Το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΓΕΩΤ.Ε.Ε.), στην προσπάθειά του να συμβαδίσει με τις σύγχρονες απαιτήσεις της εποχής και να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες στα μέλη του, προχώρησε στην ανάπτυξη και εφαρμογή ενός πρωτοπόρου, για τα δεδομένα της Δημόσιας Διοίκησης, ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης των δεδομένων του Αρχείου Μελών του Επιμελητηρίου, που δίνει την δυνατότητα στα ίδια τα μέλη του, σε ένα φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον και με το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ασφαλείας:
1) να ελέγχουν και να επικαιροποιούν τα στοιχεία που είναι καταχωρημένα στην καρτέλα τους στο «Αρχείο Μελών» του ΓΕΩΤ.Ε.Ε.
2) να παρακολουθούν εύκολα τα οικονομικά στοιχεία της καρτέλας τους και
3) να υποβάλουν, χωρίς καθυστερήσεις και γραφειοκρατίες, την Δήλωση Συνέχισης Άσκησης Γεωτεχνικού Επαγγέλματος. Πιο συγκεκριμένα, στην ηλεκτρονική σελίδα
onlinegeotee.gr, λειτουργεί από τον Απρίλιο του 2014 το
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΕΛΩΝ ΓΕΩΤ.Ε.Ε.». Το μέλος που θα εισέλθει στο σύστημα για πρώτη φορά, θα πρέπει να προβεί απαραίτητα στη διαδικασία αρχικής
εγγραφής προκειμένου να έχει πρόσβαση στη προσωπική του καρτέλα, ενώ τα ήδη εγγεγραμμένα μέλη συνδέονται στο σύστημα χρησιμοποιώντας
«Όνομα Χρήστη» και
«Κωδικό» που έχουν ήδη επιλέξει.
Με την επιτυχή σύνδεση στο σύστημα, το μέλος ενημερώνεται στην πρώτη οθόνη καταρχήν για εκκρεμότητες, όπως πιθανό οικονομικό υπόλοιπο προς τακτοποίηση, ή την αναγκαιότητα υποβολής Δήλωσης Συνέχισης Άσκησης Γεωτεχνικού Επαγγέλματος, τις οποίες μπορεί να διεκπεραιώσει εύκολα, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες.
Εάν επιθυμεί να διαχειριστεί όλες τις δυνατότητες του νέου αναβαθμισμένου συστήματος, αρκεί να επιλέξει στα αριστερά της οθόνης το σύμβολο με το σταυρό στην ενότητα
«Μέλη». Τα αιτήματα που υποβάλλει, αποστέλλονται ηλεκτρονικά στα αρμόδια στελέχη του συστήματος που έχουν την δικαιοδοσία της έγκρισης. Τα μέλη θα ενημερώνονται ηλεκτρονικά για την εξέλιξη των αιτημάτων τους.
Με τον παραπάνω τρόπο, γίνεται ευκολότερη η επικοινωνία των μελών με το Επιμελητήριο, αποφεύγονται, κατά το δυνατόν, τυχόν λαθεμένες καταχωρήσεις, ενώ μειώνεται η γραφειοκρατία και η σπατάλη πολύτιμου χρόνου. Στον παραπάνω κόμβο υπάρχουν οδηγίες για την εύκολη σύνδεση στο σύστημα, όπως και την υποβολή των αιτημάτων.
Προκειμένου λοιπόν να γίνει όσο το δυνατόν γρηγορότερα η σύνταξη του επικαιροποιημένου Μητρώου Απασχολουμένων που είναι υποχρεωμένο πλέον να τηρεί το Επιμελητήριο και να αναρτηθεί στο διαδίκτυο, παρακαλούνται όλοι οι συνάδελφοι που έχουν λάβει Βεβαίωση Αναγγελίας Έναρξης Γεωτεχνικού Επαγγέλματος και όσοι έχουν λάβει Βεβαίωση Συνέχισης Γεωτεχνικού Επαγγέλματος να εισέλθουν στο σύστημα, να ελέγξουν τα δεδομένα που είναι καταγεγραμμένα στη καρτέλα τους, ώστε να γίνουν ΑΜΕΣΑ όλες οι τυχόν απαραίτητες διορθώσεις.
Τέλος, για την έγκαιρη εξυπηρέτηση σας χωρίς αναμονές στο τηλεφωνικό κέντρο, εάν χρειαστείτε οποιαδήποτε τεχνική διευκρίνιση για την σύνδεση σας στο online σύστημα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην αρχική οθόνη σύνδεσης ή εγγραφής τον σύνδεσμο
«Δε μπορώ να συνδεθώ!», που βρίσκεται κάτω από το εκάστοτε πλαίσιο εισαγωγής προσωπικών στοιχείων σύνδεσης όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, προκειμένου να υποβάλλεται το ερώτημα σας. Ανάλογο πλαίσιο βοήθειας υπάρχει και μέσα στην προσωπική καρτέλα των μελών στην ενότητα
«Βοηθητικά» -> «Αναφορά Προβλήματος Χρήσης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου