 2000 το θίγει με επιταγή στις αρχικές εισαγωγικές σκέψεις αυτής .

Αγαπητοί συμπολίτες ,

Όλα αυτά , τα επισημαίνουμε , γνωρίζουμε το πώς , πότε και με ποιους αυτά μπορούν να εκτελεσθούν , προκειμένου οι υφιστάμενοι , αλλά και οι υπό εξέταση Υδατικοί Πόροι στην χώρα μας , να παρέχουν στους χρήστες αυτών : ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ .

Στις σκέψεις μας , είναι να είμαστε έτοιμοι για το ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ προκειμένου να :

ΜΗΝ ΕΛΘΕΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
ΣΤΙΣ 22.03.2012
ΧΩΡΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ , ΧΩΡΙΣ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ , ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑ .


ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ , ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΕΡΓΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΝΕΡΩΝ , ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ , ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ . ΟΡΘΑ , ΣΩΣΤΑ , ΠΛΗΡΩΣ , ΣΥΝΕΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΧΩΡΟ .



ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΩΝ. ΜΠΑΛΛΑΣ
ΓΕΩΠΟΝΟΣ – ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ
ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ
ΕΔΑΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ
ΤΗΣ 10.03.2011 ,
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΓΕΩΤ.Ε.Ε. ΚΑΙ ΤΗΝ Γ.Σ. ΑΝΤ/ΠΩΝ
ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ Δ.Α.Κ.Ε. – ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ

Καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες.Εναλλακτική Γεωργία, Πράσινη Ενέργεια, Τουρισμός

Αγαπητοί συνεργάτες

Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε πως η Cisco στηρίζει έμπρακτη την Ελληνική Επιχειρηματικότητα, συνδιοργανώνοντας μαζί με το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο

τον διαγωνισμό «Κάνε την Καινοτομία Πράξη - Make Innovation Work». O διαγωνισμός ανακοινώθηκε στις 9 Μαρτίου 2011, με στόχο την ανάδειξη και υλοποίηση της καλύτερης πρωτότυπης επιχειρηματικής ιδέας, που έχει τη δυναμική να ενισχύσει την Ελληνική Οικονομία και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα.

Ο διαγωνισμός τελεί υπό την αιγίδα του Πρωθυπουργού της Ελλάδας, κ. Γ. Α. Παπανδρέου.

Πώς μπορείτε να συμμετάσχετε

  • Αν έχετε μία πρωτότυπη επιχειρηματική ιδέα (ως άτομο, ως ομάδα ατόμων ή ως επιχείρηση), μπορείτε να την υποβάλετε στο www.miw.gr.Οι επιλέξιμες θεματικές κατηγορίες είναι τέσσερις: Εναλλακτική Γεωργία, Πράσινη Ενέργεια, Τουρισμός, Μεταφορές και Ναυτιλία.Η ιδέα σας μπορεί να εισάγει ένα καινούργιο προϊόν ή υπηρεσία, ή να βελτιώνει σημαντικά ένα υπάρχον προϊόν ή υπηρεσία. Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχει κάθε μόνιμος κάτοικος της Ελλάδας και της Κύπρου, επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα ή την Κύπρο και άτομα ελληνικής ιθαγένειας από οπουδήποτε στον κόσμο. Απαραίτητες προϋπόθεσεις για τη συμμετοχή είναι η ιδέα να αποτελεί πρωτότυπη σύλληψη του συμμετέχοντα, να ακολουθεί του όρους του διαγωνισμού και, σε περίπτωση που διακριθεί, να υλοποιηθεί εντός της Ελλάδας, δημιουργώντας ευκαιρίες ανάπτυξης και θέσεις εργασίας για τη χώρα. Περισσότερες πληροφορίες και αναλυτικά οι όροι του διαγωνισμού είναι διαθέσιμοι στην ιστοσελίδα www.miw.gr
  • Ανοίγουμε τον διάλογο για την καινοτομία και την ανάπτυξη στην Ελλάδα. Περιμένουμε τις απόψεις σας, τους προβληματισμούς και τις ελπίδες σας, στη σελίδα μας στο Facebook και στην ομάδα που έχουμε δημιουργήσει στο LinkedIn. Επίσης μπορείτε να ακολουθήσετε τον διαγωνισμό στο Twitter: www.twitter.com/MakeInnWork

