Αναζήτηση Αναρτήσεων

Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

ΓΕΩΤΕΕ EKTAKTH ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ.....Επιστημονική παρακολούθηση της επανασυσταθείσας λίμνης Κάρλας


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
EKTAKTH ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Δ.Σ. ΓΕΩΤ.Ε.Ε.

Ανακοινώνεται ότι έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Γεωτεχνικού Επιμελητήριου Ελλάδας (ΓΕΩΤ.Ε.Ε.), θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα την Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010 και ώρα 10:00, στα γραφεία του Επιμελητηρίου (Διδότου 26). Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης της συνεδρίασης έχουν όπως παρακάτω:

1. Λήψη απόφασης για τη σύγκλιση της Γενικής Συνέλευσης των Αντιπροσώπων του Επιμελητηρίου με θέμα ανάκληση μελών του Δ.Σ. που βαρύνονται με παραβίαση των διατάξεων που διέπουν τη διοίκηση και την λειτουργία του Επιμελητηρίου (άρθρο 7, παρ. 4β του Ν. 1474/1984) (Θ. Μαρκόπουλος).

2. Εκλογή ταμία ΔΣ (Θ. Μαρκόπουλος)

3. Εγγραφή νέων μελών & έγκριση χορήγησης αδειών άσκησης επαγγέλματος & δελτίων ταυτότητας (Σ. Αθανασιάς, Θ. Μαρκόπουλος).

4. Οικονομικές δαπάνες (Θ. Μαρκόπουλος).

5. Αρμοδιότητες μελών ΔΣ ΓΕΩΤΕΕ

6. Εκλογές ΓΕΩΤ.Ε.Ε. και λήψη σχετικών αποφάσεων (Θ. Μαρκόπουλος).

7. Οριστικοποίηση Προϋπολογισμού ΓΕΩΤ.Ε.Ε. έτους 2010, μετά τις περικοπές του Υπουργείου Οικονομικών στην αρχική πρόταση. (Π. Γεωργάκη, Θ. Μαρκόπουλος).

8. Αναπροσαρμογή μισθωμάτων που καταβάλει το Επιμελητήριο δυνάμει του υπ’ αριθ. 2/32619/17-5-2010 εγγράφου του Υπουργείου Οικονομικών (Π. Γεωργάκη).

9. Έκδοση νέας Υ.Α. για τον καθορισμό αποζημίωσης μελών του ΔΣ, των ΔΕ των περιφερειακών παραρτημάτων και των Πειθαρχικών Συμβουλίων του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. (Π. Γεωργάκη)

10. Έγκριση σχεδίου σύμβασης με την ΑΜΚΕ «Τριπτόλεμος» για την εκπόνηση μελέτης με τίτλο «Ελληνική Γαλακτοπαραγωγική Αγελαδοτροφία» (Γ. Μπαθρέλος)

11. Έγκριση σχεδίου σύμβασης με την ΑΜΚΕ «Τριπτόλεμος» για την εκπόνηση μελέτης με τίτλο «Εθνική Στρατηγική Ποιότητας Τροφίμων» (Γ. Μπαθρέλος)

12. Πορεία ενσωμάτωσης της οδηγίας 2005/36 στο εθνικό δίκαιο & προετοιμασία των προβλεπομένων Υ.Α. (Π. Σωτηριάδου).

13. Ορισμός εκπροσώπου του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. σε τριμελή επιτροπή του Σ.Α.Ε.Ι. στα πλαίσια αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων της κ. Podlewska Agnieszka. (Π. Σωτηριάδου).

14. Ορισμός εκπροσώπου του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. στο Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (Σ.Α.Ε.Π.) (Π. Σωτηριάδου).

15. Υποβληθέντα αιτήματα των υπαλλήλων: α. κ. Σωτηρίου Αθανασιά - Διευθυντή Διοίκησης Υπηρεσιών του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. & β. κ. Αφροδίτης Κορωνιώτου προκειμένου να μην ορισθούν μέλη του υπό συγκρότηση Υπηρεσιακό Συμβούλιο του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. και γ. σχετικό αίτημα κ. Π. Σωτηριάδου (Σ. Αθανασιάς, Θ. Μαρκόπουλος)

16. Ορισμός Μελών του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. μετά την έκδοση της Απόφασης Συγκρότησης του (ΦΕΚ τ.Β 539/28.04.2010), σύμφωνα με άρθρο πέμπτο παρ. 4 του Ν. 3839/2010. (Θ. Μαρκόπουλος, Ενημέρωση: Δ. Νικόπουλος)

17. Μεταφορά υπαλλήλων από την πρώην ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ στο ΓΕΩΤΕΕ (Θ. Μαρκόπουλος)

18. Συγκρότηση Ομάδας Εργασίας για την κατάρτιση των προδιαγραφών και τιμολογίου για τα έργα γεωτρήσεων (Ε. Σπυρίδης).

19. Πρόταση για την συνδιοργάνωση ημερίδων με το Σύλλογο Ελλήνων Γεωλόγων σε θέματα γεωθερμίας (Ε. Σπυρίδης).

20. Εξελίξεις επί του ΟΣΔΕ (Β. Ηλιάδης).

21. Εκπροσώπηση ΓΕΩΤ.Ε.Ε. (Θ. Μαρκόπουλος).

22. Προτεινόμενη έρευνα από το Γ.Π.Α. με τίτλο «Ανεργία & ετεροαπασχόληση στον κλάδο των γεωπόνων. Μία πρώτη προσέγγιση – αποτύπωση του ζητήματος.» (Θ. Μαρκόπουλος).

23. Αίτημα της Ομοσπονδίας Γεωπόνων Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδος για την από κοινού μελέτη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι γεωτεχνικοί – Ιδιωτικοί Υπάλληλοι υπό τις σημερινές εξελίξεις. (Θ. Μαρκόπουλος, Π. Σωτηριάδου)

24. Διατύπωση άποψης επί του Σ / Ν που αφορά τον ΕΛΓΑ (Θ. Μαρκόπουλος).

25. Διατύπωση άποψης επί του Σ/Ν σχετικά με «εξοικονόμηση ενέργειας στους τελικούς καταναλωτές κ.α. διατάξεις» και δρομολόγηση παρεμβάσεων επί των Υ.Α. που θα εκδωθούν σε εφαρμογή του νόμου αυτού (Θ. Μαρκόπουλος).

26. Συμπληρωματικές ενέργειες του επιμελητηρίου επί της διοικητικής αναδιάρθρωσης της χώρας - Σχέδιο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» (Θ. Μαρκόπουλος).

27. Πορεία μέτρων του Π.Α.Α. (Σ.Β., Νέοι Γεωργοί κ.λπ.) και παρεμβάσεις που αφορούν τον ρόλο των γεωτεχνικών στην υλοποίηση τους. (Θ. Μαρκόπουλος)

28. Σύσταση Ομάδας Εργασίας για την σύνταξη προδιαγραφών καθαρισμού των περιαστικών εκτάσεων των οικισμών (Σ. Διαμαντόπουλος)

29. Διατύπωση άποψης επί του Σ / Ν που αφορά τα «Μητρώα αγροτικών εκμεταλλεύσεων και τον ορισμό του επαγγελματία αγρότη» (Θ. Μαρκόπουλος).

30. Πορεία θεμάτων που αφορούν τα επίπεδα επαγγελματικών προσόντων (C111) (Θ. Μαρκόπουλος).

31. Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2006/123/ΕΚ σχετικά με τις υπηρεσίες στην εσωτερική αγορά. (Π. Σωτηριάδου).

