Αναζήτηση Αναρτήσεων

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.:Η προώθηση της Διοικητικής Μεταρρύθμισης (Καλλικράτης)

Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.:Η προώθηση της Διοικητικής Μεταρρύθμισης (Καλλικράτης)


Προς:
Συλλόγους – Μέλη
της Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.

Συνάδελφοι,

Η προώθηση της Διοικητικής Μεταρρύθμισης (Καλλικράτης) αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Το κράτος χρειάζεται άμεσα ένα ριζικό και βαθύ μετασχηματισμό με επιδίωξη να καταστεί ο ρόλος του στρατηγικός. Αρκεί η διατήρηση της διαχείρισης των απολύτως αναγκαίων εθνικών πολιτικών, όπως η εξωτερική πολιτική, η άμυνα, η δημόσια τάξη και ασφάλεια, η δικαιοσύνη, η γενική δημοσιονομική και αναπτυξιακή πολιτική της χώρας. Οι υπόλοιπες αρμοδιότητες θα πρέπει να παραχωρηθούν σε έναν ανεξάρτητο μηχανισμό, ο οποίος θα λειτουργεί προς όφελος του πολίτη.

Το ρόλο και το σκοπό αυτό ακριβώς έρχεται να επιτελέσει η Τοπική Αυτοδιοίκηση, στο πλαίσιο του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα της και με την απαιτούμενη ενίσχυση και αναβάθμιση της. Τοπική Αυτοδιοίκηση με εργαζόμενους στα όρια της οικονομικής εξαθλίωσης και με τα δικαιώματα τους (εργασιακά, ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά) να τίθενται συνεχώς υπό αμφισβήτηση δεν νοείται.

Η Διοικητική Μεταρρύθμιση για να σχεδιαστεί σωστά και να εφαρμοσθεί με συνέπεια και αποτελεσματικότητα είναι αναγκαίο να πληρεί ορισμένες προϋποθέσεις. Αυτές πρέπει να καθοριστούν μέσα από τη διαδικασία του κοινωνικού διαλόγου και διαβούλευσης, εντός της οποίας οι εργαζόμενοι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης επιβάλλεται να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο.

Οι προϋποθέσεις-κατευθύνσεις αυτές συνοψίζονται :

1. Οικονομική επάρκεια: Με πρώτο και άμεσο βήμα την απόδοση των οφειλόμενων στους υφιστάμενους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Την σύνταξη ολοκληρωμένου επιχειρησιακού σχεδίου υποστήριξης και κάλυψης των βασικών ελλειμμάτων που κληροδοτούν οι σημερινοί (υποδομές και προσωπικό).

2. Κριτήρια χωροταξικής ενότητας: Ουσιαστική διαβούλευση για την εφαρμογή κοινά αποδεκτών κριτηρίων με σκοπό τη διαμόρφωση των νέων χωροεδαφικών ενοτήτων. Οι όποιοι μικροκομματικοί σχεδιασμοί έγιναν με την προηγούμενη μεταρρύθμιση δεν λειτούργησαν και έλαβαν τελικά αντίρροπη μορφή για τους ιθύνοντες.

3. Διαχείριση εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων: Να υπάρχει ξεκάθαρος σχεδιασμός για ενσωμάτωση στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση όλων των αναπτυξιακών και κοινωνικών κρατικών περιφερειακών λειτουργιών, καθώς και να δοθεί η διαχείριση των αντίστοιχων εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων.

4. Δημοκρατική λειτουργία και συμμετοχή των πολιτών: Με την κατάργηση του αντιδημοκρατικού 42% επόμενο βήμα πρέπει να είναι η καθιέρωση της απλής αναλογικής και η διασφάλιση ουσιαστικού δημοκρατικού ελέγχου και κινήτρων για τη συμμετοχή και ενεργοποίηση των πολιτών.

Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση είναι στη σωστή κατεύθυνση και κρίνεται κατ’ αρχήν θετικά από την Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α. Απομένει, για να υπάρξει ολοκληρωμένη εικόνα, να «κλείσουν» όλα τα εκκρεμή ζητήματα που το σχέδιο διαβούλευσης δεν ξεκαθαρίζει.
Συγκεκριμένα :

 Ποιες κρατικές αρμοδιότητες μεταφέρονται στην Αυτοδιοίκηση (Δήμοι και Περιφέρειες).
 Η ανακατανομή αρμοδιοτήτων και ο τρόπος απόδοσης των πόρων από την κεντρική Διοίκηση στην Αυτοδιοίκηση.
 Η αναλυτική κοστολόγηση του όλου εγχειρήματος και ο τρόπος καταβολής των αναγκαίων πόρων για την επιτυχία της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και την εξασφάλιση της πραγματικής οικονομικής αυτοτέλειας.
 Η δημιουργία Μητροπολιτικής Αυτοδιοίκησης προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα οξύτατα προβλήματα, που τέμνουν οριζόντια πολλές περιοχές και Δήμους των μεγάλων μητροπολιτικών αστικών κέντρων. Τα προβλήματα αυτά (π.χ. συγκοινωνιακά) μέχρι σήμερα δεν επιλύονται γιατί δεν υπάρχει κανένα κέντρο συντονισμού.
 Η παντελής έλλειψη αναφοράς στο ανθρώπινο δυναμικό της Αυτοδιοίκησης, ο ρόλος τους και η πραγματική αναβάθμιση στις νέες διαμορφούμενες συνθήκες.
Η σχέση Ο.Τ.Α. και υπηρεσιών του Κράτους (υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, Ο.Γ.Α., Ε.Λ.Γ.Α. κ.λ.π.) στην άσκηση αρμοδιοτήτων της χωρίς κανένα μέχρι σήμερα όφελος για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Για να είναι επιτυχής μία Διοικητική Μεταρρύθμιση του μεγέθους αυτού, θα πρέπει να υπάρξει άψογος σχεδιασμός και μεθοδικότητα στην εφαρμογή της. Λάθη του παρελθόντος (Καποδίστριας) δεν δικαιολογούνται και δεν συγχωρούνται. Αν ταυτιστεί η Διοικητική Μεταρρύθμιση με επέμβαση και διευθετήσεις μόνο στο επίπεδο των δύο βαθμών Αυτοδιοίκησης, οδηγείται μαθηματικά σε αποτυχία. Είναι μία σημαντική ευκαιρία για την ανατροπή του διοικητικού συστήματος της χώρας, τη ριζική αποκέντρωση και το μετασχηματισμό του κράτους που δεν πρέπει να σπαταληθεί.

Προς γνώση και θύμηση του λαθών του παρελθόντος, η Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α. έχει κάνει μια αποτίμηση της προηγούμενης μεταρρύθμισης (ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ) που ενώ ήταν μια πρωτοποριακή πολιτική-νομοθετική πρωτοβουλία τελικά η υλοποίηση της αντί να λύσει, όξυνε τα προβλήματα.
Κι αυτό γιατί επικράτησαν:

 Μικροκομματικές σκοπιμότητες.
 Ανυπαρξία υποστήριξης στην πράξη και άρα την πλήρη εφαρμογή της.
 Έλλειψη πόρων.
 Έλλειψη ή αδυναμία προσέλευσης εξειδικευμένου προσωπικού. Όπου υπήρξε αυτό, στο τέλος με ευθύνη των αιρετών απομακρύνθηκε.

Συνάδελφοι,

Μετά την ολοκλήρωση και του συνεδρίου της Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. όπου καταγράφηκαν οι θέσεις των αιρετών η Ομοσπονδία έχει, όπως έχετε ενημερωθεί, προγραμματίσει Πανελλαδική Σύσκεψη των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων των Συλλόγων – Μελών της προκειμένου εκτός των άλλων θεμάτων να συζητηθεί και το πρόγραμμα «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ».
Ήδη σας έχει σταλεί με την αλληλογραφία του συλλόγου το κείμενο της πρότασης για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση και όλοι οι Σύλλογοι θα πρέπει το επόμενο χρονικό διάστημα να εξαντλήσουν κάθε δυνατότητα διαλόγου ώστε να καταγραφούν οι θέσεις όλων των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ώστε η Ομοσπονδία μας να καταθέσει προτάσεις που θα είναι προϊόν δημοκρατικού διαλόγου.
Μην αφήσουμε και αυτή την ευκαιρία να πάει χαμένη καθώς το ανθρώπινο δυναμικό θα πρέπει να αποτελέσει το βασικό πυλώνα ανάπτυξης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και υπεράσπισης του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα της.


Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.

Ο Πρόεδρος -Ο Αναπλ. Γεν. Γραμματέας


Θέμης Μπαλασόπουλος -Ιωάννης Τσούνης

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Π.Σ ΠΕΓΔΥ ΚΙΛΚΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝ ΟΨΗ "ΚΑΛΛΙΚΚΡΑΤΗ".

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Π.Σ ΠΕΓΔΥ ΚΙΛΚΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝ ΟΨΗ "ΚΑΛΛΙΚΚΡΑΤΗ".