Πιστεύουμε ότι η Ελλάδα μπορεί να γίνει ανταγωνιστική, σε πείσμα των καιρών και των συνθηκών, αν στηριχθεί γερά στις δυνάμεις της και εκμεταλλευτεί τα φυσικά της πλεονεκτήματα. Η ιδιωτική πρωτοβουλία μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο εδώ. Με τη δύναμη του ανθρώπινου δικτύου, μπορούμε να αλλάξουμε την πορεία της Ελλάδας. Πιστεύουμε ότι εσείς, οι συνεργάτες μας, έχετε το ίδιο όραμα. Γι' αυτό σας καλούμε να συμμετάσχετε στον διαγωνισμό, υποβάλλοντας τη δική σας πρόταση για την ανάπτυξη της χώρας. Όλοι μαζί, μπορούμε περισσότερα.

Με εκτίμηση

Οδυσσέας Χαραλάμπους,

Γενικός Διευθυντής,

Ελλάδα, Κύπρος και Μάλτα,

Cisco

«Εμένα ο τουρισμός δεν μου πάει»

Επιμένουν αγροτικά κόντρα στη μόδα
Στα νησιά του Αιγαίου υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που επιλέγουν να ασχοληθούν όχι με τον τουρισμό, αλλά με τη γεωργία
Της Τανιας Γεωργιοπουλου

Ποιο είναι το βασικό προϊόν της Μυκόνου; Της Σερίφου έστω; Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση για τους περισσότερους είναι προφανής. Τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, τα ξενοδοχεία, τα μπαρ και τα εστιατόρια. Κι όμως, στα μικρά νησιά του Αιγαίου υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που συνειδητά επιλέγουν να ασχοληθούν με την αγροτική παραγωγή κόντρα στη μόδα και τις αντιξοότητες. Η κ. Ρίτα Παρασκευοπούλου μόλις την τελευταία τριετία αποφάσισε να φτιάξει μια μονάδα εκτροφής αιγοπροβάτων στη Σέριφο για την παραγωγή γάλακτος σε μια έκταση 7 στρεμμάτων. Ο κ. Χρήστος Χρυσολωράς, στο ίδιο νησί παράγει κρασί από τοπικές ποικιλίες και αναμένει πάνω από δύο χρόνια τα χρήματα από το πρόγραμμα νέων αγροτών. Σε ένα νησί όπου ακόμα υπάρχει αγροτική παραγωγή, τη Νάξο, ο κ. Νίκος Νικολακάκης, έχει στήσει θερμοκήπιο με κηπευτικά. Ποτίζει με το νερό της βροχής που μαζεύει σε δεξαμενή, αλλά μερικές φορές πέφτει στην ανάγκη των γειτόνων που έχουν γεώτρηση. Ο κ. Τάσος Ασημομύτης παραγωγός κηπευτικών και φρούτων στη Μύκονο, όταν μιλήσαμε, είχε ακριβώς το αντίθετο πρόβλημα. Πολύ νερό. «Επεσαν πολλές βροχές και οι πλημμύρες χάλασαν τις αναβαθμίδες και τα θερμοκήπια. Στις Κυκλάδες δεν βρέχει συχνά, αλλά κάθε 20 χρόνια μας θυμάται για τα καλά».

Ελάχιστα στο μέγεθος χωράφια, σπαρμένα σε όλο το νησί, σε περιοχές δύσβατες. Οι απαιτήσεις του τουρισμού σε νερό, σε γη, σε προσωπικό, πολλές, πιέζουν όσους επιμένουν αγροτικά. «Αν καταργήσουμε εντελώς την παραγωγή, πώς θα βγαίνουμε» ανταπαντούν. Ακόμη περισσότερο, αν ο καιρός τα φέρει άσχημα, ο αποκλεισμός μπορεί να φέρει την καταστροφή. Κι ενώ υπάρχουν διευκολύνσεις για την αγροτική παραγωγή στα νησιά και την ένταξη σε κοινοτικά προγράμματα, στην πράξη η γραφειοκρατία δημιουργεί πολλά προβλήματα.

Κι όμως, ο συνδυασμός του τουρισμού με την παραγωγή και την ανάδειξη των τοπικών προϊόντων ίσως είναι η μόνη λύση...

«Εμένα ο τουρισμός δεν μου πάει»
Νικος Nικολακης, Νάξος

Ο κ. Νίκος Νικολάκης, με καταγωγή από τη Νάξο, επέστρεψε στο νησί στα 30 του για να γίνει αγρότης. «Εμένα ο τουρισμός δεν μου πάει. Είναι δελεαστικό να χτίζεις δέκα δωμάτια, να τα νοικιάζεις και να ζεις όλο τον χρόνο, αλλά αν το σκεφτείς αυτό σημαίνει ότι πρέπει να χρεωθείς στις τράπεζες.

Ως γεωπόνος θα μπορούσα να κάνω κι άλλα πιο προσοδοφόρα πράγματα από το να έχω τις δικές μου καλλιέργειες. Αλλά έχει σημασία, τι ζωή θέλεις να ζήσεις», λέει. Η Νάξος έχει καταφέρει, πάντως, παρά την τουριστική ανάπτυξη, να διατηρήσει κι ένα μέρος της αγροτικής της παραγωγής...

«Υπάρχει αγροτική παραγωγή στα ορεινά, αλλά οι εκτάσεις που έβγαζαν το πρώτο καρπούζι του νησιού το καλοκαίρι, οι παραθαλάσσιες που έδιναν καλά, πρώιμα και φθηνά λαχανικά τώρα έχουν γίνει πισίνες», λέει ο κ. Νικολάκης.

Ντομάτες, φασολάκια, αγγούρια, μαρούλια, πιπεριές, μυρωδικά... αραδιάζει προϊόντα απαντώντας στην ερώτηση: «Tι καλλιεργείς;». «Καλλιεργώ πολλά είδη, γιατί με αυτόν τον τρόπο δεν αναπτύσσονται οι ίδιες ασθένειες κι έτσι αποφεύγω τις επιδημίες», εξηγεί.

Η παραγωγή καταναλώνεται εντός του νησιού. Αυτός είναι κι ένας λόγος που ο κ. Νικολάκης δεν παράγει τα προϊόντα του βιολογικά. «Στη Νάξο δεν υπάρχει η κουλτούρα να στηρίξει την υψηλότερη τιμή των βιολογικών προϊόντων», λέει.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα; «Το νερό. Η Νάξος είχε νερά, αλλά η τεράστια ανάπτυξη του μαζικού τουρισμού έχει εξαντλήσει τα αποθέματα. Χρειάζεται πολύ νερό για ποτίζεις το γκαζόν, να γεμίζεις τις πισίνες...».

Εκκρεμούν πληρωμές προγραμμάτων της Ε.Ε. από το 2008
Χρηστος Xρυσολωρας, Ριτα Παρασκευοπουλου, Σέριφος

Μέρες ολόκληρες έψαχνε το δίκιο του ή μάλλον τα χρήματά του στους διαδρόμους του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Χτύπησε πόρτες, τσακώθηκε, φώναξε, καλόπιασε. Τελικά, ένας υπάλληλος ασχολήθηκε μαζί του και τον οδήγησε σε ένα δωμάτιο γεμάτο φακέλους. «Τα βλέπεις όλα αυτά; Είναι πληρωμές που εκκρεμούν. Οταν πληρωθούν αυτοί, θα πάρεις κι εσύ τα χρήματά σου», του εξήγησε. Κάπως έτσι περιγράφει ο κ. Χρήστος Χρυσολωράς, αμπελουργός, βιοκαλλιεργητής στη Σέριφο, την προσπάθειά του να εισπράξει την εξόφληση των 6.000 ευρώ του προγράμματος Νέων Αγροτών, που του οφείλονται από το 2008.

Πρέπει να σημειωθεί, μάλιστα, ότι το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών των χρημάτων είναι κοινοτικά κονδύλια. «Καταλαβαίνουμε και την κρίση και την “παύση πληρωμών”, απλά να μας ενημερώσει κάποιος πότε θα πάρουμε τα χρήματα», λέει. «Μπορεί το ποσό να μη σας φαίνεται μεγάλο, αλλά για εμάς έχει σημασία, γιατί τα χρωστάμε».

Ενημέρωση

H καλύτερη ενημέρωση είναι το ζητούμενο και για την κ. Ρίτα Παρασκευοπούλου, που έχει μια μονάδα με αιγοπρόβατα στο ίδιο νησί. «Μας είπαν ότι θα πάρουμε τα χρήματα από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο έχουμε εντάξει τη μονάδα (σχέδιο βελτίωσης), αλλά λίγο αργότερα», λέει. Εκτός από το γάλα που παράγει η μονάδα, η κ. Παρασκευοπούλου φτιάχνει και πουλάει ρυζόγαλο, γλυκά κουταλιού, κάππαρη, λιαστή ντομάτα... Να φτιάξει δωμάτια; Δεν το σκέφτεται. «Μπορεί άμα είχα δωμάτια να ήμουν ήσυχη και να έκανα τη ζωή μου. Εμένα με ικανοποιεί, όμως, να έρθει ο άλλος και να δει τι έχω φτιάξει». Οσο για τα χρήματα... «Δεν συμφέρει, βγάζεις ένα καλό μεροκάματο. Η δουλειά θέλει δουλειά. Το κυνηγάς, σου έρχεται, το αφήνεις, σε αφήνει».