32. Παρέμβαση του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. σε σχέση με την μη σύσταση των περιφερειακών συμβουλίων υδάτινων πόρων (Α. Βόλτσου, Θ. Μαρκόπουλος)

33. Υποβολή αιτήματος προς τον ΟΠΕΚΕΠΕ για την συνδιοργάνωση ειδικής σύσκεψης με τις αρμόδιες υπηρεσίες του οργανισμού για την διευκρίνιση καίριων σημείων και για την ευρύτερη ενημέρωση των συναδέλφων μελετητών (Α. Βόλτσου)

34. Πορεία συγκρότησης επιτροπής για τα θέματα των γεωτεχνικών εκπαιδευτικών μετά την παρέμβαση του Συλλόγου Γεωπόνων Εκπαιδευτικών (Θ. Μαρκόπουλος).

35. Παρέμβαση του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. σε σχέση με τον αριθμό κτηνιάτρων και ευρύτερα γεωτεχνικών που προσλαμβάνονται στη Μέση Εκπαίδευση (Α. Τραχήλη).

36. Εξελίξεις στο πλαίσιο που διέπει τα γεωργικά φάρμακα στην Ελλάδα σε σχέση και με την οδηγία 128/2009 με τίτλο, «Σχετικά με τον καθορισμό πλαισίου για την επίτευξη της χρήσης των γεωργικών φαρμάκων» (Θ. Μαρκόπουλος).

37. Εφαρμογή της υπ’ αριθ. 67/23.03.2010 Απόφασης του Β’ Τμήματος του Α.Σ.Ε.Π., που αφορά υπόθεση της συμβασιούχου κ. Ελένης Παπαδακάκη. (Σ. Αθανασιάς, Ενημέρωση: Δ. Νικόπουλος)

38. Διεύρυνση της συσταθείσας Ομάδας Εργασίας με αντικείμενο «την εφαρμογή της απλής αναλογικής ως εκλογικό σύστημα ανάδειξης του Δ.Σ. και των άλλων οργάνων του επιμελητηρίου», σε υλοποίηση σχετικής απόφασης της Γενικής Συνέλευσης Αντιπροσώπων του Επιμελητηρίου (Θ. Μαρκόπουλος).

39. Σύγκλιση Συντονιστικού Συμβουλίου (Θ. Μαρκόπουλος)

40. Ενημέρωση του Διοικητικού Συμβουλίου για την πορεία δικαστικών υποθέσεων του, που αφορούν επαγγελματικά δικαιώματα Γεωτεχνικών και λήψη σχετικών Αποφάσεων. (Θ. Μαρκόπουλος, Ενημέρωση: Δ. Νικόπουλος)

41. Πορεία της ΑΜΚΕ «Τριπτόλεμος» (Γ. Μπαθρέλλος).

42. Αίτημα οικονομικής ενίσχυσης της Συνδιάσκεψης "Standardization Prototypes and Quality: A means for Balkan Countries' Collaboration", Οργάνωση: Γραφείο Προτυποποίησης ΑΠΘ, Οκτώβριος 2009. (Θ. Μαρκόπουλος).

43. Αίτημα οικονομικής ενίσχυσης του Γεωπονικού Συλλόγου Μαγνησίας για την επιστημονική παρακολούθηση της επανασυσταθείσας λίμνης Κάρλας σε συνεργασία με το Παράρτημα Κεντρικής Ελλάδας του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. και το Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. (Θ. Μαρκόπουλος).

44. Αίτημα οικονομικής ενίσχυσης του Συνεδρίου "Τοπικά Αγροτικά προϊόντα, Τουρισμός και Ανάπτυξη των νησιών του Αιγαίου", που διοργανώνει το παράρτημα Αιγαίου. (Θ. Μαρκόπουλος).

45. Αίτημα οικονομικής ενίσχυσης της οργανωτικής Επιτροπής της 5ης Πανελλήνιας Συνάντησης Φυτοπροστασίας για την εκτύπωση και αποστολή των πρακτικών της Συνάντησης. (Θ. Μαρκόπουλος).

46. Αίτημα οικονομικής ενίσχυσης του Πανελληνίου Συλλόγου Ιχθυολόγων Δημοσίου για την διοργάνωση του 16ου Πανελληνίου Ιχθυολογικού Συνεδρίου. (Θ. Μαρκόπουλος).

47. Αίτημα οικονομικής ενίσχυσης του Συλλόγου Γεωπόνων Μακεδονίας – Θράκης με σκοπό την διοργάνωση ενημερωτικών εκδηλώσεων για τους συναδέλφους της περιοχής. (Θ. Μαρκόπουλος).

48. Αίτημα για οικονομική ενίσχυση του 10ου Ειδικού Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών και της 7ης Συνάντησης Πολυκριτήριας Ανάλυσης Αποφάσεων, που θα πραγματοποιηθεί στις 30/9 έως 2/10/2010, στην Ορεστιάδα (Θ. Μαρκόπουλος).

49. Αίτημα οικονομικής ενίσχυσης του επικείμενου 61ου Ετησίου Επιστημονικού Συνεδρίου της European Association for Animal Production (E.A.A.P.) που θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο της Κρήτης, 23 – 27 / 8 / 2010 από την Ελληνική Ζωοτεχνική Εταιρεία. (Θ. Μαρκόπουλος)

50. Αίτημα συνδιοργάνωσης και οικονομικής ενίσχυσης του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για την τυποποίηση, τα πρότυπα και την ποιότητα που θα διεξαχθεί στην Θεσσαλονίκη στις 19 – 20 / 11 / 2010. (Θ. Μαρκόπουλος)

51. Ανάθεση έρευνας αξιολόγησης της πορείας των τακτικών εσόδων του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. σε σχέση με το νέο πλαίσιο των οδοιπορικών στον δημόσιο τομέα και τις άλλες συναφείς εξελίξεις (Σ. Διαμαντόπουλος).

52. Διαγωνισμός για την αγορά γραφείων για την στέγαση του Παραρτήματος Δυτικής Μακεδονίας (Π. Γεωργάκη).

53. Δρομολόγηση ενεργειών για την αγορά γραφείων για την στέγαση του Παραρτήματος Ηπείρου & Νήσων (Π. Γεωργάκη).

54. Προβλήματα εφαρμογής της νομοθεσίας στις κινήσεις του επιμελητηρίου στο εξωτερικό. (Π. Γεωργάκη)

55. Ενημέρωση επί της πορείας καταχώρισης των εσόδων του επιμελητηρίου και λήψη σχετικών αποφάσεων (Π. Γεωργάκη)

56. Αναρρωτική Άδεια και Αίτηση για χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών της υπαλλήλου του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. κ. Ελένης Βαρνά. (Σ. Αθανασιάς)

57. Αίτηση απόσπασης της υπαλλήλου του ΓΕΩΤ.Ε.Ε., κ. Ελένης Βαρνά στο Περιφερειακό Τμήμα Ανατολικού Αιγαίου του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας. (Σ. Αθανασιάς)

58. Αίτηση της υπαλλήλου του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. κ. Ελένης Βαρνά για μετάθεση – μετακίνησή της στο Παράρτημα Αιγαίου του επιμελητηρίου (Σ. Αθανασιάς)

59. Υπόθεση κ. Βασιλικής Τσαβέ, υπαλλήλου ΓΕΩΤΕΕ στο Παράρτημα Αιγαίου και λήψη σχετικών αποφάσεων (Σ. Αθανασιάς).

60. Εκκρεμή Θέματα Υπαλλήλων του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. που αφορούν μετατάξεις κ.λπ. (Σ. Αθανασιάς)

61. Διαδικασία έκδοσης επικυρωμένων αντιγράφων των Πρακτικών και Αποσπασμάτων των Πρακτικών του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. (Σ. Αθανασιάς)

62. Εφαρμογή της παρ. 5 του άρθρου 8 του Ν. 1474/1984 που αφορά την παρουσία των μελών του ΔΣ του ΓΕΩΤΕΕ στις συνεδριάσεις του οργάνου (Β. Ηλιάδης).

63. Ενημέρωση – Εκδηλώσεις – Διάφορα (Θ. Μαρκόπουλος).
Από το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας

Κοινή ανακοίνωση των Υπουργείων Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών Απογραφή Δημοσίων Υπαλλήλων

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΝΙΚΗΣ 5-7
10180 ΑΘΗΝΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ TΗΛ.: 210-3332551/2
FAX: 210-3332559
e-mail : press@mnec.gr
Αθήνα, 7 Ιουνίου 2010

Κοινή ανακοίνωση των Υπουργείων Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης και Οικονομικών σχετικά με την υπογραφή Κοινής Υπουργικής
Απόφασης για την απογραφή προσωπικού του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α.
και τη σύσταση Ενιαίας Αρχής Πληρωμής:

Με Κοινή Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Γιάννη Ραγκούση και του Υπουργού Οικονομικών,
Γιώργου Παπακωνσταντίνου, αποφασίστηκε η απογραφή προσωπικού του
Δημοσίου, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των Οργανισμών Τοπικής
Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού και η σύσταση Ενιαίας Αρχής Πληρωμής (Ε.Α.Π.).
Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία προβλέπεται στον Νόμο
3845/2010, ξεκινά η απογραφή όλων των δημοσίων υπαλλήλων, η οποία
συνδυάζεται με την δημιουργία Ενιαίας Αρχής Πληρωμής, παρέχοντας την άμεση
δυνατότητα παρακολούθησης αναλυτικών και συγκεντρωτικών στοιχείων
μισθοδοσίας, με στόχο την απλοποίηση των διαδικασιών καταβολής αμοιβών του Δημοσίου.
Πολύ περισσότερο, με την πρωτοβουλία αυτή, το κράτος αποκτά λεπτομερή εικόνα
για το ανθρώπινο δυναμικό του και πλήρη έλεγχο των πληρωμών.
Με την Κ.Υ.Α. καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία της
απογραφής, η εφαρμογή της οποίας είναι ευρεία. Η απογραφή θα διενεργηθεί το
διάστημα 12-23 Ιουλίου 2010, ενω οι υπόχρεοι της Γ.Γ. Δημόσιας Διοίκησης και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους του
Υπουργείου Οικονομικών απογράφονται κατά το χρονικό διάστημα 1-9 Ιουλίου
2010. Την απογραφή συντονίζει η Γενική Διεύθυνση Κατάστασης Προσωπικού της
Γ.Γ. Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου
Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη
Γ.Γ. Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών.
Όλοι οι υπόχρεοι θα πρέπει να συμπληρώσουν μία ηλεκτρονική σελίδα απογραφής,
που περιέχει τα προσωπικά στοιχεία, στοιχεία υπηρεσιακής κατάστασης και τίτλους
σπουδών του υπαλλήλου. Τα δεδομένα συγκεντρώνονται στη Γ.Γ. Πληροφοριακών
Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, ενώ η διασταύρωση των στοιχείων θα
γίνει και με τους ασφαλιστικούς φορείς, για λόγους αξιοπιστίας της ταυτοποίησης.
Κατά την διαδικασία διασταύρωσης στοιχείων, αποδίδεται μοναδικός Ενιαίος
Κωδικός Μισθοδοσίας Δημοσίου (Ε.Κ.Μ.ΔΗ.) σε κάθε δημόσιο υπάλληλο, του
οποίου τα στοιχεία έχουν διασταυρωθεί. Σε κάθε πρόσωπο που προσλαμβάνεται ή
διορίζεται από οποιονδήποτε φορέα Δημοσίου χορηγείται στο εξής Ε.Κ.Μ.ΔΗ..
Μετά το διάστημα των τριών μηνών για την βελτίωση της ποιότητας των δεδομένων
των αρχείων της απογραφής, η Ε.Α.Π. υποχρεούται να παύσει προσωρινά την
καταβολή των αμοιβών και κρατήσεων των εν λόγω αμειβομένων, μέχρι να
διορθωθούν τα στοιχεία ή να απογραφεί ο αμειβόμενος. Μετά την επιτυχή
διασταύρωση των στοιχείων του αμειβομένου, οι οφειλές καταβάλλονται αναδρομικά.
Επιπλέον, με την Κ.Υ.Α. συστήνεται η Ενιαία Αρχή Πληρωμών, στη Γενική
Γραμματεία Δημοσιονομικής Πολιτικής/Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Αποστολή
της Ε.Α.Π. είναι η πληρωμή, μέσω τραπεζικού λογαριασμού, των πάσης φύσεως
αποδοχών, προσθέτων αμοιβών, Χ.Ε.Π., αποζημιώσεων του προσωπικού του
Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α. και των φυσικών προσώπων, που απασχολούνται με σύμβαση μίσθωσης έργου.
Μετά τις ημερομηνίες έναρξης καταβολής αποδοχών και λοιπών αμοιβών από την
Ε.Α.Π., απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η καταβολή με διαφορετικό τρόπο
των πάσης φύσεως αποδοχών και λοιπών αμοιβών του προσωπικού.
Όλοι οι φορείς, των οποίων η μισθοδοσία βαρύνει τον κρατικό Προϋπολογισμό,
είναι υποχρεωμένοι να εντάξουν τις πάσης φύσεως αμοιβές που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα της Ε.Α.Π. μέχρι την 31η Αυγούστου 2010 (Ο.Τ.Α. και Ν.Π.Δ.Δ. μεχρι 31 Δεκεμβρίου 2010).
Με την απόφαση αυτή, η ελληνική Κυβέρνηση κάνει ένα ακόμα βήμα για την βελτίωση της λειτουργίας του κράτους και δείχνει την αποφασιστικότητα της να διορθώσει χρόνιες γραφειοκρατικές αγκυλώσεις. Το κράτος αποκτά για πρώτη φορά πλήρη εικόνα των αμοιβών σε όλα το φάσμα του Δημοσίου, ενώ γίνεται πράξη το αυτονόητο, η πλήρης καταγραφή των εργαζομένων, που θα επιτρέψει την ουσιαστική αξιοποίησή τους και παράλληλα τη δυνατότητα καλύτερου ελέγχου των δαπανών του Δημοσίου, δημιουργώντας τις προυποθέσεις, σε ένα δεύτερο στάδιο, για δημιουργία ενιαίου μισθολογίου.

Γ.ΣΙΓΑΛΟΣ: ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΓΕΩΤ.Ε.Ε.

Γεώργιος Σιγαλός
Πάτρα, 21 Ιουνίου 2010.
Γεωπόνος
Πρόεδρος ΔΕ Παραρτήματος Πελ/σου & Δυτικής Στερέας Ελλάδας
ΠΡΟΣ: Όλους τους Αντιπροσώπους – Μέλη της ΓΣ του ΓΕΩΤΕΕ
ΚΟΙΝ: Μέλη ΔΣ ΓΕΩΤΕΕ
Παραρτήματα
Γεωτεχνικές Οργανώσεις
Συνάδελφοι,
Αποτελεί σπάνια πράξη λεβεντιάς, εντιμότητας και πίστης στις δημοκρατικές διαδικασίες η πρωτοβουλία του Προέδρου του ΔΣ, συναδέλφου Θ. Μαρκόπουλου να καλέσει το ΔΣ την ερχόμενη Παρασκευή 25 Ιουνίου, να αποφασίσει την σύγκλιση της ΓΣ των αντιπροσώπων, προκειμένου να λογοδοτήσουν σ’ αυτήν εκείνοι που παρέλυσαν και παραλύουν την λειτουργία του ΓΕΩΤΕΕ, κατά τους τελευταίους μήνες.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του επιμελητηρίου ο Πρόεδρος του ΔΣ αναγνωρίζει έμπρακτα και ενεργοποιεί τη ΓΣ ως «κυρίαρχο όργανο», όπως ορίζει ο νόμος, για την απόδοση ευθυνών ακόμη και στον ίδιο (τον Πρόεδρο) και για την «ανάκληση» (καθαίρεση) οποιουδήποτε μέλους του ΔΣ έχει παραβιάσει τις διατάξεις που διέπουν την διοίκηση και την λειτουργία του ΓΕΩΤΕΕ.
Όσοι πιστεύουν στους θεσμούς καλούνται να ανταποκριθούν στην δημοκρατική αυτή πρόκληση, αποδεικνύοντας ότι τα μέλη του ΔΣ δεν είναι ανεξέλεγκτα, ούτε ασύδοτα κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και ότι ευτυχώς ο νόμος του ΓΕΩΤΕΕ προβλέπει τον έλεγχο αλλά και την τιμωρία («ανάκληση») από το κυρίαρχο όργανο του ΓΕΩΤΕΕ, την ΓΣ, κάθε μέλους του ΔΣ που εκτρέπεται. ...
Αντίθετοι σ’ αυτήν την βαθιά δημοκρατική πρωτοβουλία του Προέδρου του ΔΣ μπορεί να είναι μόνο όσοι έχουν λόγους να είναι αντίθετοι με την διαφάνεια και τις δημοκρατικές αντιλήψεις και που αξιώνουν, χωρίς ντροπή, την άμεση παραίτηση του Προέδρου χωρίς να εξηγούν καθαρά τους λόγους για την μεταστροφή τους και την επιδιώκουν εκβιάζοντας με την εμπλοκή και το σταμάτημα της λειτουργίας του ΔΣ του επιμελητηρίου.
Πόσα από τα μέλη του ΔΣ, άραγε, νιώθουν σήμερα το άγχος για την επαγγελματική επιβίωση όσων συναδέλφων ασχολούνται με την παροχή υπηρεσιών (περιμένοντας τις αποφάσεις για τα ΣΒ); των ανέργων που προσδοκούν να δουλέψουν στον ΕΛΓΑ ; των ΔΥ που τους ξαποστέλνει στους δήμους ο «Καλλικράτης» χωρίς οργανικές θέσεις ; των συναδέλφων των εταιρειών ; κ.ο.κ. Μπορεί να υπερέχει αντί της ευθύνης και της υποχρέωσης λειτουργίας του ΔΣ η εμμονή να εκβιάζουν κάποια μέλη του Δ.Σ. τον Πρόεδρο ώστε να παραιτηθεί και για αυτό έχουν αποφασίσει να θυσιάσουν και να γκρεμίσουν τα πάντα ;
Συνάδελφοι,
Αστεία με την δουλειά μας, το μέλλον μας δεν γίνονται. Πρέπει όλα τα μέλη του Δ.Σ. που «μποϋκοτάρουν» την λειτουργία του ΓΕΩΤ.Ε.Ε., να λογοδοτήσουν για την συμπεριφορά τους στην Γενική Συνέλευση.
Δεν είναι οι συνάδελφοι της ΠΑΣΚ αυτοί που κατέλαβαν τα 4 από τα 6 αξιώματα του προεδρείου του ΓΕΩΤΕΕ λόγω της εκλογής του Θ. Μαρκόπουλου στην θέση του Προέδρου;
Δεν είναι αυτοί που αντιδίκησαν επί 2 χρόνια με τα μέλη της ΔΑΚΕ στο ΣΤΕ υποστηρίζοντας την ορθότητα της εκλογής του Προέδρου;
Μετά από αυτή την επί 2 χρόνια αντιδικία τους, γιατί βρέθηκαν ξαφνικά να «συμμαχούν» με την ομάδα των μελών της ΔΑΚΕ (που επί 2 χρόνια απουσιάζουν ή απέχουν των ψηφοφοριών στο Δ.Σ.), εκβιάζοντας την παραίτηση του Προέδρου, διαλύοντας κυριολεκτικά την λειτουργία του ΔΣ, με έναν ιδιοτελή συνεταιρισμό και αποδιοργανώνοντας τις διοικητικές υπηρεσίες του ΓΕΩΤΕΕ;
Με βάση ποια πολιτική ή άλλη ηθική αναγνωρίζουν στον εαυτό τους το ανύπαρκτο δικαίωμα να μην εκπληρώνουν τα καθήκοντα τους, συμμετέχοντας στις συνεδριάσεις έναντι των συναδέλφων ιδιωτών, ΔΥ και ανέργων που προσδοκούν από τις αποφάσεις του ΔΣ του ΓΕΩΤΕΕ, αν δεν παραιτηθεί, όπως εκβιάζουν, ο Θ. Μαρκόπουλος;
Αδυνατώ να πιστέψω στην παρούσα συγκυρία ότι τα μέλη του ΔΣ θα αρνηθούν τον ρόλο της ΓΣ ως κυρίαρχου οργάνου στην πράξη και όχι στα χαρτιά και περιμένω την απόφασή τους για άμεση σύγκλιση της ΓΣ.
Σε αντίθετη περίπτωση σε σας πρωτίστως, τα μέλη της ΓΣ, εναπόκειται να κινητοποιηθείτε άμεσα, για να επιβάλλεται με την δυνατότητα που σας παρέχει ο νόμος την σύγκλιση της ΓΣ με δική σας πρωτοβουλία.
Τέλος στα ψέματα και στις υπεκφυγές και στην ανοχή σε αντιγεωτεχνικές μεθοδεύσεις. Ο δρόμος της δημοκρατικής κρίσης και ετυμηγορίας είναι μπροστά μας. Είναι καθήκον όλων μας να τον ακολουθήσουμε για την αποκατάσταση της νομιμότητας και την έξοδο του ΓΕΩΤΕΕ από την κρίση.

Με εκτίμηση,
Γεώργιος Σιγαλός
Γεωπόνος

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Β΄ (784-2010) Απογραφή προσωπικού του δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και σύσταση Ενιαίας Αρχής Πληρωμής


Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Β΄ (784-2010) Απογραφή προσωπικού του δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και σύσταση Ενιαίας Αρχής Πληρωμής



ΠΛΗΡΗΣ ΟΘΟΝΗ

ΘΕΜΑ: Εθελοντικές μετατάξεις προσωπικού Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων σε Δήμους

ΘΕΜΑ: Εθελοντικές μετατάξεις προσωπικού Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων σε Δήμους, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 257 παρ.1 του ν.3852/2010



ΠΛΗΡΗΣ ΟΘΟΝΗ

ΑΔΕΔΥ - ΓΣΕΕ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ 29/6/2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

24ωρη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ύστερα από εξουσιοδότηση του Γενικού Συμβουλίου στις 4/6/2010
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ
Την κήρυξη 24ωρης Γενικής Απεργίας, μαζί με τη Γ.Σ.Ε.Ε., για την ΤΡΙΤΗ 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010
με τα παρακάτω αιτήματα:
1. Ασφαλιστικό
2. Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που ανατρέπει τις εργασιακές σχέσεις
3. Έμμεση κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας
Όλοι οι εργαζόμενοι του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα συνεχίζουν και κλιμακώνουν τις αγωνιστικές – απεργιακές κινητοποιήσεις τους, ενεργοποιώντας όλες τους τις δυνάμεις, προκειμένου να αντισταθούν δυναμικά και να αποκρούσουν τις νέες αντιλαϊκές, αντεργατικές και αντιασφαλιστικές νομοθετικές ρυθμίσεις που με την αδιάλλακτη και βάναυσα ετσιθελική στάση της, φέρνει η Κυβέρνηση, εκτελώντας, με απαράδεκτη και προκλητική ευθυγράμμιση, τις επαίσχυντες εντολές της «ΤΡΟΪΚΑΣ».

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ & ΨΥΛΛΑ 2
105 57 ΑΘΗΝΑ
Τηλ 213.16.16.900
Fax 2103246165
Email: adedy@adedy.gr,adedy1@adedy.gr

Απογραφή δημοσίων υπαλλήλων: apografi.gov.gr. Προετοιμασία

Η απογραφή αφορά στο προσωπικό του Δημοσίου, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α' και Β' βαθμού.

Για τη συμπλήρωση των στοιχείων της απογραφής απαιτούνται μια σειρά από παραστατικά, τα οποία είναι χρήσιμο να τα έχετε μαζί σας πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία.

Για τη διευκόλυνση σας, προτείνεται η ανάγνωση των οδηγιών καθώς και η εκτύπωση της φόρμας απογραφής, ώστε να γνωρίζετε εκ των προτέρων τα στοιχεία που καλείστε να συμπληρώσετε.

α. Για να συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία της ηλεκτρονικής φόρμας απογρα φής, θα πρέπει να έχετε μαζί σας μια σειρά εγγράφων.
Από αυτά τα έγγραφα δεν θα χρειαστείτε όλα τα στοιχεία τους, παρά μόνο κάποιους αριθμούς και κωδικούς. Οι απαιτούμενοι αυτοί αριθμοί και κωδικοί
είναι σημειωμένοι στην αναλυτική παρουσίαση των απαιτούμενων εγγρά φων (βλ. παρακάτω: III. «Τα έγγραφα για την Απογραφή σας»)
Καλό θα ήταν, λοιπόν, για την αποτελεσματικότερη διαδικασία, να τα έχετε συγκεντρώσει, πριν ξεκινήσετε τη Απογραφή σας.
Τα έγγραφα που πρέπει να συλλέξετε για την ορθή συμπλήρωση των στοιχείων της απογραφής σας είναι:
• Ένα εκκαθαριστικό φορολογίας - οποιουδήποτε έτους - από το 2002 και έπειτα
• Η κάρτα κοινωνικής ασφάλισής σας ή το βιβλιάριο υγείας σας ή η επιστολή γνωστοποίησης ΑΜΚΑ
• Η αστυνομική σας ταυτότητα
• Ένας λογαριασμός ΔΕΗ της κατοικίας σας
• Ένα, σχετικά πρόσφατο, εκκαθαριστικό μισθοδοσίας σας
• Οι τίτλοι σπουδών σας

Προθεσμίες Απογραφής

Αν ΑΦΜ λήγει σε Πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως:
1Δευ. 12 Ιουλίου
2Τρι. 13 Ιουλίου
3Τετ. 14 Ιουλίου
4Πεμ. 15 Ιουλίου
5Παρ. 16 Ιουλίου
6Δευ. 19 Ιουλίου
7Τρι. 20 Ιουλίου
8Τετ. 21 Ιουλίου
9Πεμ. 22 Ιουλίου
0Παρ. 23 Ιουλίου

Μετά την καταληκτική ημερομηνία, δε θα γίνεται δεκτή η αίτησή σας

β. Για τη διευκόλυνσή σας, σας προτείνουμε να εκτυπώσετε τη φόρμα συμπλήρωσης των στοιχείων απογραφής («Εντυπο Προετοιμασίας») και να συμπληρώσετε σε αυτή όλα τα απαιτούμενα στοιχεία.

Το Εντυπο Προετοιμασίας – το οποίο μπορείτε να τυπώσετε - βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://apografi.gov.gr
γ. Σας υπενθυμίζουμε, πως έχετε το δικαίωμα να μπείτε στην εφαρμογή από την 1η Ιουλίου 2010 και να απογραφείτε, με καταληκτικές ημερομηνίες που
διαφέρουν ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ σας.
Δεν θα μπορείτε να απογραφείτε έπειτα από αυτές τις ημερομηνίες.

Ο λόγος που ακολουθούμε αυτή τη διαδικασία, είναι για να μην δημιουργηθεί φόρτος στο σύστημα. Παρακαλούμε να είστε έτοιμοι εγκαίρως για να μην δημιουργηθεί οποιοδήποτε πρόβλημα με την διαδικασία της απογραφής σας.
δ. Επισημαίνουμε ότι η απογραφή είναι ατομική υποχρέωσή σας. Μπορείτε να απογραφείτε από οποιονδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή με απαραίτητη προϋπόθεση τη σύνδεση του στο διαδίκτυο.
Πιο συγκεκριμένα οι ημερομηνίες απογραφής* είναι οι εξής:
Αν ο ΑΦΜ σας λήγει σε: Συμπληρώσετε τα στοιχεία σας μέχρι:
1 Δευτέρα, 12 Ιουλίου
2 Τρίτη, 13 Ιουλίου
3 Τετάρτη, 14 Ιουλίου
4 Πέμπτη, 15 Ιουλίου
5 Παρασκευή, 16 Ιουλίου
6 Δευτέρα, 19 Ιουλίου
7 Τρίτη, 20 Ιουλίου
8 Τετάρτη, 21 Ιουλίου
9 Πέμπτη, 22 Ιουλίου
0 Παρασκευή, 23 Ιουλίου
*Έχετε δικαίωμα να απογραφείτε νωρίτερα, αλλά όχι μετά από αυτές τις ημερομηνίες
Ο λόγος που ακολουθούμε αυτή τη διαδικασία, είναι για να μην δημιουργηθεί φόρτος στο σύστημα. Παρακαλούμε να είστε έτοιμοι εγκαίρως για να μην δημιουργηθεί οποιοδήποτε πρόβλημα με την διαδικασία της απογραφής σας.
Η φόρμα προ-συμπλήρωσης – την οποία μπορείτε να τυπώσετε - βρίσκεται
στην ίδια σελίδα (http://apografi.gov.gr).
ΙΙ. για να απογραφει τε
Όταν θα έχετε την έντυπη φόρμα συμπληρωμένη, μπορείτε να μπείτε στην εφαρμογή, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://apografi.gov.gr
Μπαίνοντας στο πεδίο της εφαρμογής: «Ξεκινήστε να εισάγετε τα στοιχεία σας» μπορείτε βήμα βήμα να αντιγράψετε τα στοιχεία που απαιτούνται από το έντυπο προετοιμασίας (φόρμα προσυμπλήρωσης) που έχετε ήδη συμπληρώσει.
Προσέξτε κατά την αντιγραφή των στοιχείων, να διπλοελέγξετε τους κω-
δικούς, ιδιαίτερα αυτούς που έχουν κάποιο ψηφίο ελέγχου όπως ο ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ ή ο κωδικός ηλεκτρονικής πληρωμής της ΔΕΗ.
Σε περίπτωση λάθους, τα στοιχεία που θα καταχωρίσετε θα είναι ελλιπή ή/και το σύστημα δεν θα σας αφήσει να προχωρήσετε

