Αναζήτηση Αναρτήσεων

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Δύο εναλλακτικές για την αμειψισπορά έχουν οι αγρότες

ImageΑνάμεσα σε δύο επιλογές μπορούν να "κινηθούν" οι αγρότες για τη φετινή σπορά, σύμφωνα με όσα προβλέπουν οι διατάξεις περί πολλαπλής συμμόρφωσης, που εφαρμόζει πλέον και το ελληνικό υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Προκειμένου, λοιπόν, να λάβει ολόκληρη την ενιαία ενίσχυση για την καλλιεργητική περίοδο 2010/2011 ο αγρότης μπορεί να καλλιεργεί στα χωράφια που δηλώνει είτε τρία διαφορετικά προϊόντα, ανεξαρτήτως στρεμμάτων και ειδών, είτε ένα προϊόν στο 80% των χωραφιών του και ένα ψυχανθές στο υπόλοιπο 20%. Αντίθετα, Απαλλάσσονται από την υποχρέωση αμειψισποράς τα χωράφια με πάνω από 3% οργανική ουσία και οι ορυζώνες. Με αφορμή ερωτήματα των γεωργών σε σχέση με την εφαρμογή της αμειψισποράς στο πλαίσιο της πολλαπλής Συμμόρφωσης, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, σύμφωνα με τον κανονισμό 73/2009 και την ΚΥΑ 262385/2010, διευκρινίζει με παραδείγματα δύο εναλλακτικούς τρόπους εφαρμογής και μία περίπτωση πλήρους απαλλαγής για τους γεωργούς της χώρας:

1. Οι γεωργοί μπορούν να καλλιεργούν κάθε χρόνο τουλάχιστον τρεις διαφορετικές καλλιέργειες στην εκμετάλλευσή τους, χωρίς κανένα περιορισμό για τις εκτάσεις κάθε καλλιέργειας. Δηλαδή δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει συγκεκριμένο ποσοστό για κάθε καλλιέργεια και δεν εξετάζεται σε ποιο αγροτεμάχιο γίνεται η κάθε καλλιέργεια.

Για παράδειγμα:

- Γεωργός έχει πέντε αγροτεμάχια εκ των οποίων 2 με έκταση 100 στρέμματα, 1 με έκταση 10 στρέμματα και δύο αγροτεμάχια με έκταση 3 στρέμματα το καθένα. Ο γεωργός αυτός μπορεί να καλλιεργήσει ντομάτα στα 3 στρέμματα, σιτάρι στο άλλο αγροτεμάχιο των τριών στρεμμάτων και βαμβάκι σε όλα τα υπόλοιπα (δηλαδή στα 210 στρέμματα). Με αυτόν τον τρόπο καλύπτεται η υποχρέωση αμειψισποράς πλήρως. Η αναφορά των καλλιεργειών είναι απλά ενδεικτική, και η κάθε καλλιέργεια μπορεί να αντικατασταθεί με όποια άλλη επιθυμεί ο γεωργός χωρίς περιορισμούς εκτάσεων.

- Άλλος γεωργός διαθέτει ένα αγροτεμάχιο 100 στρεμμάτων. Αρκεί στο αγροτεμάχιο αυτό να συμπεριλάβει ένα στρέμμα π.χ. σιτάρι, ένα στρέμμα π.χ. καλαμπόκι και 98 στρέμματα όποια άλλη καλλιέργεια της επιλογής του.

2. Εφόσον ο γεωργός δεν επιθυμεί αυτή τη λύση, εναλλακτικά μπορεί να επιλέξει την αμειψισπορά με ψυχανθή. Σε αυτή την περίπτωση είναι υποχρεωμένος να έχει κάλυψη με ψυχανθή στο 20% των αρόσιμων εκτάσεων της εκμετάλλευσης του (εκτός δενδρώνων και βοσκοτόπων), όποτε το επιθυμεί, δηλαδή είτε τη χειμερινή περίοδο είτε την θερινή περίοδο. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιήσει όποιο ψυχανθές επιθυμεί, είτε για χλωρή λίπανση (βίκος κ.λπ.), είτε για παραγωγή καρπού (όσπρια, κτηνοτροφικά ψυχανθή).

Παραδείγματα ορθής εφαρμογής:

- Σε εκμετάλλευση 3 ποτιστικών αγροτεμαχίων από 20 στρέμματα, μπορεί να καλλιεργηθεί βαμβάκι ή καλαμπόκι σε όλη την έκταση κατά την καλοκαιρινή περίοδο και το χειμώνα στο 20% ήτοι στα 12 στρέμματα να γίνει καλλιέργεια ψυχανθούς για χλωρή λίπανση. Εναλλακτικά στην ιδία εκμετάλλευση ο γεωργός μπορεί να καλλιεργήσει φακή στα 12 στρέμματα και βαμβάκι στα υπόλοιπα 48 ή να κάνει όποιο συνδυασμό επιθυμεί.

- Σε εκμετάλλευση 2 ξηρικών αγροτεμαχίων 50 στρεμμάτων έκαστο, ο γεωργός μπορεί να έχει στα 20 στρέμματα του ενός αγροτεμαχίου οποιοδήποτε χειμερινό ψυχανθές (βίκο, ρεβίθι, μπιζέλι) και στα υπόλοιπα 80 π.χ. στάρι.

3. Απαλλαγή από την υποχρέωση αμειψισποράς μπορεί να έχουν τα εδάφη με πάνω από 3% οργανική ουσία και οι ορυζώνες.

Επισημαίνεται ότι το ΥΠΑΑΤ, στο πλαίσιο της τροποποίησης του Ευρωπαϊκού κανονισμού 73/2009, που είναι ήδη σε εξέλιξη, διεκδικεί την απλούστευση της πολλαπλής συμμόρφωσης ώστε να διευκολυνθούν οι έλληνες γεωργοί και στο θέμα της αμειψισποράς.