«Από μικρός με τα χώματα ασχολιόμουν»
Τασος Aσημομυτης, Μύκονος

«Αγρότης στη Μύκονο» είναι ίσως το πιο σύντομο ανέκδοτο που υπάρχει. Κι όμως, ο κ. Τάσος Ασημομύτης, που καλλιεργεί λαχανικά και φρούτα στο Nησί των Aνέμων, δεν το βλέπει καθόλου με αυτόν τον τρόπο.

Μυκονιάτης, πάππου προς πάππου, έχει μια πολύ απλή εξήγηση για την επιλογή του να γίνει αγρότης στο κατ’ εξοχήν τουριστικό νησί. «Ο πατέρας μου είχε καλλιέργειες στη Δήλο. Κι εμένα, όμως, με τραβούσε το χώμα από μικρό. Από το σχολείο όλο με τα χώματα ασχολιόμουν». «Δεν σκέφτηκες ποτέ να ασχοληθείς με τον τουρισμό;», επιμένω. «Εχει περάσει πολλές φορές από το μυαλό μου, αλλά δεν έφτασα να το κάνω. Ε, κάποιος πρέπει να ασχολείται και με αυτά τα πράγματα...», απαντάει.

Ο Τάσος Ασημομύτης έχει 3 στρέμματα με θερμοκήπια με κηπευτικά και επίσης καλλιεργεί υπαίθρια φρούτα και λαχανικά. Ξεκίνησε την παραγωγή το 1992, όταν εντάχθηκε σε ένα πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ενωσης για επιδότηση θερμοκηπίων. Τότε, βέβαια, τα πράγματα ήταν διαφορετικά. «Υπήρχε μεγάλη ζήτηση. Τώρα τα σούπερ μάρκετ φέρνουν εισαγόμενα και δεν παίρνουν τα δικά μας». Οι τουρίστες δεν προτιμούν τα τοπικά προϊόντα; «Ναι, εκείνοι που ξέρουν και το ψάχνουν. Αλλά πόσοι είναι αυτοί;».

Παραδέχεται ότι τα πράγματα είναι δύσκολα, «ίσα ίσα που βγαίνουμε». Ομως ο ένας από τους γιους του, ο 20χρονος, το ίδιο επάγγελμα ακολουθεί. «Πήγε στη Γεωργική Σχολή στη Θεσσαλονίκη και τώρα έχει έρθει εδώ και ασχολείται μαζί μου στις καλλιέργειες. Είναι δύσκολα, αλλά χωρίς αγώνα δεν συμβαίνει τίποτα στη ζωή».

http://news.kathimerini.gr/

H ΚΓΠ-2020 θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2014!

H ΚΓΠ-2020 θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2014!



ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ,

ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ

Η ΚΓΠ με χρονικό ορίζοντα το 2020: η αντιμετώπιση των μελλοντικών προκλήσεων όσον αφορά τη διατροφή, τους φυσικούς πόρους και το έδαφος

Το Συμβούλιο:

1. ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ότι η Κοινή Γεωργική Πολιτική (ΚΓΠ) αποτελεί μια δυναμικά εξελισσόμενη πολιτική η οποία μέσω διαδοχικών μεταρρυθμίσεων γνώρισε μεταβολές ανταποκρινόμενη σε μεταβαλλόμενες συνθήκες, πράγμα που θα πρέπει να κάνει εκ νέου με δεδομένες τις μελλοντικές πολιτικές προκλήσεις οι οποίες αφορούν όχι μόνον τους γεωργούς αλλά και όλους τους πολίτες της ΕΕ,

2. Στο πλαίσιο αυτό, ΧΑΙΡΕΤΙΖΕΙ την ανακοίνωση της Επιτροπής «Η ΚΓΠ με χρονικό ορίζοντα το 2020: Η αντιμετώπιση των μελλοντικών προκλήσεων όσον αφορά τη διατροφή, τους φυσικούς πόρους και το έδαφος»,

3. ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ την άποψη του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου ότι ένας βιώσιμος, παραγωγικός και ανταγωνιστικός γεωργικός τομέας θα συμβάλλει σημαντικά στη στρατηγική για την Ευρώπη 2020, λαμβανομένου υπόψη του δυναμικού ανάπτυξης και απασχόλησης των αγροτικών περιοχών, ενώ παράλληλα θα εξασφαλίζει ευθύτητα στον ανταγωνισμό.

4. ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ την ευρεία υποστήριξη προς την άποψη ότι η μελλοντική ΚΓΠ πρέπει να παραμείνει μια ισχυρή κοινή πολιτική, και όσον αφορά τον προϋπολογισμό της ΕΕ, να διαθέτει οικονομικούς πόρους ανάλογους προς τους στόχους της, χωρίς να προδικάζονται οι αποφάσεις για το ενωσιακό πολυετές δημοσιονομικό πλαίσιο μετά το 2013,

5. ΣΥΜΦΩΝΕΙ με την Επιτροπή ότι, για την ΚΓΠ με χρονικό ορίζοντα το 2020, θα πρέπει να διατηρηθεί η υπάρχουσα δομή των δύο ξεχωριστών και συμπληρωματικών πυλώνων,

6. ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ότι η απλοποίηση και η βελτίωση της παροχής υπηρεσιών θα πρέπει να είναι μεταξύ των βασικών αρχών που θα διέπουν τυχόν προτάσεις για μεταρρύθμιση της ΚΓΠ, όσον αφορά τόσο το κανονιστικό πλαίσιο όσο και την πρακτική εφαρμογή της πολιτικής, και ΚΑΛΕΙ την Επιτροπή να εξετάσει τις σχετικές προτάσεις των κρατών μελών,

7. ΣΥΜΦΩΝΕΙ με την Επιτροπή στον προσδιορισμό τριών κυρίων στόχων για τη μελλοντική ΚΓΠ, και συγκεκριμένα την βιώσιμη παραγωγή τροφίμων, τη βιώσιμη διαχείριση των φυσικών πόρων και δράση για την κλιματική αλλαγή και την ισορροπημένη εδαφική ανάπτυξη· ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ δε ότι υπάρχει ένα σημαντικό στοιχείο συμπληρωματικότητας

μεταξύ των τριών αυτών στόχων,

8. ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ η άμεση εισοδηματική στήριξη προς τους γεωργούς της ΕΕ συμβάλλει στην εξασφάλιση ικανοποιητικού επιπέδου διαβίωσης για τη γεωργική κοινότητα· επίσης ενισχύει την παροχή δημοσίων αγαθών και υπηρεσιών από τους αγρότες, η παροχή των οποίων από την αγορά είναι οικονομικώς ασύμφορη, και ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΕΥΡΕΩΣ ότι η στήριξη αυτή έχει αποδείξει την αξία της και παραμένει σημαντικό στοιχείο, ιδίως στο πλαίσιο των πρόσθετων δαπανών που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί προκειμένου να ανταποκριθούν στα υψηλά πρότυπα της ΕΕ για το περιβάλλον και την ορθή μεταχείριση των ζώων,

9. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ την ανάγκη για δικαιότερη κατανομή της άμεσης εισοδηματικής στήριξης μεταξύ των κρατών μελών, λαμβάνοντας υπόψη το γενικότερο πλαίσιο σχετικά με τον μελλοντικό προϋπολογισμό της ΕΕ,

10. Σχετικά με το θέμα αυτό ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΕΥΡΕΩΣ ότι ο ρεαλισμός θα πρέπει να αποτελεί την καθοδηγητική αρχή κατά την εξέταση των αντικειμενικών κριτηρίων κατανομής και ότι θα πρέπει να εξασφαλισθεί ένας κατάλληλος και σταδιακώς κλιμακούμενος ρυθμός αλλαγών ώστε να αποφεύγονται διαταραχές μείζονος σημασίας,

11. Όσον αφορά τη διανομή εισοδήματος μεταξύ των γεωργών, ΤΟΝΙΖΕΙ την ανάγκη για ευελιξία σε εθνικό/περιφερειακό επίπεδο, με πρόβλεψη κατάλληλων μεταβατικών περιόδων προς αποφυγή καταστροφικών οικονομικών συνεπειών,

12. ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ την Επιτροπή στο διεξαγόμενο έργο της με στόχο τη διερεύνηση των δυνατοτήτων για τα κράτη μέλη να στοχοποιήσουν περαιτέρω την εκ μέρους τους άμεση εισοδηματική στήριξη στο πλαίσιο των εθνικών τους κονδυλίων, και συγκεκριμένα μέσω:

- της παροχής δυνατοτήτων στα κράτη μέλη να συνδράμουν μικρές αγροτικές εκμεταλλεύσεις ώστε να μειωθεί το διοικητικό φορτίο τους και να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητά τους,

- της παροχής πρακτικών επιλογών για τα κράτη μέλη ώστε να εστιάζουν αποτελεσματικότερα την προσοχή τους στους ενεργούς αγρότες,

13. ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ότι τυχόν μέτρα εθελοντικής στήριξης που θα αποφασιστούν από τα κράτη μέλη θα πρέπει να υλοποιηθούν εντός του εθνικού κονδυλίου τους,

14. ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ τη σοβαρή αντίθεση των κρατών μελών στη θέσπιση ενός ανώτατου ορίου για τις άμεσες πληρωμές που λαμβάνονται από μεγάλες μεμονωμένες αγροτικές εκμεταλλεύσεις, καθώς επίσης και το αίτημα ώστε οποιαδήποτε πρόταση να γίνεται με τρόπο που να μην επηρεάζει την ανταγωνιστικότητα των αγροτικών εκμεταλλεύσεων και την αναγκαία απλούστευση της ΚΓΠ,

15. ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ότι η ΚΓΠ περιλαμβάνει ήδη σημαντικά «πράσινα» στοιχεία, και ΥΙΟΘΕΤΕΙ την αντίληψη ενός περαιτέρω εντονότερου περιβαλλοντικού προσανατολισμού της ΚΓΠ με χρονικό ορίζοντα το 2020,

16. ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ότι οποιοσδήποτε περαιτέρω περιβαλλοντικός προσανατολισμός θα πρέπει να είναι απλός και οικονομικά αποδοτικός, να αποφεύγει τυχόν αλληλοεπικαλύψεις μεταξύ πυλώνων και να βασίζεται στην πείρα από τα τωρινά περιβαλλοντικά μέτρα της ΚΓΠ,

17. ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΕΥΡΕΩΣ να διατηρήσει και να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της στήριξης προς τις περιοχές που υφίστανται φυσικούς περιορισμούς στον δεύτερο πυλώνα, και καλεί την Επιτροπή να προβεί σε αποτίμηση της πιθανής προστιθέμενης αξίας οιασδήποτε συμπληρωματικής στήριξης στον πρώτο πυλώνα,

18. ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ότι μετά τις επάλληλες μεταρρυθμίσεις της ΚΓΠ, το μεγαλύτερο μέρος της στήριξης της ΚΓΠ είναι αποσυνδεδεμένο, ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ότι επικρατεί ευρεία συμφωνία ως προς την ανάγκη να συνεχιστεί η εθελοντική συνδεδεμένη στήριξη σε ορισμένους ευαίσθητους τομείς και σε ορισμένες περιοχές εντός των ορίων των δεσμεύσεων της ΕΕ έναντι του ΠΟΕ με ταυτόχρονη διατήρηση της ακεραιότητας της εσωτερικής αγοράς, καθώς

και να συνεχιστούν άλλες μορφές ειδικής αποσυνδεδεμένης στήριξης βάσει του άρθρου 68 του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 73/2009,

19. ΕΦΙΣΤΑ την προσοχή στο αίτημα πολλών κρατών μελών να συνεχιστεί το καθεστώς της ενιαίας στρεμματικής ενίσχυσης (ΚΕΣΕ) για μια μεταβατική περίοδο πέραν του 2014, 20. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ότι, σε συμφωνία με τις προηγούμενες μεταρρυθμίσεις της ΚΓΠ, η γεωργία της ΕΕ θα πρέπει να συνεχίσει να είναι προσανατολισμένη προς την αγορά και προς τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΕΥΡΕΩΣ ότι τα υφιστάμενα μέτρα για την αγορά εξακολουθούν να αποτελούν ένα απαραίτητο δίχτυ ασφαλείας και ότι απαιτείται μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτερη ανάπτυξη της εφαρμογής των μέτρων από την Επιτροπή,

21. Δεδομένου ότι οι γεωργοί στην ΕΕ είναι υποχρεωμένοι σε αυξανόμενο βαθμό να αντιμετωπίζουν κινδύνους που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε σημαντική απώλεια εισοδήματος, ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΕΙ την πρόταση της Επιτροπής για μια «εργαλειοθήκη» διαχείρισης του κινδύνου και ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ότι θα πρέπει αυτή να είναι εθελοντική, να μην στρεβλώνει τον ανταγωνισμό και να μην παρεμβαίνει στις υφιστάμενες δραστηριότητες στον τομέα αυτόν,

22. ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ τη σημασία που έχει να αξιοποιηθεί η ευκαιρία της μεταρρύθμισης της ΚΓΠ ώστε να βελτιωθεί η λειτουργία της αλυσίδας εφοδιασμού τροφίμων, ούτως ώστε να ενισχυθούν οι μακροπρόθεσμες προοπτικές για τον τομέα και να αντιστραφεί η σταθερή τάση μείωσης του μεριδίου των γεωργών στην προστιθέμενη αξία από την αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων, και ΚΑΛΕΙ την Επιτροπή να εξετάσει κατά πόσον η καινοτόμος προσέγγιση την οποία προτείνει για τον γαλακτοκομικό τομέα είναι δυνατόν να επεκταθεί και σε άλλους τομείς,

23. Υπενθυμίζοντας τα συμπεράσματά του για τη διεθνή ανταγωνιστικότητα του ευρωπαϊκού προτύπου γεωργικών προϊόντων διατροφής, ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ότι στα πλαίσια του διεθνούς δικαίου, είναι σημαντικό να αναγνωριστεί η ανάγκη ισότιμων όρων ανταγωνισμού μεταξύ των παραγωγών της ΕΕ και τρίτων χωρών, όσον αφορά τα πρότυπα της ΕΕ, αναγνωρίζοντας ότι ικανοποιούνται οι απαιτήσεις των καταναλωτών και οι οποιεσδήποτε κοινωνικές ανησυχίες (όπως η ποιότητα, η υγεία, το περιβάλλον και η καλή μεταχείριση των ζώων),

24. ΣΥΜΜΕΡΙΖΕΤΑΙ την ανάλυση της Επιτροπής σύμφωνα με την οποία η αγροτική αναπτυξιακή πολιτική στο πλαίσιο της ΚΓΠ απέδειξε την αξία της, και ΣΥΜΦΩΝΕΙ ότι μια ρωμαλέα αγροτική αναπτυξιακή πολιτική θα παραμείνει βασικής σημασίας για την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, του εκσυγχρονισμού και της βιωσιμότητας του τομέα των γεωργικών προϊόντων διατροφής, διατηρώντας την ποικιλομορφία των γεωργικών δραστηριοτήτων και αναπτύσσοντας το ευρύτερο οικονομικό δυναμικό των αγροτικών περιοχών σε όλη την Ευρώπη,

25. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ τις ιδιαίτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αγροτικές περιοχές λόγω της έλλειψης επαρκών δυνατοτήτων απασχόλησης, των δημογραφικών αλλαγών και του προβλήματος της ανανέωσης των γενεών στη γεωργία,

26. ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ότι πρέπει να βελτιωθεί η αντιμετώπιση των ειδικών αναγκών των νέων γεωργών και των νεοεισερχομένων στον τομέα, όσον αφορά τη μεταβίβαση, την εκκίνηση και την αναδιάρθρωση των γεωργικών εκμεταλλεύσεων και ΤΟΝΙΖΕΙ τη σπουδαιότητα των αγροτικών υποδομών και της μεταβίβασης της γνώσης μέσω, μεταξύ άλλων, της επαγγελματικής κατάρτισης και της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών,

27. ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ για την πρόθεση της Επιτροπής να τονώσει την ανάπτυξη των απευθείας πωλήσεων και της παραγωγής σε μικρή κλίμακα για τις τοπικές αγορές, καθώς επίσης και την ανταγωνιστικότητα των μικρών γεωργικών εκμεταλλεύσεων,

28. ΕΚΤΙΜΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ότι οι ευρωπαίοι γεωργοί παρέχουν ήδη σημαντικά περιβαλλοντικά αγαθά και ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ότι οι περιβαλλοντικές προκλήσεις που προσδιορίζονται στον «Έλεγχο Υγείας» της ΚΓΠ παραμένουν σημαντικές για την αγροτική αναπτυξιακή πολιτική στο μέλλον,

29. ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ότι μόνο με τη βοήθεια καινοτομιών μπορεί η ευρωπαϊκή γεωργία να ανταποκριθεί στις οικονομικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει, και ΕΚΤΙΜΑ ότι η ΚΓΠ αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για την ενθάρρυνση και την εφαρμογή αυτών των καινοτομιών,

30. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΗΛΩΜΕΝΟ στον στόχο της διασφάλισης της συμμετοχής της ευρωπαϊκής γεωργίας ως μέρους της λύσης για την κλιματική αλλαγή και εκτιμά ότι η ΚΓΠ, που είναι πλέον διαδεδομένη από τις κοινές πολιτικές της ΕΕ, συμβάλλει σημαντικά στην οικονομική ανάπτυξη με χαμηλές εκπομπές άνθρακα και για οικονομικά αποδοτικό μετριασμό της κλιματικής αλλαγής και προσαρμογή στις αγροτικές περιοχές,

31. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ την ανάγκη απλούστευσης και βελτίωσης του σημερινού πλαισίου της αγροτικής αναπτυξιακής πολιτικής, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού και της παρακολούθησής της, ούτως ώστε να αυξηθεί η αποτελεσματικότητά της και να καταστεί δυνατό για τα κράτη μέλη να προσαρμόζουν περισσότερο τα αγροτικά αναπτυξιακά τους προγράμματα στις εθνικές, περιφερειακές και τοπικές ανάγκες,

32. ΕΚΦΡΑΖΕΙ την ανησυχία του όσον αφορά τον πιθανό διοικητικό φορτίο που ενδέχεται να προκύψει από την πρόταση της Επιτροπής να υιοθετηθεί μια νέα προσέγγιση της αγροτικής αναπτυξιακής πολιτικής με προσανατολισμό στα αποτελέσματα και με ποσοτικοποιημένους στόχους, και ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ την ύπαρξη σημαντικής αντίθεσης προς την προτεινόμενη θέσπιση ενός αποθεματικού επίδοσης ως πιθανού κινήτρου για την επίτευξη αυτών των στόχων,

33. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ την ανάγκη να ενισχυθεί η συνοχή και η συνέργια μεταξύ της αγροτικής αναπτυξιακής πολιτικής και των συναφών πολιτικών της ΕΕ, αποφεύγοντας παράλληλα τυχόν συμπληρωματικά φορτία και περιορισμούς για τα κράτη μέλη,

34. ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ότι η Επιτροπή συνεχίζει να εργάζεται σχετικά με τις τρεις επιλογές πολιτικής που περιγράφονται στην ανακοίνωση καθώς επίσης και σχετικά με περαιτέρω επιλογές και συνδυασμούς επιλογών· ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ δε την Επιτροπή για το θέμα αυτό, και στο πλαίσιο αυτό ΚΑΛΕΙ την Επιτροπή να συνεχίσει την ανταλλαγή των κατάλληλων στοιχείων, αναλύσεων και αξιολογήσεων επιπτώσεων με τα κράτη μέλη,

35. ΠΡΟΣΒΛΕΠΕΙ στην αποστολή σε εύθετο χρόνο από την Επιτροπή των κατάλληλων νομοθετικών προτάσεων ούτως ώστε να δοθεί πλήρης δυνατότητα στο Συμβούλιο να τις εξετάσει εντός του νέου πλαισίου της συνήθους νομοθετικής διαδικασίας, με προοπτική ώστε η ΚΓΠ για το 2020 να τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2014.

http://bantis.blogspot.com/

ΕΦΕΤ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ

ΕΦΕΤ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ
F29006_enimerotiko_site_180311-1

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

ΠΑΣΕΓΕΣ: Κοντά στην ανάληψη του φετινού ΟΣΔΕ

ΠΑΣΕΓΕΣ: Κοντά στην ανάληψη του φετινού ΟΣΔΕ
Ένα βήμα πριν την ανάληψη της διεκπεραίωσης του φετινού Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και Ελέγχου (ΟΣΔΕ) των κοινοτικών αγροτικών ενισχύσεων βρίσκεται πλέον η ΠΑΣΕΓΕΣ, η οποία σε συνεργασία με την εταιρεία Neuropublic A.E. υπέβαλε τη μοναδική προσφορά στο διαγωνισμό του ΟΠΕΚΕΠΕ για την ανάδειξη του φορέα του ΟΣΔΕ.
OSDE2011

http://www.naftemporiki.gr/news/pstory.asp?id=1944449