"Ενημερωτικό Δελτίο" ΤΕΕ- ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΕΛΕΤΩΝ

Απευθείας ανάθεση μελετών

Με την παράγραφο 4 αντικαθίσταται η διάταξη του άρθρου 10 παρ. 2 στ΄, που αφορά την απευθείας ανάθεση μικρών μελετών και υπηρεσιών και οι σχετικές προϋποθέσεις γίνονται πιο ευέλικτες. Υφίσταται πλέον η δυνατότητα να ανατίθενται μελέτες μέχρι 30.000 ΕΥΡΩ και συμβάσεις παροχής υπηρεσιών μέχρι 15.000 ΕΥΡΩ, με διαπραγμάτευση και χωρίς προηγούμενη δημοσίευση προκήρυξης. Το κατ΄ έτος συνολικό ποσό στο οποίο μπορούν να φθάσουν οι συμβάσεις μελετών και υπηρεσιών που ανατίθενται με τον τρόπο αυτό δεν μπορεί να υπερβεί ποσοστό 10% του ετήσιου προϋπολογισμού του φορέα για μελέτες και υπηρεσίες. Επίσης αυξάνεται σε 10 ημέρες η (πενθήμερη έως τώρα) προθεσμία που πρέπει να τηρείται πριν την υπογραφή της σύμβασης για την αποστολή σχετικής ανακοίνωσης (περί της συμβάσεως που πρόκειται να συναφθεί) η οποία δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Τ.Ε.Ε. Εννοείται ότι παραμένουν σε ισχύ οι διατάξεις της παρ. 4 του ίδιου άρθρου, που αφορούν τη διαδικασία ανάθεσης, ήτοι πρόσκληση περισσότερων από τρεις διαγωνιζόμενους, διαδικασία διαπραγμάτευσης με κανόνες που θέτει η πρόσκληση, τήρηση των νομίμων προϋποθέσεων συμμετοχής (πτυχίο κ.λ.π.), επιλογή από Επιτροπή Διαγωνισμού.


Απευθείας ανάθεση μελετών με τη διαδικασία πρόσληψης τεχνικού συμβούλου


Η διαδικασία αυτή στηρίζεται σε μια διάταξη του Ν. 1418/84 για τα δημόσια έργα, που δίνει τη δυνατότητα για πρόσληψη τεχνικού συμβούλου σε μια υπηρεσία, που δεν έχει επαρκή τεχνική υπηρεσία. Η διά ταξη αυτή ισχύει για κάποια έργα ιδιαίτερης δυσκολίας και σημασίας. Η διαδικασία αυτή - που προφανώς δεν θεσπίστηκε για να εκπονούνται μελέτες του τακτικού προγράμματος ή του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων - δεν απαιτεί την τήρηση των διατάξεων περί αμοιβών μηχανικών. Βάσει όμως αυτής, εκπονούνται μελέτες του συνολικού επίσημου προγράμματος και χορηγούνται αμοιβές πολύ μεγάλου ύψους.
Η διάταξη αυτή τέθηκε για πρώτη φορά σε εφαρμογή για τις μελέτες των έργων της Ολυμπιάδας, τείνει όμως να αποτελέσει κανόνα. Τις περισσότερες φορές δεν τηρούνται ούτε οι στοιχειώδεις κανόνες
δημοσιότητας, ώστε να διασφαλίζεται τουλάχιστον η διαφάνεια και ο οικονομικός ανταγωνισμός.
"Ενημερωτικό Δελτίο" ΤΕΕ - Τεύχος 1941 -

7ο Πανελλήνιο Λιβαδοπονικό Συνέδριο

7ο Πανελλήνιο Λιβαδοπονικό Συνέδριο

Το 7ο Πανελλήνιο Λιβαδοπονικό Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στην Ξάνθη από 14 έως 16 Οκτωβρίου 2010



Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Ανακοινώθηκε ο διορισμός του Γ. Κανελλόπουλου ως γενικού γραμματέα στο ΥΠΑΑΤ


Και επισήμως ο κ. Γιώργος Κανελλόπουλος αναλαμβάνει γενικός γραμματέας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Τον διορισμό του ανακοίνωσε χθες βράδυ το Μέγαρο Μαξίμου μαζί με τον διορισμό του πρώην πρυτάνη του Μετσόβειου Πολυτεχνείου κ. Ανδρέα Ανδρεόπουλου ως γενικού γραμματέα Περιβάλλοντος, Δασών και Φυσικών Πόρων
Ανακοινώθηκαν επίσης ο διορισμός του κ. Νίκου Γεωργαράκη, ερευνητή ΕΚΚΕ, ως γενικού γραμματέα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και του συμβούλου επιχειρήσεων κ. Μανώλη Πατεράκη ως ειδικού γραμματέα Ανταγωνιστικότητας.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Καθηγητής στη Σχολή Χημικών Μηχανικών του Ε.Μ. Πολυτεχνείου και επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Illinois των ΗΠΑ. Έχει διατελέσει αντιπρύτανης και πρύτανης στο Ε.Μ.Π., καθώς και πρόεδρος στον Πανελλήνιο Σύλλογο Χημικών Μηχανικών, μέλος της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ, πρόεδρος της ΕΤΑΤ, μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΙΣΤΑΜΕ. Έχει παρουσιάσει περί τα 200 δημοσιεύματα που περιλαμβάνουν βιβλία, άρθρα, ανακοινώσεις σε συνέδρια κλπ, με πολλές διεθνείς αναφορές στο έργο του.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Γεννήθηκε το 1957 στη Μεσσηνία. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Δημόσια Διοίκηση στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Διετέλεσε Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Οικονομίας & Οικονομικών και του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος. Επίσης διετέλεσε Νομάρχης Λακωνίας. Ήταν υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στις βουλευτικές εκλογές του 2007 και του 2009.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΓΕΩΡΓΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Ερευνητής στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών. Έχει σπουδάσει Πολιτική Επιστήμη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτική Επιστήμη και την Πολιτική Κοινωνιολογία στο Πανεπιστήμιο των Παρισίων (Paris II). Έχει διατελέσει Διευθυντής της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και αναπληρωτής Γραμματέας και Συντονιστής της Γραμματείας του Ε.Π. Εκσυγχρονισμού της Δημόσιας Διοίκησης "ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ. Επιπροσθέτως, επί σειρά ετών έχει διατελέσει Εθνικός εμπειρογνώμονας στην Επιτροπή για τη Δημόσια Διοίκηση (PUMA) του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Αναπτύξεως (ΟΟΣΑ). Διδάσκει με εντολή διδασκαλίας στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου Πανεπιστημίου και στην Κυπριακή Ακαδημία Δημόσιας Διοίκησης.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

Σπούδασε Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του με Μaster Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο Connecticut στις ΗΠΑ και ΜΒΑ στο Πανεπιστήμιο McGill του Καναδά.Εργάστηκε στην Αγροτική Τράπεζα και στη συνέχεια ως στέλεχος σε πολυεθνικές εταιρείες του κλάδου τροφίμων και ποτών, σε διάφορες θέσεις ευθύνης (Διευθυντής Επιχειρησιακού σχεδιασμού, Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος). Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ανεξάρτητος σύμβουλος επιχειρήσεων.
πηγή:www.paseges.gr

Τρεις υπερ-διοικήσεις για όλους τους οργανισμούς του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης


Τρεις υπερ-διοικήσεις αποκτούν οι οργανισμοί του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Αντί κάθε οργανισμός να έχει το δικό του διοικητικό συμβούλιο όπως συμβαίνει σήμερα, τα ΔΣ ενοποιούνται σε τρεις κατηγορίες: γεωργική έρευνα-κατάρτιση-ενημέρωση, τρόφιμα, πληρωμές-έλεγχοι.
Αναλυτικά, όπως ανακοινώθηκε από τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Θόδωρο Πάγκαλο, στη Γεωργική Έρευνα - Κατάρτιση - Ενημέρωση περιλαμβάνονται: Εθνικό Ίδρυμα Αγροτικής Έρευνας (ΕΘΙΑΓΕ), Ινστιτούτο Γεωπονικών Ερευνών (ΙΓΕ), Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο, Οργανισμός Γεωργικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης και Απασχόλησης «Δήμητρα» (ΟΓΕΕΚΑ), Κονιάρειο Ινστιτούτο Εσπεριδοειδών Κορινθίας, Εταιρεία Ανάπτυξης Αλιείας (ΕΤΑΝΑΛ) ΑΕ.
Στα Τρόφιμα όπου περιλαμβάνονται: Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), Ελληνικός Οργανισμός Γάλακτος και Κρέατος (ΕΛΟΓΑΚ), Οργανισμός Πιστοποίησης και Επίβλεψης Γεωργικών Προϊόντων (ΟΠΕΓΕΠ), Εθνική Επιτροπή Γάλακτος Ελλάδας, Κεντρική Αγορά Αθήνας, Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης.
Στις Πληρωμές - Έλεγχοι περιλαμβάνονται: Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ), Οργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ), ΑΓΡΟΓΗ, ΚΤΓΚ.
πηγή:www.paseges.gr