Για τη φετινή περίοδο πάντως, το ΥΠΑΑΤ βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τον ΟΠΕΚΕΠΕ, για το ζήτημα αυτό ώστε να διευκολυνθούν οι γεωργοί στην εφαρμογή και να μην κινδυνεύουν με μείωση των επιδοτήσεών τους από τυχόν παραλείψεις.

agronews.gr

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Εταιρεία ζητά άτομα για τη στελέχωση του εμπορικού τμήματος

Εταιρεία με έδρα το Αγρίνιο, που δραστηριοποιείται στο χώρο της παραγωγής και εμπορίας αγροτικών προϊόντων και εφοδίων ζητά άτομα για την στελέχωση του εμπορικού τμήματος που να μπορούν να ανταποκριθούν στα παρακάτω καθήκοντα:

Οργάνωση και προγραμματισμό αγορών (εφοδίων προϊόντων και πρώτων υλών)
Οργάνωση και προγραμματισμό πωλήσεων (εφοδίων και προϊόντων, χονδρική - λιανική)
Οργάνωση και προγραμματισμό παραγωγής

Απαραίτητα προσόντα:

Πτυχίο Γεωτεχνικών ή Οικονομικών σπουδών Π.Ε.
Γνώση ξένης γλώσσας
Γνώση Η/Υ
Ικανότητα επικοινωνίας
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχες θέσεις

Αποστολή βιογραφικών στο email: agrotika2004@gmail.com

www.agrotypos.gr/

Συμβάσεις ορισμένου χρόνου για 1.450 στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης

Συμβάσεις ορισμένου χρόνου για 1.450 στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης

Συμβάσεις ορισμένου χρόνου και πρακτικής άσκησης για 1.450 υπαλλήλους ενέκρινε η Τριμελής Επιτροπή Υπουργών για ενίσχυση υπηρεσιών του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Στην απόφαση της Επιτροπής Προσλήψεων σημειώνεται ότι υπάρχει βεβαίωση του ΑΣΕΠ ότι οι αιτούμενες συμβάσεις έργου είναι γνήσιες και δεν υποκρύπτουν εξαρτημένη εργασία.
Υπηρεσίες

Οκτάμηνες συμβάσεις για 827 εργαζομένους σε υπηρεσίες του υπουργείου. Συγκεκριμένα:

1. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΥΠΟΔΟΜΩΝ
Διεύθυνση Τοπογραφικής
α. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Αγρονόμων-Τοπογράφων Μηχανικών 1
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Διοικητικού-Λογιστικού 1
β. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Θέσεις
Αγρονόμων-Τοπογράφων Μηχανικών 2
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Σχεδιαστών 1
ΣΥΝΟΛΟ 3
Η δαπάνη που θα προκληθεί από την πρόσληψη των ανωτέρω θα καλυφθεί από τις εγγεγραμμένες πιστώσεις στον εκτελούμενο προϋπολογισμό του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την αντιμετώπιση δαπανών ΟΣΔΕ (ΚΑΕ 5243-φ. 29/110)

2. ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ

Διεύθυνση Ερευνας και Περιφερειακά Εργαστήρια Γεωργικών Εφαρμογών και Ανάλυσης Λιπασμάτων

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Γεωπόνων 6
Χημικών 3
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Τεχνολόγων Γεωπονίας 3
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Παρασκευαστών 1
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Εργατών 3
Προσωπικού Καθαριότητας 1
Σύνολο 17

3. ΤΟΜΕΑΣ ΑΛΙΕΙΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Ιχθυολόγων 6
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Τεχνολόγων Ιχθυοκομείας-Αλιείας 9
Σύνολο 15

4. ΤΟΜΕΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Α. Εργασίες Πολλαπλασιαστικού Υλικού και Λιπασμάτων
ΘΕΣΕΙΣ
α) (διάρκειας έως 3 μήνες)
Εργατών 74
Σύνολο 74
Η δαπάνη που θα προκληθεί από την πρόσληψη των ανωτέρω θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Κ.Τ.Γ.Κ. και Δασών και θα καλυφθεί από τις πιστώσεις του εγκεκριμένου προϋπολογισμού του εν λόγω νομικού προσώπου (Ε.Φ 110 - Κ.Α.Ε. 0274,0559).
β) (διάρκειας έως 8 μήνες)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Χημικών 1
Γεωπόνων 5
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Τεχνολόγων Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής 3
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Χειριστών Γεωργικών Μηχανημάτων 6
Διοικητικών Γραμματέων 1
Γεωτεχνικών (Γεωργοτεχνιτών) 1
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Φυλάκων 6
Εργατών 23
Σύνολο 46
Β. Προγράμματα Φυτοπροστασίας

Διεύθυνση Προστασίας Φ.Π. (Κ.Υ.) & Π.Κ.Π.Φ. και Π.Ε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Γεωπόνων 8
Χημικών 3
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Τεχνολόγων Γεωπονίας Φυτ. Παραγωγής 1
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Παρασκευαστών 2
Χειριστών Η/Υ 1
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Εργατοτεχνιτών 24
Φυλάκων-Νυκτοφυλάκων 1
Σύνολο 40
Γ. Εργασίες μεταποίησης, τυποποίησης και ποιοτικού ελέγχου

Δ/νση Μεταποίησης Τυποποίησης και Ποιοτικού Ελέγχου (Κ.Υ.) και Περιφερειακά Κέντρα Προστασίας Φυτών και Ποιοτικού Ελέγχου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Γεωπόνων 13
Χημικών 3
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Τεχνολόγων Τροφίμων & Διατροφής 1
Διοικητικών-Λογιστικών 2
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Παρασκευαστών 1
Διοικητικών-Γραμματέων 1
Βοηθών Εργαστηρίων 1
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Φυλάκων 1
Εργατοτεχνιτών 1
Προσωπικού Καθαριότητας 1
Σύνολο 25
Δ. Εργασίες Ελέγχου και Τυποποίησης Δημητριακών
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ! ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Εργατών 4
Σύνολο 4

5. ΤΟΜΕΑΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ

α) Εφαρμογή Προγραμμάτων Κτηνιατρικής σε Κτηνιατρικά Κέντρα, Ινστιτούτα και Εργαστήρια
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Κτηνιάτρων 7
Χημικών 17
Βιολόγων 1
Χημικών-Μηχανικών 1
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Τεχνολόγων Ιατρικών Εργαστηρίων 5
Τεχνολόγων Δημ. Υγιεινής 3
Τεχνολόγων Τροφίμων &. Διατροφής 9
Λογιστικών 2
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Βοηθών Εργαστηρίων 9
Χειριστών Η/Υ 4
Γεωτεχνικός Τομέας-Τεχνικών Αναπαραγωγής 1
Αγροτικών Ζώων (Σπερματεγχυτών)
Γεωργοτεχνιτών-Ειδικότητας Ζωοτεχνίας (Σταυλιτών) 5
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Προσωπικού Καθαριότητας 4
Εργατών 3
Σύνολο 71
β) Πρόγραμμα εξυγίανσης της κτηνοτροφίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Κτηνιάτρων 60
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Τεχνολόγων Ζωικής Παραγωγής 60
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Χειριστών Η/Υ 20
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Εργατών 50
Σύνολο 190
γ) Πρόγραμμα ΟΣΔΕ και Τεχνητής Σπερματέγχυσης
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Γεωτεχνικός Τομέας-Τεχνικών Αναπαραγωγής 30
Αγροτικών Ζώων (Σπερματεγχύτες)
Χειριστών Η/Υ 55
Σύνολο 85

6. ΤΟΜΕΑΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ

Τομέας Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτρολογικών 1
Εγκαταστάσεων Κτιρίων
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Εργατών 1
Φυλάκων 1
Σύνολο 3

7. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΥΠΟΔΟΜΩΝ

1. Διευθύνσεις: α) Σχεδιασμού Ε.Ε. & Α.Ε./Υ.Π.
β) Τεχνικών Μελετών &. Κατασκευών
γ) Αξιοποίησης Ε.Ε. & Μ.Ε.
δ) Γεωλογίας & Υδρολογίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Χημικών Μηχανικών 1
Γεωλόγων 1
ΣΥΝΟΛΟ 2

8. ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ

Χειριστών Η/Υ 1
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Κλητήρων 2
Εργατών 1
Σύνολο 4

9. ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ (Ν.Π.Δ.Δ.) ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Ι.Γ.Ε.)
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ

Φυλάκων-Εργατών 3
Σύνολο 3

10. ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ (Ν.Π.Ι.Δ.)

α) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ (Ε.Λ.Γ.Α.)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Γεωπόνων 100
Κτηνιάτρων 11
Διοικητικών Οικονομικών 1
Σύνολο 112
Η δαπάνη που θα προκληθεί από την πρόσληψη των ανωτέρω θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του εν λόγω νομικού προσώπου, ο οποίος δεν επιχορηγείται για δαπάνες μισθοδοσίας από τον κρατικό προϋπολογισμό.
β) ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΑΛΑΚΤΟΣ & ΚΡΕΑΤΟΣ (ΕΛ.Ο.ΓΑ.Κ.)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Γεωπόνων 10
Κτηνιάτρων 20
Διοικητικών Οικονομικών 1
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Τεχνολόγων Τροφίμων Γεωπ. 20
Διοικητικού Οικονομικού 3
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Προσωπικού Η/Υ 14
Διοικητικού 3
Τεχν. Εργαστηρίων 16
Δειγματοληπτών 42
Δειγματοληπτών (4ωρης απασχόλησης) 2
Σύνολο 131

Πρακτική άσκηση

II) Την πρόσληψη τετρακοσίων είκοσι (420) ατόμων με σχέση εργασίας ιδιωτικοί δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας έως ένα (1) έτος για λόγους πρακτικής άσκησης.
Ωρομίσθιοι
ΙΙΙ) Την πρόσληψη εποχιακού και ωρομισθίου προσωπικού, είκοσι οκτώ (28) ατόμων, διάρκειας έως εννέα (9) μήνες, ως ακολούθως:

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Ο.Γ.Ε.Ε.Κ.Α.)-»ΔΗΜΗΤΡΑ»

α) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ (ΕΠΑ.Σ.)-Εποχικό ΠροσωπικόΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Κοινωνιολόγων 1
Γεωπόνων Φυτικής Παραγωγής 1

Γεωπόνων Γεωργ. Βιομηχ. 3
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ή ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Γεωπόνων Ζωικής Παραγωγής 2

Γεωπόνων Εγγες. ή Αγροτ. Μηχ/των 1
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Νοσηλευτικής 2
Τεχνολόγων Τροφίμων 1
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Γεωργοτεχνιτών Αμπελ. 1
Γεωργοτεχνιτών Ζωοτεχν. 2
Εφαρμοστών Επίπλων 1
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ή ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Ξυλογλυπτικής 1
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Καθαριστριών 3
Φυλάκων 4
Εργατριών 1
Τραπεζοκόμων 2
Σύνολο 26
β) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ (ΕΠΑ.Σ.)-Ωρομίσθιο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
Πληροφορικής 2
Σύνολο 2

Παρατηρητές
IV) Τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου με εκατόν εβδομήντα πέντε (175) άτομα, διάρκειας έως ένα (1) έτος, στον Διοικητικό Τομέα Κοινοτικών Πόρων και Υποδομών με αντικείμενο έργου την καθημερινή εκτέλεση υδρομετρικών και υδρολογικών εργασιών και μετεωρολογικών μετρήσεων σε 280 μετεωρολογικούς σταθμούς ευθύνης του τομέα Εγγείων Βελτιώσεων σε 38 ΝΑ της Επικράτειας.

Προσλήψεις Γεωτεχνικών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία για τη διδασκαλία του μαθήματος “ειφορία και Περιβάλλον

Σας ανακοινώνουμε το κείμενο προς Υπουργείο Παιδείας που μας έστειλε το παράρτημα του ΓΕΩΤΕΕ Αν. Μακεδονίας, για τις προσλήψεις Γεωτεχνικών στα ολοήμερα δημοτικά σχολειά!!


Καβάλα, 05-11-2010

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

------------------------------

ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 55, 65403 ΚΑΒΑΛΑ Τ.Θ.1379

ΤΗΛ.: 2510 222942, FAX: 2510 231505

E-mail:geoteeam@otenet.gr

Web site: www.geotee-anmak.gr

Πληροφορίες: Αμπελίδης Θεόδωρος

Προς:

Κοιν.:

Αριθ. Πρωτ: 657

- κ. Άννα Διαμαντοπούλου

Υπουργό Παιδείας δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων

-κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου Υφυπουργό Παιδείας δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων

-Δ.Σ. ΓΕΩΤ.Ε.Ε.

-Παραρτήματα ΓΕΩΤ.Ε.Ε.

-Π.Ο.Σ.Γ.

- Σύλλογο Γεωπόνων Εκπαιδευτικών

-Γεωτεχνικό Τύπο

-Μέλη του παραρτήματος μας

Θέμα: «Προσλήψεις Γεωτεχνικών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία για τη διδασκαλία του μαθήματος “Αειφορία και Περιβάλλον”»

Κα. Υπουργέ/ κα Υφυπουργέ

το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο παράρτημα Ανατολικής Μακεδονίας επικοινωνεί μαζί σας με αφορμή την αποδοχή από το Υπουργείο Παιδείας, δια μέσω της Υφυπουργού κας Χριστοφιλοπούλου Εύης, του αιτήματος του βουλευτή κ. Μανώλη Στρατάκη που κατάθεσε ερώτημα στην Βουλή στις 12/10/2010 και αφορούσε την αξιοποίηση και άλλων επιστημονικών ειδικοτήτων, όπως Γεωτεχνικών, Περιβαλλοντολόγων κλπ. στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Το παράρτημα μας συνηγορήσει σε αυτό το αίτημα, συμμετέχοντας ταυτόχρονα στη διαβούλευση και στο διάλογο που θέλετε να ξεκινήσετε (όπως άλλωστε δήλωσε η κα Υφυπουργός κατά την απάντηση της στον κ. Στρατάκη) για τα πιλοτικά προγράμματα του νέου σχολείου.

Το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο είναι ο θεσμοθετημένος σύμβουλος της Πολιτείας σε θέματα αγροτικής πολιτικής, προστασίας του περιβάλλοντος και γεωτεχνικής παιδείας και έρευνας (άρθρο 2 του Ν. 1474/1984) με μέλη του όλους τους επιστήμονες των κλάδων Γεωπονίας, Γεωλογίας, Δασολογίας(και Φυσικού Περιβάλλοντος), Κτηνιατρικής και Ιχθυολογίας. Έτσι επιτελώντας τον ρόλο του αυτό, θέλει να συμβάλει στη διαβούλευση και στο διάλογο που θέλετε να ξεκινήσετε καταθέτοντας παρακάτω τις προτάσεις του.

Ο Γεωτεχνικός κλάδος υπηρετεί και είναι άμεσα συνυφασμένος με τις αρχές της διατήρησης και προστασίας του περιβάλλοντος καθώς και της αειφορίας, δύο έννοιες που πρέπει να είναι άμεσα συνδεδεμένες με κάθε δραστηριότητα της ζωής μας (οικονομική, κοινωνική, οικογενειακή κ.α.). Όμως, για να τις υπηρετούμε αυτές τις αρχές και να τις εφαρμόζουμε καθημερινά στη ζωή μας θα πρέπει να μας έχουν γίνει βίωμα και αναπόσπαστο μέρος της προσωπικότητας μας. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος καίριος είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης. Αυτή η εκπαίδευση θα πρέπει να ξεκινά από τις μικρές ηλικίες στο δημοτικό, όπου το παιδί πρέπει να αποκτά περιβαλλοντική συνείδηση και την πεποίθηση ότι οι άνθρωποι είναι αναπόσπαστο μέρος του φυσικού περιβάλλοντος και όχι ιδιοκτήτες του. Σε αυτές τις μικρές ηλικίες τα παιδιά, - ιδιαίτερα αυτά των πόλεων - δεν θα πρέπει να είναι αποκομμένα και αποξενωμένα από το φυσικό περιβάλλον. Μόνο τότε θα μπορέσουν να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν στην πράξη έννοιες όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η ανακύκλωση και η αειφορία. Σε αυτήν την εκπαιδευτική αναγκαιότητα πιστεύουμε ότι καίριος είναι ο ρόλος του Γεωτεχνικού Επιστήμονα, ο οποίος έχει τις απαραίτητες επιστημονικές γνώσεις και μπορεί να τις μεταδώσει στις νέες γενιές αλλάζοντας έτσι σταδιακά την νοοτροπία της κοινωνίας μας. Πέραν αυτού, η υλοποίηση των σχεδίων του Υπουργείου για προσλήψεις Γεωτεχνικών και Περιβαλλοντολόγων ακόμα και από το επόμενο σχολικό έτος μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους αλλά δεν θα πρέπει να περιοριστεί πειραματικά μόνο στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία αλλά να επεκταθεί σε όλη την πρωτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς να θέτει στην αρχή ως απαραίτητη προϋπόθεση την κατοχή της παιδαγωγικής επάρκειας, η οποία κάλλιστα μπορεί να αποκτηθεί και στην πορεία.

Το νέο ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα σπουδών στα δημοτικά σχολεία που ενισχύει τις βιωματικές προσεγγίσεις και τις σύγχρονες τάσεις της αγωγής, θα πρέπει να είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον Γεωτεχνικό επιστημονικό κλάδο. Διότι ορισμένα από τα βασικά του στοιχεία που είναι η εκπαίδευση στην προστασία του περιβάλλοντος, η αειφορία, η ανακύκλωση και η διατροφή είναι καθεαυτού αντικείμενα των Γεωτεχνικών Επιστημών. Επιπρόσθετα, η φιλοσοφία του νέου σχολείου που προσανατολίζεται στις δραστηριότητες των μαθητών, τη βιωματική μάθηση, τη συνεργασία τους σε ομάδες, την πρακτική άσκηση και την ενεργοποίηση των μαθητών μπορεί να υλοποιηθεί κυρίως με τη χρησιμοποίηση των Γεωτεχνικών Επιστημόνων, διότι αυτοί είναι οι επιστήμονες οι οποίοι υποστηρίζουν και προάγουν την πρωτογενή παραγωγή της χώρας μας (Γεωργία, Κτηνοτροφία, Αλιεία, Δάση, διαχείριση υδάτων και ορυκτού πλούτου) και μέσα από το σχολείο μπορούν να μεταλαμπαδεύσουν τις βασικές αρχές και γνώσεις πάνω σε αυτούς τους τομείς. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με ποικιλία δραστηριοτήτων, όπως πρακτικές και πειραματικές ασκήσεις και εργασίες, εκπαιδευτικές εκδρομές και επισκέψεις, πειραματικές καλλιέργειες και παραγωγή τροφίμων (φυτικής και ζωικής παραγωγής) καθώς και άλλες δραστηριότητες που θα κεντρίζουν το ενδιαφέρον των παιδιών. Έτσι θα μπορέσουν τα παιδιά να έρθουν πιο κοντά και σε επαφή με τη φύση για να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση σε μικρή ηλικία.

Κα. Υπουργέ/ κα Υφυπουργέ

το νέο ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα σπουδών είναι μια θετική εξέλιξη στο χώρο της εκπαίδευσης η οποία όμως για να επιτύχει πρέπει να πλαισιωθεί και με τους κατάλληλους επιστήμονες όπως για παράδειγμα τους Γεωτεχνικούς και Περιβαλλοντολόγους και να υποστηριχθεί οικονομικά. Διότι χρήσιμη είναι και η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και των πολιτισμικών σπουδών στο νέο πρόγραμμα (πληροφορική, θέατρο, μουσική κ.α.) αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος η αειφορία, η διατροφή, η ανακύκλωση, η αγωγή καταναλωτή κ.α. είναι εξίσου σημαντικοί βιωματικοί τομείς. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι και η προστασία και ο σεβασμός του περιβάλλοντος είναι πολιτισμός. Καθώς επίσης και να μην ξεχνάμε το γεγονός, ότι η προστασία του περιβάλλοντος μπορεί να φέρει ποθούμενη ανάπτυξη και πρόοδο για τη χώρα μας μέσω της λεγόμενης «πράσινης ανάπτυξης», η οποία για να επιτευχθεί θα πρέπει να υποστηριχθεί από τη λεγόμενη «πράσινη εκπαίδευση».

Παραμένουμε πάντα στη διάθεση σας για οποιαδήποτε συνεργασία και επικοινωνία και επιθυμούμε διακαώς να συμμετέχουμε στη διαβούλευση που θέλετε να ξεκινήσετε.

Για τη Διοικούσα Επιτροπή

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

Δημήτριος Σωτηριάδης Χρήστος Λαγούδας

Κοινοτικά πρόστιμα

EΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 05/11/ 2010 (Αναρτήθηκε στις 8/11/2010)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με απόφασή της (5/11/2010), ζητά από 19 κράτη μέλη να επιστρέψουν το ποσό 578,5 εκατ. Ευρώ από κοινοτικά κονδύλια που δαπανήθηκαν αδικαιολόγητα, χωρίς να τηρούνται όλες οι διαδικασίες που ορίζουν οι κοινοτικοί κανονισμοί.

Από το ποσό αυτό, 347 περίπου εκατ. Ευρώ αναλογούν στην Ελλάδα, για επιδοτήσεις που πληρώθηκαν το διάστημα 2004-2008. Η βασική αιτία των καταλογισμών αυτών είναι οι ελλείψεις του ΟΣΔΕ και ειδικότερα η απουσία έως το 2009 ενός σύγχρονου χαρτογραφικού υποβάθρου για τα αγροτεμάχια καθώς και οι ελλείψεις στην κτηνιατρική βάση δεδομένων για τα ζώα.

Όπως δήλωσε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Σκανδαλίδης, η κατάσταση αυτή είναι δημοσιονομικά επώδυνη. Ο Υπουργός θα εξαντλήσει κάθε νομική δυνατότητα προκειμένου ο κρατικός προϋπολογισμός να επιβαρυνθεί το λιγότερο δυνατόν. Ήδη, σε συμφωνία με την Επιτροπή, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΑΤ ρύθμισε, η επιστροφή των ποσών που επιβλήθηκαν στη χώρα να γίνει σε τρεις (3) ετήσιες δόσεις, από το 2011.

Η κατάσταση πάντως παραμένει δημοσιονομικά δυσβάσταχτη. Στόχος μας είναι η ουσιαστική βελτίωση των υποδομών και των ελέγχων ώστε να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα στο μέλλον και οι επιδοτήσεις να πληρώνονται στους γεωργούς έγκαιρα, με διαφάνεια και με ασφάλεια για τον εθνικό μας προϋπολογισμό. Η ολοκλήρωση του ΟΣΔΕ, που είναι πια γεγονός, αποτελεί το βασικό εργαλείο στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η έγκαιρη πληρωμή των φετινών επιδοτήσεων, με τήρηση όλων των αναγκαίων διαδικασιών, αποτέλεσε το πρώτο βήμα.

Επιτέλους αναγνωρίστε τα λάθη!!!!!!

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΣΔΕ


Δημόσια Διαβούλευση Διακηρύξεων
Δημόσια διαβούλευση διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου "Υπηρεσίες συμπλήρωσης, συγκέντρωσης και καταχώρησης στη βάση δεδομένων του ΟΠΕΚΕΠΕ των αλφαριθμητικών και γεωχωρικών στοιχείων για την υποβολή της Ενιαίας Αίτησης (ΑΕΕ), η οποία περιλαμβάνει την Αίτηση Ενιαίας Ενίσχυσης των γεωργών και τα απαραίτητα στοιχεία για τα μέτρα αγροτικής ανάπτυξης, ποιοτικού παρακρατήματος, την ασφάλιση και την εγγραφή στο Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων για το έτος 2011 και με δικαίωμα προαίρεσης για τα έτη 2012 και 2013".
arrow Κατεβάστε το αρχείο με τo κείμενο του διαγωνισμού. [Αρχείο διαγωνισμού]
Ημερομηνία Τέλους Διαβούλευσης: Κυριακή 14/11/2010, ώρα 24:00.
Για σχόλια και παρατηρήσεις μπορείτε να στέλνετε e-mail στο d.diavouleusi@opekepe.gr.

http://www.opekepe.gr/diavouleusi.asp

4ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ, ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

4ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ, ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Θεσσαλονίκη, 19-20 Νοεμβρίου 2010

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19 Νοεμβρίου 2010

ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΑΛ. ΤΣΙΟΥΜΗΣ (ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ)

9:00-9:30 Προσέλευση-εγγραφές συνέδρων

9:30-10:00 Χαιρετισμοί

10:00-10:30

ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ

ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Δρ. Αλεξάνδρα Ιωαννίδου, Σύμβουλο Υπουργού σε θέματα Δια Βίου Μάθησης

Προεδρείο: Τσιάφης Ιωάννης, Ζαχαριάδης Άγγελος

10:30-11:15

Απονομή βραβείων ΕΝΕΠΡΟΤ

«Διάκριση Πρότυπου Επιχειρηματία» στην εταιρεία βΕΤΑ CAE

«Γέρας Κοινωνικού Προτύπου» στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ

«Τιμητική πλακέτα» στον Ιωάννη Οικονομίδη, Γενικό Γραμματέα Δημοσίων

Έργων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

11:15-11:30 Διάλειμμα

11:30-13:00 ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ι

Προεδρείο: Τσιάφης Ιωάννης, Παρταλίδου Μαρία

«Τα συστήματα τηλεκαταγραφής εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ως εργαλεία

ανατροφοδότησης της διδασκαλίας: Μπορούν να υποστηρίξουν την

προτυποποίηση της διαμορφωτικής αξιολόγησης της διδασκαλίας των

Φυσικών Επιστημών;», Πιεράττος Θεόδωρος, Πολάτογλου Χαρίτων

«Η εφαρμογή των διαδικασιών ποιότητας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο»,

Αναστασίου- Μόσχου Π.

«Εμπειρία και κριτική στη μεθοδολογία εσωτερικής αξιολόγησης τριτοβάθμιων

εκπαιδευτικών ιδρυμάτων», Πολάτογλου Χαρίτων

«Ανιχνεύοντας την ποιότητα στην εκπαίδευση και κατάρτιση στον εργασιακό

χώρο», Γκιώση Στέλλα

«Πρότυπα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: Το φαινόμενο της λειψυδρίας με τη

χρήση σατιρικού σκίτσου», Πέτκου Δ.

13:00-13:15

Διάλειμμα-καφές

13:15-14:15

ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΙ

Προεδρείο: Μεϊμαρίδου Δάφνη, Γκιώση Στέλλα

«Μοντέλο βελτίωσης ποιότητας εκπαιδευτικών διαδικασιών στη Δευτεροβάθμια

Εκπαίδευση», Ζωγόπουλος Ευστάθιος

«Η αυτό- αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας ως μια

προσεγγιστική απόπειρα εφαρμογής του κοινού πλαισίου αξιολόγησης

C.A.F.», Γαρτσιώνης Ευάγγελος

ΕΝ Ε ΠΡΟΤ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ

EΠIMENIΔOY 19 – 54633 Θεσσαλονίκη

ΤΗΛ. (2310) 286.680/286182 – FA X: (2310) 286680

UNION OF HELLENIC SCIENTISTS

FOR PROTYPATION AND STANDARDIZATION

EPIMENIDOU 19 – 54633 Thessaloniki

TEL. 0030-2310-286680 / 286182 FAX: 286680

www.eneprot.gr E-mail:protypation@auth.gr

2

«Ανάλυση χασμάτων μεταξύ προσδοκώμενης και αντιλαμβανόμενης ποιότητας

υπηρεσιών γεωργικής εκπαίδευσης», Χαρατσάρη Χρυσάνθη, Φωλίνας Δημήτρης,

Λιούτας Ευάγγελος

«Η διαδικασία ποιότητας Εκπαίδευση Προσωπικού Τουριστικών

Καταλυμάτωνστα πλαίσια της εγκατάστασης ενός συστήματος διαχείρισης

ποιότητας με βάση το πρότυπο ΕΝ 9001:2008, στα Ελληνικά Τουριστικά

Καταλύματα», Καραδήμου Μαίρη, Μπάτος Παναγιώτης Α.

14:10-15:30

Διάλειμμα-Ελαφρύ γεύμα

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΚΤΙΡΙΟΥ Δ

15:30-17:15

ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ- ΥΓΕΙΑ

Προεδρείο: Πουστουρλή Αικατερίνη, Αθανασιάδης Κωνσταντίνος

«Για ένα μεταβιομηχανικό πρότυπο της βιομηχανοποίησης», Δαμάσκος

Χρήστος, Ζάγκας Θεοχάρης, Ζαχαριάδης Άγγελος

«Ο Πολύγυρος ως πρότυπο πράσινης πόλης σε εθνικό και διεθνές επίπεδο»,

Μυλωνά Ζωή, Ντινάκη Φωτεινή, Ζάγκας Θεοχάρης

«Τα βιομηχανικά καταναλωτικά πρότυπα: η περίπτωση των διατροφικών

προτύπων στην Ελλάδα (1957-2005)», Σωτηρόπουλος Ιωάννης, Γεωργακόπουλος

Γεώργιος, Αρνής Νικόλαος, Κυρίτσης Κωνσταντίνος.

«Διατροφικά πρότυπα και πρότυπα υγείας: μια εφαρμογή της συνάρτησης

χαρακτηρισμού των προτύπων”», Σωτηρόπουλος Ιωάννης, Φράγκος Χρήστος,

Φράγκος Κωνσταντίνος, Γεωργακόπουλος Γεώργιος

«Τοπική πρωτοβουλία πρωτοβάθμιας πρόληψης (ΤΟΠΟΣ)», Αγρογιάννη Βασιλική,

Βασίλογλου Βασιλική, Κούτρα Έφη, Μπέλλης Βασίλειος, Μπεμπές Παύλος, Ποζιός

Κων/νος

«Μηχανικός καθαρισμός χειρουργικών εργαλείων: ένα κρίσιμο βήμα του

κύκλου εργασίας στην κεντρική αποστείρωση», Κακάμπουρα Χαρίκλεια, Επιφάνη

Άννα, Κρεμέτης Δημήτριος

17:15-17:30 Διάλειμμα

17:30-19:15 ΕΝΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Προεδρείο: Λατινοπούλου Μαρία, Φωλίνας Δημήτρης

«Δυνατότητες για ενημερότητα καταστάσεων σε σύγχρονες υποδομές

ηλεκτρονικών επικοινωνιών», Χοχλιούρος Ιωάννης, Σπηλιοπούλου Αναστασία

«Πρότυπο της ελληνικής αναγνώρισης αριστείας στη διοίκηση έργων»,

Κατσαρέλης Τριαντάφυλλος, Παντουβάκης Πάρις

«Η εφαρμογή του κοινού πλαισίου αξιολόγησης / Common Assessment

Framework στο Α.Π.Θ.», Αναστασίου- Μόσχου Π.

«Συστήματα διαχείρισης επαγγελματικής ασφάλειας & υγείας κατά OHSAS

18001:2007”, Πουστουρλή Αικατερίνη

«Ο ρόλος του ελληνικού εθνικού φορέα διαπίστευσης», Χατζηγιάννη Αλκμήνη,

Καλαμβοκίδου Αλεξάνδρα

«Εφαρμογή των προτύπων ποιότητας στις ελληνικές ΜΜΕ: 2000-2010

Καταγραφές και Παρατηρήσεις», Μιμή Φωτεινή

ΣΑΒΒΑΤΟ 20 Νοεμβρίου 2010

ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΑΛ. ΤΣΙΟΥΜΗΣ (ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ)

09:30-11.00 ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΟΚΙΜΕΣ- ΕΛΕΓΧΟΙ- ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Ι

Προεδρείο: Πολάτογλου Χαρίτων, Αθανασιάδης Κωνσταντίνος

«Οργάνωση λειτουργία ενός πρότυπου εργαστηρίου ελέγχων, μετρήσεων και

δοκιμών οπτικών ινών κατά το πρότυπο ISO 17025», Νικολάου Σπύρος, Μπάτος

3

Παναγιώτης

«Οικονομική αξιολόγηση των δειγματοληπτικών σχημάτων του προτύπου ISO

2859:2006: η περίπτωση μιας εταιρείας πλαστικών», Κούνιας Αντώνης , Νενές

Γιώργος, Νικολαϊδης Γιάννης

«Αναπαράσταση αρχών και τεχνικών επιθεώρησης συστημάτων διαχείρισης

ποιότητας», Ρογκάκου Μαριάνθη, Χρήστου Κατερίνα, Βουτσινάς Βασίλειος

«Εύρωστοι πειραματικοί σχεδιασμοί σε συστήματα διαστατικών μετρήσεων»,

Πουστουρλή Αικατερίνη

«Ποιοτικός έλεγχος παραγωγής βασισμένος σε μετρήσεις πολλαπλών

συσχετιζόμενων παραμέτρων που εμφανίζουν χρονική εξάρτηση», Γαλετάκης

Μιχάλης

11.00-11.15 Διάλειμμα-καφές

11.15-12.30 ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΟΚΙΜΕΣ- ΕΛΕΓΧΟΙ- ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΙ

Προεδρείο: Νικολαϊδης Ιωάννης, Αθανασιάδης Κωνσταντίνος

«Κατάταξη ως προς κλάση πρέσας θραύσης δοκιμίων σκυροδέματος»,

Γαλανόπουλος Ευθύμιος, Τσιλιγκίρης Παναγιώτης, Γελαστόπουλος Γεώργιος

«Πρότυπα και προδιαγραφές για την κλάδευση των δένδρων πάρκων και

δενδροστοιχιών», Ζάγκας Δ. Θ., Ζάγκας Θ. Δ.