IV. Τα Στοιχεί α που θα συμπληρώσετε
Τα στοιχεία που πρέπει να συμπληρώσετε είναι κατανεμημένα σε πέντε (5)
ομάδες και σε σύνολο οκτώ (8) πεδίων.
Μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία αυτά σχετικά γρήγορα και εύκολα.
α. Οι 5 ομάδες με τα 8 πεδία στοιχείων είναι:
Α. ΟΜΑΔΑ – ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
1. Ταυτοποίηση στοιχείων
Β. ΟΜΑΔΑ – ΠΡΟΣΩΠΟ
2. Προσωπικά Στοιχεία
3. Στοιχεία Επικοινωνίας
Γ. ΟΜΑΔΑ - ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΔ
4. Στοιχεία υπηρεσιακής κατάστασης
5. Λοιπά στοιχεία
Δ. ΟΜΑΔΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΓΝΩΣΕΙΣ / ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
6. Τυπικά Προσόντα
7. Γνώσεις και Δεξιότητες
Ε. ΟΜΑΔΑ - ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ
8. Κατάθεση Προτιμήσεων και Προτάσεων
Η απογραφή είναι ισοδύναμη με υπεύθυνη δήλωση και έχετε υποχρέωση να δηλώσετε αληθή στοιχεία.
Επισημαίνουμε πως πρέπει να σεβαστείτε τη διαδικασία.
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας με προσοχή και υπευθυνότητα.
β. Αναλυτικά τα στοιχεία ανά ομάδα
Α. ΟΜΑΔΑ – ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
1. Στοιχεία Ταυτοποίησης
Για την συμπλήρωση των στοιχείων θα χρειαστείτε το εκκαθαριστικό σας και το βιβλιάριο υγείας σας (για το ΑΜΚΑ).
Αν δεν έχετε ΑΜΚΑ υπενθυμίζουμε πως μπορείτε εύκολα να βγάλετε σε ένα ΚΕΠ. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να αφήσετε το συγκεκριμένο πεδίο κενό και να συμπληρώσετε τον Αριθμό Μητρώου του κύριου ασφαλιστικού σας φορέα.
Συγκεκριμένα συμπληρώστε:
• ΑΦΜ, προσέχοντας γιατί έχει ψηφίο ελέγχου και δεν επιτρέπονται τυχαίοι αριθμοί
• Επώνυμο (όπως εμφανίζεται στο εκκαθαριστικό φορολογίας)
• Αριθμό Φορολογικής Δήλωσης
• Έτος Φορολογικής Δήλωσης
• ΑΜΚΑ, προσέχοντας γιατί έχει ψηφίο ελέγχου και δεν επιτρέπονται τυχαίοι αριθμοι
• Σε περίπτωση που δεν είναι γνωστό το ΑΜΚΑ πρέπει να δώσετε τον Αριθμό Μητρώου του κύριου ασφαλιστικού φορέα καθώς και τον Κύριο Ασφαλιστικό σας Φορέα, επιλέγοντας από λίστα
Όπως ήδη αναφέραμε, αν δεν συμφωνούν τα δύο πρώτα στοιχεία με το TAXIS δεν θα μπορέσετε προχωρήσετε στην απογραφή.
Καταχωρίστε τους δύο αριθμούς που βλέπετε στο εκκαθαριστικό σας, δηλαδή τον Αριθμό Φορολογικής Δήλωσης και το Έτος Φορολογικής Δήλωσης,
για να ισχυροποιήσετε την ισχύ των στοιχείων που συμπληρώνετε. Αυτά τα στοιχεία είναι προαιρετικά. Αν δεν έχετε μπροστά

Β. ΟΜΑΔΑ - ΠΡΟΣΩΠΟ
2. Προσωπικά Στοιχεία
Εδώ καταχωρίζονται κάποια στοιχεία για εσάς.
Για τη συμπλήρωση των στοιχείων αυτών θα χρειαστείτε την ταυτότητα σας.
Συγκεκριμένα συμπληρώστε:
• Ονοματεπώνυμο (όπως αναγράφεται στο εκκαθαριστικό ή/και μητρώο της υπηρεσίας σας)
• Όνομα & Επώνυμο Πατέρα
• Όνομα & Επώνυμο Μητέρας
• Φύλο, επιλέγοντας από την λίστα (άνδρας, γυναίκα)
• Ημερομηνία Γέννησης επιλέγοντας από τις λίστες
• Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας
• Οικογενειακή Κατάσταση, επιλέγοντας από την λίστα
• Αριθμό Τέκνων, ασχέτως αν μετράνε για την μισθοδοσία σας

3. Στοιχεία Επικοινωνίας
Εδώ χρειάζονται κάποια στοιχεία για να μπορούμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας, αν χρειαστεί.
Για τη συμπλήρωση των στοιχείων θα χρειαστείτε τον λογαριασμό της ΔΕΗ.
• Συγκεκριμένα συμπληρώστε:
• Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής της ΔΕΗ, προσέχοντας γιατί έχει ψηφίο ελέγχου και δεν επιτρέπονται τυχαίοι αριθμοί
• Στοιχεία διεύθυνσης στην περίπτωση που δεν έχετε κωδικό της ΔΕΗ ή μένετε στο εξωτερικό
• Αριθμός τηλεφώνου κατοικίας, παρακαλούμε συμπληρώστε χωρίς κενά ή άλλα διακριτικά (παύλες κτλ.)
• Χώρα – Αριθμός κινητού τηλεφώνου, παρακαλούμε συμπληρώστε χωρίς κενά ή άλλα διακριτικά (παύλες κτλ.)
• Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
Προσοχή! Ένα εκ των στοιχείων - κινητό ή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - είναι υποχρεωτικό. Αν δεν έχετε διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) συμπληρώστε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.
Αν δεν έχετε προσωπικό αριθμό τηλεφώνου, μπορείτε να καταχωρίσετε τον αντίστοιχο αριθμό οικείου σας προσώπου.
Ο αριθμός τηλεφώνου της κατοικίας σας είναι προαιρετικό πεδίο.
Ο λόγος είναι πως έτσι θα μπορέσουμε να σας στείλουμε - με ασφάλεια - τον Προσωπικό Κωδικό Απογραφής σε επόμενο διάστημα. Πρόκειται για ένα προσωπικό κωδικό εισόδου σας στην εφαρμογή. Με αυτόν τον κωδικό θα μπορείτε να έχετε ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στο φάκελο των στοιχείων της απογραφής σας.
Γ. ΟΜΑΔΑ – ΕΡΓΑΣ ΙΑΚΗ ΣΧ ΕΣΗ ΜΕ Δ.Δ.
4. Στοιχεία υπηρεσιακής κατάστασης
Εδώ ζητώνται κάποια απλά στοιχεία όπως το πού εργάζεστε, ποια είναι η θέση και τα καθηκοντά σας.
Συγκεκριμένα συμπληρώστε:
• Εργασιακή σχέση, επιλέγοντας από λίστα
• Φορέα που εργάζεστε, επιλέγοντας από λίστα αλλά με δυνατότητα δημιουργίας του φορέα σας. Εδώ αναφερόμαστε στο φορέα στον οποίο υπηρετείτε.
• Ταχυδρομική Διεύθυνση Εργασίας
• Φορέα διορισμού ή πρόσληψης, αν υπάρχει και είναι διαφορετικός από τον φορέα εργασίας. Αν είστε π.χ. αποσπασμένος εδώ δηλώνετε τον φορέα στον οποίο έχετε διοριστεί ή προσληφθεί, επιλέγοντας από λίστα
• Αριθμό Μητρώου (Μισθοδοσίας ή Υπαλλήλου – υποχρεωτικός μόνο για κάποιες σχέσεις εργασίας)
• Σύντομη περιγραφή καθηκόντων, γράφοντας ελεύθερο κείμενο
• Κατηγορία Εκπαίδευσης, επιλέγοντας από λίστα
• Κλάδο, επιλέγοντας από λίστα
• Ειδικότητα, (για το προσωπικό ιδιωτικού δικαίου), επιλέγοντας από λίστα