Όχι άλλη παράταση από ΕΕ για την ψηφιοποίηση


Δεν θα υπάρξει νέα παράταση για την ψηφιοποίηση των αγροτεμαχίων σύμφωνα με την απάντηση που απέστειλε η επίτροπος Γεωργίας Μάριαν Φίσερ Μπόελ, στον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν.Χουντή. Ο κύριος Χουντής σε ερώτησή του είχε ζητήσει από την Ευρ. Επιτροπή να δοθεί εύλογη παράταση πέραν της 31ης Ιανουαρίου 2010 ώστε «να ολοκληρωθεί η ψηφιοποίηση των αγροτεμαχίων και οι έλεγχοι, αφού το έργο έχει ξεκινήσει και εκτελείται, προκειμένου να μη χάσουν οι Έλληνες παραγωγοί τις επιδοτήσεις του 2009».
Στην απάντησή της, η κυρία Μπόελ σημειώνει: «βάσει των ελληνικών διαδικασιών εφαρμογής για την υποβολή αιτήσεων του 2009 ζητείται από τους Έλληνες γεωργούς, για να είναι επιλέξιμη η αίτησή τους, να αναγνωρίζουν τα αγροτεμάχιά τους για τα οποία υποβάλλουν αίτηση και σε ψηφιακή μορφή… Η απαίτηση αυτή ήταν σαφής εξαρχής».
Η επίτροπος τονίζει ότι: «Για να αποφευχθεί η διακοπή της καταβολής των ενισχύσεων σε όλους τους γεωργούς διότι ορισμένοι γεωργοί δεν έχουν ολοκληρώσει την ψηφιοποίησή τους, η Επιτροπή θεωρεί ότι είναι αναγκαίο να καθορισθεί καταληκτική ημερομηνία μετά την οποία η ολοκλήρωση των αιτήσεων ενισχύσεων από τους γεωργούς δεν γίνεται πλέον αποδεκτή. Επιπλέον, είναι αναγκαίο η ημερομηνία αυτή να μην υπονομεύσει το έτος υποβολής αιτήσεων 2010.» Η κυρία Μπόελ προσθέτει ότι: «η Επιτροπή μολονότι αναγνωρίζει ότι η Ελλάδα αντιμετώπισε εξαιρετικές περιστάσεις στην υποβολή αιτήσεων των γεωργών, έπρεπε να εξασφαλίσει ότι είχαν ληφθεί τα αναγκαία μέτρα ώστε οι γεωργοί να μη χάσουν τις πριμοδοτήσεις τους εφόσον είχαν εκπληρώσει την υποχρέωσή τους να υποβάλουν όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες.»
Στην συνέχεια της απάντησής της η κα Μπόελ καταλήγει ότι: «Στο πλαίσιο αυτό, η Επιτροπή προετοίμασε κανονισμό για παρέκκλιση από την επιβολή μειώσεων ή αποκλεισμών, όπως αναφέρεται στο άρθρο 21 παράγραφος 1 του κανονισμού 796/2004, υπό τον όρο ότι η ψηφιακή αναγνώριση περιλαμβάνεται στην ενιαία αίτηση των γεωργών που υποβάλλεται εντός προθεσμίας η οποία παρέχει σε πολλούς Έλληνες γεωργούς τη δυνατότητα να συμπληρώσουν τα ελλιπή στοιχεία στο μεταξύ διάστημα καθώς και διασφαλίζει την ταχεία διεκπεραίωση των αιτήσεων που υποβλήθηκαν το 2009 για την αποφυγή άσκοπων καθυστερήσεων στους ελέγχους και στη μεταγενέστερη καταβολή των ενισχύσεων στους γεωργούς. Κρίθηκε σκόπιμο να καθορισθεί η 31η Ιανουαρίου 2010 ως καταληκτική ημερομηνία μέχρι την οποία οι γεωργοί μπορούν να συμπληρώσουν την ψηφιακή αναγνώριση. Ωστόσο, για να ληφθούν υπόψη οι ιδιαιτερότητες όσον αφορά τους γεωργούς στα μικρά νησιά του Αιγαίου καθορίστηκε η 15η Φεβρουαρίου 2010».

πηγή:www.agronews.gr

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

ΠΟΣΓ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ

"ΠΟΣΓ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ"

ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»

ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ
ΑΡΧΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»



ΑγροΤύπος, Τεύχος 16. Ηλεκτρονική Εφημερίδα Αγροτικής Ενημέρωσης

Ηλεκτρονική Εφημερίδα Αγροτικής Ενημέρωσης



πηγή:www.agrotypos.gr