«Πιστοποίηση αειφορικής δασικής διαχείρισης. Η υφισταμένη κατάσταση»,

Κόλλιας Ελ., Χριστοδούλου Αθ.

«Ο ρόλος των κυβερνήσεων στην πιστοποίηση της αειφορικής διαχείρισης των

δασών», Κόλλιας Ελ., Χριστοδούλου Αθ.

12:30-12:45 Διάλειμμα-καφές

12:45-14:00 ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ-ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Προεδρείο: Ζάγκας Θεοχάρης, Μπαστιάνος Θεόδωρος

«Ευαισθητοποίηση των επιχειρήσεων σε πράσινες επενδύσεις-πράσινα

πρότυπα με στόχο τη βελτίωση οικονομικού αποτελέσματος και

αποτελεσματικότητας: η περίπτωση των εισηγμένων στο χρηματιστήριο

Αθηνών, εταιρειών του κλάδου των τροφίμων και ποτών», Μυλωνάς Δημήτριος,

Κοτσιά Γεωργία

«Η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του προγράμματος

ανταγωνιστικότητα (ΕΠΑΝ) μέτρο 2.7.1, ως παράγονταςστρατηγικής

ανάπτυξης μιας περιοχής: μελέτη περίπτωσης στο νόμο Πέλλας», Μυλωνάς

Δημήτριος, Γλαράκης Δημήτριος

«Η συνεισφορά των ελληνικών συνεταιριστικών τραπεζών, στη βελτίωση της

αναπτυξιακής δυναμικής των μικρομεσαίων αγροτικών επιχειρήσεων και του

χρηματοπιστωτικού συστήματος», Μυλωνάς Δημήτριος, Ξανθοπούλου

Κωνσταντίνα

«Η δημοκρατία ως οικονομικό σύστημα», Δούκας Κύρκος, Ζαχαριάδης Άγγελος,

Λατινοπούλου Μαρία

14:00-15:00 Διάλειμμα

15:00-16:30 ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ-ΤΡΟΦΙΜΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ-

ΧΡΗΣΗ

Προεδρείο: Παπακωνσταντίνου Νικόλας, Αδάμ Ιωάννης

«Αποφάσεις υιοθέτησης πρότυπων συστημάτων ποιότητας από τους

γεωργούς», Τσελεμπής Δημήτριος, Σέμος Αναστάσιος, Καρυπίδης Φίλιππος

«Αξιολόγηση του οικονομικού προφίλ γεωργικών εκμεταλλεύσεων: μια

εφαρμογή μεθόδων ανάλυσης δεδομένων», Αγγελόπουλος Σ.

«Τα μεσογειακά διατροφικά πρότυπα στην Ελλάδα (1957-2005)», Σωτηρόπουλος

Ιωάννης, Γεωργακόπουλος Γεώργιος, Γαλανού Αικατερίνη, Βασιλείου Κωνσταντίνος

«Αστικά και αγροτικά διατροφικά πρότυπα στην Ελλάδα (1957-2005)»,

Σωτηρόπουλος Ιωάννης, Γεωργακόπουλος Γεώργιος, Γκόγκος Χρήστος, Κυρίτσης

Κωνσταντίνος

4

«Συστήματα διαχείρισης ασφάλειας τροφίμων: από το HACCP στο FSSC

22000», Μπίντσης Θωμάς

16:30-17.00 Διάλειμμα-καφές

17:00-18:15 ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Προεδρείο: Οικονόμου Νικόλαος, Ζαχαριάδης Άγγελος

«Η χρήση πρότυπων συμβάσεων μελέτης και κατασκευής (FIDIC) στην

Ελλάδα», Τζιούγκρα Χριστίνα

«Η προτυποποίηση ως μέσο διασφάλισης ποιότητας στις μελέτες

περιβαλλοντικών επιπτώσεων έργων δασικής οδοποιίας», Στεργιάδου

Αναστασία Γ., Εσκίογλου Π.

«Καθορισμός εθνικών ορίων για αδρανή στο σκυρόδεμα», Λίτινας Νικόλαος

«Η οπτικήτης τυποποίησης και προτυποποίησης στον προγραμματισμό και

σχεδιασμό των εγκαταστάσεων υγείας», Χρυσαφίδης Ευάγγελος

18:15-19:00 Συμπεράσματα-Προτάσεις

ΠΟΣΤΕΡ

«Bequal: Εργαλείο συγκριτικής αξιολόγησης για τη διασφάλιση της ποιότητας

σε ευρωπαϊκούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς», Κεντερλής Παναγιώτης

«Στοχαστικά αντικείμενα διαδοχικών μετρήσεων-ελέγχων», Μεγακλής

Σωτηρόπουλος

«Συστήματα ολοκληρωμένης διαχείρισης», Πουστουρλή Αικατερίνη

«Συστήματα ενεργειακής διαχείρισης κατά EN 16001:2009», Πουστουρλή

Αικατερίνη

Σημειώσεις:

Κατά την διάρκεια του συνεδρίου, οι συνεδρίες θα μαγνητοφωνηθούν

Τα πλήρη πρακτικά θα εκδοθούν μετά το Συνέδριο

Οι ομιλίες θα είναι διάρκειας δέκα (10) λεπτών, με συμπληρωματικό χρόνο για ερωτήσεις

πέντε (5) λεπτών.