• Βαθμό, επιλέγοντας από λίστα• Θέση Ευθύνης, επιλέγοντας από λίστα• Δεύτερη σχέση ή απασχόληση (φορέας – εργασιακή σχέση). Μπορείτενα προσθέσετε όσες θέλετε. Εδώ συμπληρώνετε αν είσαστε και μέλοςτου ΔΣ σε κάποιον άλλο φορέα ή γενικά έχετε και κάποια άλλη σχέσηεργασίας με άλλον φορέα του Δημοσίου• Αν είστε συνταξιούχος και παράλληλα κατέχετε θέση στο δημόσιοΑν δεν έχετε φορέα διορισμού/πρόσληψης, επιλέξτε την κατάλληλη επι-λογή. Αντίστοιχα και στην περίπτωση που είναι ο ίδιος με τον φορέα πουεργάζεστε.5. Λοιπά στοιχείαΣυγκεκριμένα συμπληρώστε:• Αν έχετε υποχρέωση υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης• Αν ασκείτε ιδιωτικό έργο με αμοιβή

Δ. ΟΜΑΔΑ - ΕΚΠΑ ΙΔΕΥΣΗ /ΓΝΩΣ ΕΙΣ/ΔΕΞΙΟΤΗΤ ΕΣ
6. Τυπικά Προσόντα
Εδώ θα καταχωρίσετε όσα στοιχεία έχετε σχετικά με τους τίτλους των
σπουδών σας.
Για κάθε τίτλο σπουδών που έχετε αποκτήσει συμπληρώστε:
• Χώρα, επιλέγοντας από την λίστα
• Εκπαιδευτικό Ίδρυμα-Σχολή-Τμήμα, επιλέγοντας από την λίστα αν πρόκειται για Εκπαιδευτικό Ιδρυμα, Σχολή ή Τμήμα που βρίσκεται στην Ελλάδα. Σε διαφορετική περίπτωση το συμπληρώνετε εσείς
• Τίτλο πτυχίου
• Τύπο πτυχίου, επιλέγοντας από την λίστα
• Συναφές/Μη Συναφές, εφόσον έχει κριθεί αναλόγως από το υπηρεσιακό συμβούλιο (η επιλογή υπάρχει μόνο για μεταπτυχιακό-διδακτορικό)
• Αναγνωρισμένο/Μη Αναγνωρισμένο (από ΔΙΚΑΤΣΑ/ΔΟΑΤΑΠ/ΙΤΕ)
7. Γνώσεις και Δεξιότητες
Εδώ μπορείτε να καταχωρίσετε άλλα στοιχεία που έχουν σχέση με την εκπαίδευση και τις δεξιότητές σας.
Συγκεκριμένα συμπληρώστε:
• Αν αποφοιτήσατε από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης ή Εθνική Σχολή Τοπικής Αυτοδιοίκησης
• Ξένη Γλώσσα, επιλέγοντας κυρίως από την λίστα
• Επίπεδο γνώσης ξένης γλώσσας, επιλέγοντας από την κλίμακα (Καλή – Πολύ Καλή – Άριστη)
• Γνώση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και Διαδικτύου επιλέγοντας από 6 αντικείμενα (1. Επεξεργασία Κειμένου – Word, 2. Διαδίκτυο – Internet,
3. Ηλεκτρονική Αλληλογραφία – E-mail, 4. Λογιστικά Φύλλα – Excel,
5. Εφαρμογές Παρυσιάσεων – PowerPoint – 6. Βάσεις Δεδομένων – Access)
• Άλλες δεξιότητες, γράφοντας ελεύθερο κείμενο

Ε. ΟΜΑΔΑ - ΠΡΟΤ ΙΜΗΣ ΕΙΣ
8. Προτιμήσεις και Προτάσεις
Εδώ μπορείτε να δώσετε χρήσιμα στοιχεία για τις εργασιακές σας προτιμήσεις, όπως εκδήλωση ενδιαφέροντος για μετακίνηση σε άλλο τόπο ή τομέα, καθώς και προτάσεις σας για τη βελτίωση της δραστηριότητάς σας.
Διευκρινίζουμε ότι η συμπλήρωση αυτών των πεδίων είναι προαιρετική. Τα πεδία αυτά δεν συμπληρώνονται ούτε διασταυρώνονται από τη Διεύθυνση Προσωπικού.
Συγκεκριμένα συμπληρώστε:
• Σύντομη περιγραφή, όπου θα περιγράφετε με τι θα θέλατε να ασχοληθείτε
• Σε ποιο νομό ή δήμο θα θέλατε να εργαστείτε, επιλέγοντας από την λίστα
• Προτάσεις για καλύτερη λειτουργία της υπηρεσίας σας (ελεύθερο κείμενο)

V. Ολοκλήρωση της απογραφής σας
α. Μετά την εισαγωγή όλων των παραπάνω, σας δίνεται η δυνατότητα να επανέλθετε σε όλες τις ενότητες και να ξαναδείτε τα στοιχεία που συμπληρώσατε, ώστε να επιβεβαιώσετε ότι δεν κάνατε κάποιο λάθος.
Αν υπάρχει κάποιο λάθος στις καταχωρίσεις σας, τότε θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί της επιστροφής και να κάνετε τις απαραίτητες διορθώσεις.
β. Όταν σιγουρευτείτε για την ορθότητα και πληρότητα όλων των στοιχείων που συμπληρώσατε, πατήστε το κουμπί της επιβεβαίωσης.
Η απογραφή σας έχει ολοκληρωθεί.
γ. Αμέσως μετά θα λάβετε έναν Αποδεικτικό Κωδικό Απογραφής.
Παρακαλούμε να σημειώσετε ή να εκτυπώσετε αυτόν τον κωδικό. Αποτελεί την απόδειξη της απογραφής σας.
δ. Σε επόμενο χρόνο θα λάβετε τον Προσωπικό Κωδικό Απογραφής σας στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, καθώς και στο κινητό σας.
Με αυτόν τον ατομικό και μοναδικό κωδικό θα μπορείτε σε επόμενο διάστημα να μπείτε στην εφαρμογή και να δείτε το φάκελο με τα στοιχεία σας καθώς και τα στοιχεία της μισθοδοσίας σας από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών.
VI. Μετά την απογραφή σας
α. Σε περίπτωση που υπάρχουν διπλές ή παραπάνω εγγραφές για το ίδιο ΑΦΜ, θα σας στείλουμε ειδοποίηση στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει στο TAXIS, ώστε να μπείτε και να επιλέξετε την σωστή εγγραφή.
Έτσι, αν κάποιος κακόβουλα εισάγει στοιχεία στο όνομά σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στην διεύθυνση που λαμβάνετε το εκκαθαριστικό της εφορίας σας.
β. Αν συμβεί να υπάρξουν κάποιες άλλες εγγραφές με δικά σας στοιχεία, οι οποίες όμως δεν θα έχουν τους κωδικούς από το εκκαθαριστικό σας, ενώ η δική σας θα τους έχει, τότε θα κρατήσουμε την εγγραφή που έχει αυτούς
τους κωδικούς αγνοώντας τις υπόλοιπες εγγραφές.
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι κωδικοί του εκκαθαριστικού σας (βλ. παραπάνω: ΟΜΑΔΑ Α – Στοιχεία Ταυτοποίησης) είναι απαραίτητοι για αυτόν ακριβώς το λόγο.
γ. Σε περίπτωση που περάσατε δύο εγγραφές με αντικρουόμενα στοιχεία μέσω της παραπάνω διαδικασίας θα πρέπει να επιλέξετε την σωστή εγγραφή, σβήνοντας τις όποιες εναλλακτικές καταθέσατε.
δ. Η Ενιαία Αρχή Πληρωμών, θα λάβει στοιχεία από τον εκκαθαριστή μισθοδοσίας σας και θα τα συγκρίνει με αυτά που δηλώσατε κατά την απογραφή, ώστε να γίνει η διασταύρωση. Αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα ο εκκαθαριστής θα επικοινωνήσει μαζί σας για να διορθώσει τα στοιχεία που έχει καταγεγραμμένα (π.χ. τον ΑΦΜ σας).
Για να μην υπάρξει πρόβλημα με την μισθοδοσία σας παρακαλούμε να ανταποκριθείτε στην υποχρέωσή σας να απογραφείτε.
Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε μια εύχρηστη και απλή εφαρμογή για να ολοκληρώσετε χωρίς μεγάλο κόπο την απογραφή σας.
Η συμμετοχή όλων σας θα αποτελέσει και το κλειδί για την επιτυχία αυτού του έργου.

Επισυναπτόμενα Αρχεία

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ :Προσχέδιο Κοινής Υπουργικής Απόφασης, πλαίσιο για την επίτευξη ορθολογικής χρήσης των γεωργικών φαρμάκων

Προσχέδιο Κοινής Υπουργικής Απόφασης που αφορά τον καθορισμό πλαισίου για την επίτευξη ορθολογικής χρήσης των γεωργικών φαρμάκων


Συνταγολόγιο προς διαβούλευση......ορθολογική χρήση γεωργικών φαρμάκων

Συγχαρητήρια σε όσους δούλεψαν και επεξεργάστηκαν τις προτάσεις!
Μετά από πολλά χρόνια συζήτησης επιτέλους έχουμε μια εξέλιξη!

Το Προσχέδιο Κοινής Υπουργικής Απόφασης


ΠΛΗΡΗΣ ΟΘΟΝΗ

Το ΄΄ελληνικό δαιμόνιο΄΄ κοιτάζει απο μακριά τις εξαγωγές.

Την ώρα που ψάχνουμε πελάτες στο εξωτερικό για να στείλουμε τα Ελληνικά προϊόντα το Υπουργείο Μεταφορών αρνείται να χορηγήσει κάρτες σε αυτοκίνητα φορτηγά και ψυγεία τρίτων χωρών για μεταφορά φρούτων και λαχανικών προς χώρες διάφορες της εθνικότητας τους, λόγω μη..... επάρκειας ελληνικών μεταφορικών μέσων εξ αιτίας της μη ύπαρξης φορτίων επιστροφής. Αυτό το γεγονός όπως τονίζει ο κ. Γ. Πολυχρονάκης, ειδικός Σύμβουλος του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής Διακίνησης Φρούτων Λαχανικών και Χυμών INCOFRUIT – HELLAS έδωσε το έναυσμα στους Έλληνες μεταφορείς για υπέρμετρη αύξηση των ναύλων στα προσφερόμενα αυτοκίνητα καθιστώντας μέρα με την μέρα μη ανταγωνιστικά τα ελληνικά νωπά οπωροκηπευτικά .Εάν συνεχισθεί,τονίζει αυτή η υπέρμετρη απαίτηση των μεταφορέων και η ανεξήγητη αδράνεια των αρμοδίων για αντιμετώπιση της κατάστασης , ελλοχεύει ο κίνδυνος να μείνουν αδιάθετα αρκετά νωπά προϊόντα μας και να χαθούν προγραμματικές συμφωνίες με αλυσίδες λιανικής στην Ευρώπη .Και όσες συμφωνίες γίνoνται έχουν επιπτώσεις στις τιμές των παραγωγών. Δυστυχώς τονίζει ο κ.Πολυχρονάκης εξακολουθούν να είναι μηδενικοί και οι έλεγχοι στα λιμάνια Πατρών και Ηγουμενίτσας, όπου γίνεται επιβίβαση λαθρομεταναστών στα έμφορτα φορτηγά με νωπά φρουτολαχανικά, η οποία εκτός από τις ζημιές που δημιουργούνται στα εμπορεύματα, καθυστερεί και την άφιξη των προϊόντων στις αγορές και πλήττεται έτσι η αξιοπιστία παράδοσης των Ελλήνων εξαγωγέων.
agroschannel.com

Συχεχίζουν να μεταφέρουν φρούτα χωρίς ελέγχους.

Συνεχίστηκαν οι εξαγωγές καρπουζιών με τις τιμές «καθηλωμένες» στα χαμηλά. Παρά την αποστολή εγκυκλίου από το Υπουργείου προς τις Νομαρχιακές Δ/νσεις Αγροτικής Ανάπτυξης για αυστηρή εφαρμογή των κανόνων ποιότητας , τυποποίησης υγιεινής και...... ασφάλειας των προϊόντων και των καταναλωτών εξακολουθούν να διακινούνται ατυποποίητα καρπούζια χύμα εντός των μεταφορικών μέσων (ακόμη και σε φορτηγά που έχουν μεταφέρει οικοδομικά υλικά ) και οι τοπικές αρχές αρνούνται να εφαρμόσουν την εγκύκλιο

Πρέπει να γίνει γνωστό ότι η τυχόν ανταπόκριση από «κάποιους εμπόρους» εμπεριέχει τον κίνδυνο μη πληρωμής της αξίας των προϊόντων. Εφιστάται στους αρμοδίους η προσοχή διότι οι ενδείξεις είναι ότι ενώ οι τιμές στις καταναλωτικές αγορές είναι «ασυνήθιστα σταθερές» και οι τιμές παραγωγού χαμηλές ,κάποιοι πρόθυμοι έμποροι που είναι πρόθυμοι για υπέρογκους ναύλους, προσφέρουν περιέργως και τιμές πώλησης χαμηλότερες αυτών της αγοράς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, οι εξαγωγές νωπών οπωροκηπευτικών μέχρι την18/6/2010, είναι οι εξής:
Μανταρίνια: 32.114 τόνοι έναντι 20.652 τόνων πέρυσι
Πορτοκάλια: 259.571 τόνοι έναντι 200.298 τόνων πέρυσι
Λεμόνια: 561 τόνοι έναντι 358 τόνων πέρυσι
Γκρέιπ Φρούτ: 370 τόνοι έναντι 360 τόνων πέρυσι
Ακτινίδια: 46.464 τόνοι έναντι 40.135 τόνων πέρυσι
Αγγούρια: 19.974 τόνοι έναντι 17.119 τόνων πέρυσι
Μήλα: 16.849 τόνοι έναντι 9.978 τόνων πέρυσι
Ροδάκινα 5.458 τόνοι έναντι 528 τόνων πέρυσι
Καρπούζια 6.911 τόνοι έναντι 34.434 τόνων πέρυσι
Κεράσια 697 τόνοι έναντι 727 τόνων πέρυσι
Βερίκοκα 2.401 τόνοι έναντι 1.231τόνων πέρυσι

Εκτιμάται ότι οι εξαγωγές πορτοκαλιών υπερβαίνουν τις 300 χιλ τόνους και των καρπουζιών τις 75 χιλ τόνους .

agroschannel.com