Και πρόσθεσε: «Εμείς προσπαθούμε να κερδίσουμε λοιπόν τον καταναλωτή ενσωματώνοντας στοιχεία του πολιτισμού και των παραδόσεών μας στα προϊόντα μας. Όσον αφορά στον Έλληνα καταναλωτή κάνουμε προσπάθεια μέσω προγράμματος της Νέας Γενιάς να γαλουχηθούν τα νέα παιδιά με τα ελληνικά προϊόντα ώστε ο καταναλωτής του αύριο να ξέρει να φάει ελληνικά καταναλώνοντας τα δικά μας ποιοτικά προϊόντα. Σημαντικό επίσης είναι ότι κάνουμε προσπάθειες να αναβιώσουμε τις παραδοσιακές μας ποικιλίες ώστε να μην εξαφανιστούν καθώς και τις παλιές φυλές ζώων οι οποίες είναι πολύ σημαντικές για εμάς».
Πρωτοπορίες του συνεδρίου
Το συνέδριο «Νέοι Αγρότες και Πολιτισμός»,σύμφωνα με ανακοίνωση της ΠΕΝΑ ήταν γεμάτο πρωτοπορίες. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
- Είναι η πρώτη φορά που συνέδριο των Νέων Αγροτών οργανώνεται με βάση την συσχέτιση του χώρου με την θεματική και όχι με τη διαθεσιμότητα χώρων και μέσων, δηλαδή επελέγη η Αργολίδα λόγω του ισχυρού της πολιτιστικού brand name το οποίο είναι παγκοσμίως γνωστό (Μυκήνες, Τύρινθα, Αρχαίο θέατρο Επιδαύρου, Ασκληπιείο, Άργος – πρώτη πόλη της Ευρώπης, Ηρακλής και μύθοι κλπ).
- Είναι η πρώτη φορά που Πανελλήνιο Συνέδριο των Νέων Αγροτών αναλαμβάνει ως πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής μια δραστήρια αγρότισσα.
- Πρωτοπορία για το συνέδριο Νέοι Αγρότες και Πολιτισμός αποτελούν οι δύο επισκέψεις γνωριμίας σε αρχαιολογικό χώρο και σε οινοποιείο ενώ όλο το συνέδριο είχε προσανατολιστεί στην ανταλλαγή εμπειριών από ανθρώπους που συνέδεσαν τον αγροτικό χώρο και τις αγροτικές τους δραστηριότητες με τον πολιτισμό και πέτυχαν.
- Επιλέχθηκαν εγκαταστάσεις υλοποίησης του συνεδρίου σε αγροτικό χωριό, αποφεύγοντας ακρότητες αστικής
- Είναι η πρώτη φορά που συνέδριο νέων αγροτών συνδυάζεται με συμβολική μικρή έκθεση αγροτικών προϊόντων (τρόφιμα, τεχνήματα και υπηρεσίες) στα οποία έχουν ενσωματώσει τοπικά πολιτιστικά στοιχεία στο τελικό προϊόν προσδίδοντάς τους «ονοματεπώνυμο» της περιοχής και διαφοροποιώντας τα από όλα τα άλλα ομοειδή ως προς την σύσταση αγροτικά προϊόντα του κόσμου.
- Η πρόσκληση συμμετοχής στο συνέδριο ήταν μια δημιουργική καινοτομία η οποία εντυπωσίασε θετικά όλους όσους την γεύτηκαν. Η πρόσκληση ήταν ένα πορτοκάλι από τοπική παραγωγή τυλιγμένο σε ζελατίνα και κλεισμένο με ένα χορτάρι που μέσα ήταν το κείμενο της πρόσκλησης. ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου